این تصادف در روز سه‌شنبه گذشته، تاکنون جان ۹ نفر را گرفته، و دو زنده بجا مانده نیز کانادایی هستند که در این حادثه زخمی شده‌اند
در یک تصادف رانندگی در تگزاس آمریکا، گروهی از دانشجویان که در مسیر بازگشت به خانه از مسابقات گلف در میدلند تگزاس، سوار یک خودرو ون بودند با یک وانت تصادف کردند.
این تصادف در روز سه‌شنبه گذشته، تاکنون جان ۹ نفر را گرفته، و دو زنده بجا مانده نیز کانادایی هستند که در این حادثه زخمی شده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
تصادف راننده ۱۳ ساله وانت با یک ون در تگزاس ۹ کشته و چند زخمی بجا گذاشت
در این تصادف ۶ نفر از اعضای تیم گلف "کالج نیومکزیکو" به همراه یکی از مربیانشان جان باختند. یک پسر ۱۳ ساله که راننده خودرو دیگر بود، به همراه یک مرد ۳۸ ساله که کنارش نشسته بود نیز جانشان را از دست دادند. در این تصادف دو وسیله نقلیه در حال حرکت در یک بزرگراه تاریک و دو بانده بودند که سرشاخ شده و به هم خوردند. پلیس می‌گوید اگرچه هنوز سرعت این دو خودرو را محاسبه نکرده اما واضح است که علت اصلی تصادف سرعت بالا بوده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

لاستیک چرخ چپ جلوی وانت که پسر ۱۳ ساله آنرا می‌راند، پیش از تصادف ترکید. حداقل سن آغاز تعلیم رانندگی با شرایط خاص، سن ۱۴ سالگی‌ست. پلیس می‌گوید وانت از مسیر خود خارج شده و وارد باند روبروی خود شده بود. از این حادثه فقط دو دانشجو از خودرو ون زنده ماندند که با جراحات شدید به بیمارستان منتقل شده‌اند. این دو دانشجو بجا مانده از این تصادف مرگبار کانادایی هستند که بیمارستان می‌گوید در شرایط "پایدار" و رو به بهبودی هستند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"دیتون پرایس"، ۱۹ ساله از "می‌سی‌ساگا" و "هایدن آندرهیل" ۲۰ ساله از "آمهرستویو"، هر دو از انتاریو با انتقال هوایی به مرکز پزشکی دانشگاه "لوباک" در فاصله ۱۸۰ کیلومتری شمال شرقی محل تصادف برده شدند. "رایان تیپتون"، استاد دانشگاه "جنوب غربی" روز پنجشنبه در مورد این دو دانشجوی مجروح گفت: "آن‌ها هر دو در وضعیت پایدار و در حال بهبودی هستند و هر روز پیشرفت بیشتری می‌کنند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
تیپتون در ادامه افزود: "یکی از این دو دانشجو هم اکنون در حال خوردن سوپ مرغ است". او توضیح داد که "کوئینت تورمن" رئیس دانشگاه شخصا با والدین دانشجویان در بیمارستان دیدار کرده و کالجی که این دانشجویان در آن مشغول تحصیل هستند فقط حدود ۳۵۰ دانشجو دارد. وی گفت که "کن" و "وندی"، پدر و مادر این دو دانشجو روز چهارشنبه با یک پرواز خود را به تگزاس رساندند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

یک صفحه "گوفاندمی" توسط "دارن" پدر پرایس راه‌اندازی شده تا بتواند برای تامین هزینه‌های پزشکی او پول جمع‌آوری کند.تا پنجشنبه ساعت ۶ بعدازظهر این صفحه توانسته بیش از ۱۰۰,۰۰۰ دلار جمع کند. دارن خواسته تا ۲۰۰,۰۰۰ دلار پول جمع کند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, March 17, 2022 - 21:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به