این نسخه جدید ترکیبی از نسخه اومیکرون با ویروس اصلی است
امروز چندین محقق آمریکایی که در یک آزمایشگاه در شهر بوستون تگزاس کار می‌کنند اعلان کردند که توانسته‌اند با کار روی کرونا، ویروسی بسازند که بطور موفقیت‌آمیزی ۸۰% موش‌هایی که به آن آلوده کرده بودند را بکشند.
آمریکا چندین بار چین را متهم کرده که تحقیقاتش روی کرونا در یک آزمایشگاه در شهر ووهان می‌توانسته منشا کرونا باشد. چین این ادعا را رد کرده و در مقابل گفته این آمریکاست که روی چنین ویروسی تحقیق می‌کند. سازمان بهداشت جهانی دو بار تحقیقات مفصلی در ووهان انجام داد و هر دو بار اعلان کرد که هیچ سرنخی از آزمایشگاه یافت نشده بلکه احتمالا بازار ووهان بوده است. با وجود درخواست چین، هیچ تحقیقاتی در مورد ارتباط آزمایشگاه‌های آمریکا و کرونا انجام نشده است. آمریکا می‌گوید سازمان بهداشت جهانی به سوی چین گرایش دارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
محققان آمریکایی در آزمایشگاهی در بوستون: با ترکیب کردن دو نوع کرونا توانستیم ۸۰% موش‌ها را بکشیم
محققان آمریکایی می‌گویند توانسته‌اند یک نسخه جدید کشنده کووید را در آزمایشگاه بوجود آورند که بسیار خطرناک‌تر از دیگر نسخه‌هاست و در صورت نشت کردن می‌تواند موجب کشتار بزرگی گردد. این نسخه جدید ترکیبی از نسخه "اومیکرون" با ویروس اصلی است که به گفته آنها توانسته به سرعت ۸۰% موش‌های آلوده به آن را در دانشگاه بوستون نابود کند. آنها می‌گویند موش‌های دیگری، وقتی فقط با نسخه اومیکرون آلوده شدند، همگی زنده ماندند و فقط علائم "خفیف" نشان دادند. دانشمندان می‌گویند وقتی سلول‌های انسانی را با این نسخه که خودشان ساخته بودند آلوده کردند، دریافتند که قدرت کشندگی آن ۵ برابر بیشتر از نسخه اومیکرون است، به این معنا که ویروس ساخته شده توسط آمریکایی‌ها در آزمایشگاه بوستون مسری‌ترین و کُشنده‌ترین نسخه کرونا تاکنون است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در تحقیقات جدید، تیمی از دانشمندان از بوستون و فلوریدا پروتئین اسپایک نسخه اومیکرون که باعث چسبندگی بسیار موفق این ویروس به سلول انسان می‌شود را استخراج کردند و به نسخه اصلی کرونا که در آغاز همه‌گیری پدیدار شد و به اعماق ریه می‌رفت و کشتار می‌کرد، متصل کردند. آنها این نسخه را "اومیکرون اس" نامیدند و در مقاله نوشتند: "در حالیکه اومیکرون در موش‌ها خفیف و غیر کشنده است اما اومیکرون اس باعث بیماری شدید با نرخ مرگ و میر ۸۰ درصدی می‌شود".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
محققان گفتند که این امر نشان می‌دهد، در حالی که پروتئین سنبله مسئول عفونت است، تغییرات در سایر بخش‌های ساختار آن تعیین کننده مرگ و میر است. دانشمندان همچنین به تاثیر نسخه‌های مختلف روی سلول‌های ریه انسان که در آزمایشگاه رشد کرده بودند، پرداختند و حتی توانستند بفهمند هر نسخه کرونا چقدر می‌تواند تعدادش را افزایش دهد. طبق بررسی آنها اومیکرون اس حتی ۵ برابر بیشتر از اومیکرون معمولی ویروس تولید می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
دانشمندان می‌گویند که بعید است این نسخه اومیکرون اس که آنرا "ویروس هیبرید" نیز می‌نامند، در انسان به اندازه موش‌ها کشنده باشد و خاطرنشان کردند که برخی از موش‌ها از نظر ژنتیکی بسیار شبیه انسان هستند و برخی دیگر خیر. در ضمن موش‌ها و انسان‌ها پاسخ‌های ایمنی یکسانی ندارند، زیرا تغییراتی در دی‌ان‌ای و ژن‌ها بین آنها متفاوت است. برای مثال، ژن‌هایی که سیستم ایمنی را تنظیم می‌کنند بین موش‌ها و انسان‌ها، رفتار متفاوتی دارند و پاسخ به استرس در موش‌ها و انسان‌ها نیز متفاوت است. نوع موش مورد استفاده در این مطالعه به طور خاص برای بررسی عفونت شدید کووید توسعه داده شده بودند، اما در حال حاضر، هیچ مدل موشی تمام جنبه‌های کووید مانند انسان ندارد.
 
آزمایشگاه‌های آمریکا
این آزمایش در آزمایشگاه ملی بیماری‌های عفونی نوظهور بوستون، یکی از ۱۳ آزمایشگاه ایمنی زیستی سطح ۴ در ایالات متحده آمریکا انجام شده است. اینها آزمایشگاه‌هایی هستند که مجاز به رسیدگی به خطرناک‌ترین پاتوژن‌ها هستند و مشابه آنها در تگزاس، آتلانتا و منهتن و کانزاس نیز وجود دارد. آزمایش‌ها در این آزمایشگاه‌ها اغلب شامل دستکاری ویروس‌های حیوانی برای پیشرفت درمان‌ها و واکسن‌هایی است که می‌توانند در شیوع آینده مورد استفاده قرار گیرند.

اومیکرون ب.آ ۲.۷۵.۲
از سوی دیگر امروز دانشمندان سوئدی اعلان کردند که نسخه تازه ظهور کرده اومیکرون ب.آ ۲.۷۵.۲ می‌تواند از همه نوع واکسن و یا ایمنی اکتسابی بدن ناشی از بیماری قبلی عبور کند. این گزارش که در مجله "لنسنت" به چاپ رسیده سه نسخه اومیکرون را بررسی کرده و می‌گوید نسخه‌های ب.آ ۵ و ب.آ ۴ که اکنون بیش از ۹۰ درصد بیماری‌های کرونایی جهان را تشکیل می‌دهند احتمالا توسط نسخه بسیار جدید ب.آ ۲.۷۵.۲ که خود جهش یافته ب.آ ۷۵.۲ است جایگزین خواهد شد. اومیکرون اکنون ده‌ها نسخه جهش یافته در جهان دارد که تصویر زیر، جهش‌های مهم آنها را نشان می‌دهد:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

نسخه‌های جهش یافته کرونا کووید

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, October 17, 2022 - 18:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به