مقامات دانشگاه "غرب" می‌گویند پس از گزارش تجاوز جنسی از سوی ۴ دانشجو در هفته گذشته، پلیس دستگیری را آغاز کرده است
کانادا مدت‌هاست درگیر تجاوزها و فسادهای جنسی در ارتش و پلیس سلطنتی بوده اما در طی چندین سال گذشته این تجاوزات به دانشگاه‌ها و حتی دبیرستان‌ها هم رسیده است. در آخرین آنها مقامات دانشگاه "غرب" که در شهر لندن انتاریو قرار دارد می‌گویند پس از گزارش تجاوز جنسی از سوی ۴ دانشجو در هفته گذشته، پلیس دستگیری را آغاز کرده است.
در حالی که این دانشگاه در حال بررسی گزارش‌های مربوط به خشونت و تجاوزهای جنسی در هفته اول ورود دانشجویان جدید به دانشگاه است که ظاهراً در پایان هفته پیش به اتمام رسیده بود، یک مقام این دانشگاه می‌گوید گزارش‌ها منجر به دستگیری‌های جداگانه‌ای شده است. دانشجویان می‌گویند بعلت چنین تجاوزاتی و در جهت اعتراض به خشونت‌های جنسی روز جمعه را تعطیل کرده و به خیابان‌ها خواهند رفت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
 
تجاوزهای جنسی در دانشگاه غرب انتاریو و دستگیری‌های پلیس
مقامات دانشگاه می‌گویند که به نظر نمی‌رسد این چهار مورد تجاوز با یکدیگر مرتبط باشند یا اینکه تجاوزات در خوابگاه "مدوی‌سیدنهم" در محوطه دانشگاه رخ داده باشند اگرچه شایعاتی در این زمینه وجود دارد. موضوع تجاوزات پس از به اشتراک گذاشته شدن ویدئوهایی در این رابطه، اکثرا در شبکه اجتماعی "تیک‌تاک"، منجر به آغاز تحقیقات شده است. "کریس آلین" معاونت خوابگاه‌های این دانشگاه گفت: "ما از حوادثی که آخر هفته گذشته در شبکه‌های اجتماعی گزارش شده بسیار ناراحتیم و به سختی در تلاش هستیم تا این گزارش‌ها را روشن و تایید کنیم. تاکنون اطلاعات بسیار کمی به دست ما رسیده و از هر کسی که جزئیات بیشتری دارد می‌خواهیم که به دانشگاه یا پلیس شهر لندن مراجعه کند". وی افزوده: "دانشگاه طی هفته گذشته ۴ مورد شکایت رسمی از خشونت جنسی از دانشجویان دریافت کرده و ما اقدامات سریع و قوی را انجام داده‌ایم، از جمله تسهیل دستگیری متهمان و خارج کردن دانشجویان از محل اقامتشان در حین تحقیقات. تاکید می‌کنم که ما خشونت جنسی را هرگز تحمل نخواهیم کرد و به اقدامات خود در افشاگری و رسیدگی به شکایت ادامه می‌دهیم".
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
اطلاعات بیشتری در مورد این ۴ دانشجو و یا تعداد و چگونگی دستگیری‌ها ارائه نشده و پلیس شهر لندن انتاریو نیز می‌گوید که هیچ گزارشی از وقوع حادثه‌ای جدید در آخر هفته گذشته در خوابگاه "مدوی‌سیدنهام" دریافت نکرده و امدادرسانان نیز می‌گویند روزهای جمعه و شنبه گذشته برای هیچ موردی به این خوابگاه مراجعه نکرده‌اند. سخنگوی سرویس "اسکات مندیک" افسر و سخنگوی پلیس در بیانیه‌ای گفت که این نیرو ادعاهای تجاوز در خوابگاه را جدی گرفته و اکنون تحقیقات برای شناسایی و حمایت از قربانیان آغاز شده و افزوده که پلیس تماس‌ها، بررسی و رسیدگی به دو مورد تجاوز جنسی در محوطه دانشگاه در اوایل هفته گذشته را پرونده کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
آلین هم می‌گوید از یکشنبه شب دیگر هیچ شکایتی رسمی از تجاوز جنسی گزارش نشده و افزود: "ما از دانشجویان حمایت می‌کنیم تا آنها احساس امنیت کنند. ما اکنون امنیت بیشتری در خوابگاه‌ها داریم و مشاوره محرمانه با متخصصان خشونت جنسی را در محل خوابگاه در اختیار قربانیان قرار می‌دهیم و از آنها حمایت می‌کنیم".
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
دانشگاه می‌گوید هرکسی مرتکب خشونت جنسی یا جنسیتی شود "به گونه‌ای پاسخگو خواهد بود که کرامت و نیازهای قربانی، سلامت و ایمنی همه دانشجویان و کارمندان تامین گردد و بر این اساس دانشجویان می‌توانند پس از افشای خشونت جنسی، شکایت رسمی یا درخواست حمایت داشته باشند" و در هفته اول ورود هر دانشجوی جدیدی به او این برنامه‌ها آموزش داده می‌شود. خشونت‌های جنسی گزارش شده کنونی دقیقا در همین هفته اول ورود دانشجویان جدید رخ داده است.

بیشتر بخوانید:


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 15, 2021 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به