این دو وزیر با اعلان این طرح‌ها گفتند این طرح‌ها پایه‌ای بوده و بسیاری از مردم عادی را تحت تاثیر قرار خواهد داد
امروز با حضور دو وزیر بهداشت و مراقب‌های طولانی، انتاریو فاز بعدی پروژه "باز ماندن" خود را منتشر کرد. این طرح‌ها پایه‌ای بوده و بسیاری از مردم عادی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
دولت انتاریو می‌گوید این طرح استان را آماده می‌کند تا در صورت رخ دادن احتمالی افزایش بیماری‌های تنفسی، مانند کووید، آنفولانزا و سرماخوردگی در چند ماه آینده آماده باشد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
تغییرات سیستم بهداشتی در انتاریو با ۴ تغییر اساسی امروز معرفی و هم اکنون آغاز شد
طبق گفته دولت محافظه‌کار انتاریو این طرح بر "ثبات و بهبود سیستم مراقبت‌های بهداشتی" تمرکز دارد که سال‌ها از برنامه و رسیدگی عقب مانده بود، و هدف کنونی آن نیز علاوه بر بهبود وضعیت کنونی، افزودن هزاران کارمند مراقبت‌های بهداشتی و آزادسازی تخت‌های بیمارستانی است. در سند ۱۸ صفحه‌ای که روز پنجشنبه منتشر شد، آمده است: "امسال این برنامه شامل شیوع اومیکرون نیز می‌شود. برای رسیدگی به فشارهای فعلی، پیشرفت بیشتر در زمینه جراحی‌های عقب‌افتاده و آمادگی مناسب برای هر موجی از بیماری‌های تنفسی در پائیز و زمستانی که پیش رو داریم، باید کارهای بیشتری انجام دهیم".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi
انتقال بیماران از بیمارستان‌های نزدیک به خانه‌های مراقبت دور
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
دولت فورد قرار است به زودی لایحه‌ای را تقدیم مجلس کند که در آن بیماران مسن و سالمند بجای بستری ماندن ثابت در یک بیمارستان بتوانند به یک خانه مراقبت طولانی‌مدتی که امکانات لازم را دارد منتقل شوند تا در صورت لزوم به یک بیمارستان دیگر بروند. دولت می‌گوید در این انتقال احتمالا خانه مراقبت طولانی‌مدت کمی دورتر از نزدیک به خانه آنها خواهد بود تا زمانیکه یک مکان خالی در نزدیکی خانه آنها پیدا شود. دولت می‌گوید که در این انتقال "دستورالعمل‌های واضح و اجباری" وجود خواهد داشت تا بیماران در نزدیکی عزیزان خود باقی بمانند و هیچ هزینه‌ای را نیز متقبل نشوند.
انتاریو می‌گوید با این سیاست جدید ۲۵۰ تخت بیمارستانی در شش ماه اول آزاد می‌شود. "پل کالاندرا" وزیر مراقبت‌های طولانی مدت گفت که هیچ بیماری برخلاف میل خود مجبور به ترک بیمارستان نخواهد شد، اما این قانون اجازه می‌دهد تا مسئولین بیمارستان و بهداشت با سالمندان و خانواده‌های آنها جلسه گفتگو و بررسی داشته باشند و ادامه داد: "متاسفانه بیمارانی هستند که پزشکان می‌گویند دیگر نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارند اما آنها به دلیل نبود مراقبت‌های کافی در خانه‌هایشان، از بیمارستان مرخص نمی‌شوند. این قانون انتقال موقت این بیماران را به یک خانه مراقبت طولانی‌مدت آسان‌تر می‌کند به گونه‌ای که سالمندان بتوانند مراقبت‌های بسیار مناسب‌تری را در محیطی راحت‌تر دریافت کنند".
وی گفت که در با اجرای این رویه دیگر کسی از صف انتظار تخت بیمارستان و حتی خانه مراقبت طولانی‌مدت حذف نخواهد شد. او افزود که بر اساس توصیه افسر ارشد پزشکی، تخت‌های مراقبت طولانی‌مدت که برای ایزوله کردن بیماران کووید-۱۹ در نظر گرفته شده نیز تا پایان تابستان آزاد می‌شوند که بدین شکل ظرف شش ماه ۱,۰۰۰ تخت دیگر نیز به مجموعه خانه‌های مراقبت طولانی‌مدت افزوده خواهد شد.
 
آمبولانس‌ها دیگر حتما نباید به اورژانس بروند
دولت می‌گوید طبق این طرح دیگر نیازی نیست که آمبولانس‌ها همه بیماران را "فقط" به اورژانس ببرند. مسئولان همچنین امیدوارند این برنامه را به‌گونه‌ای گسترش دهند که امدادگران بتوانند بیماران را بنا به وضعیت بیمار به جایی غیر از اورژانس، برای مثال به بخش خاصی یا کلینیک ببرند یا در محل درمان کنند. دولت می‌گوید که چنین برنامه‌ای را چندی پیش بطور آزمایشی اجرا کرده و نتایج آن نشان داد که ۹۴% از بیماران دیگر به اورژانس برده نشده و ساعت‌ها وقتشان در آن هدر نرفته در حالیکه راه‌حل‌های جایگزین بهتری برایشان موجود بوده است. این طرح مشخص کرد که دیگر نیازی به ایجاد تخت‌های جدید در اورژانس‌ها و حتی بخش‌های بیمارستان‌ها نبود و حتی بسیاری از تخت‌های بیمارستان‌ها را آزاد کرد یا در دسترس قرار داد.
 
روند خصوصی‌سازی و کلینیک‌های خصوصی
دولت انتاریو گفته است که در حال "سرمایه‌گذاری بیشتر" برای افزایش جراحی‌ها در بیمارستان‌های اطفال و کلینیک‌های خصوصی تحت پوشش طرح بیمه درمانی انتاریو (موسوم به اوهیپ) است. آنها همچنین بیش از ۱۵۰,۰۰۰ ساعت کار اضافی برای دستگاه‌های ام‌آر‌آی و سی‌تی‌اسکن بیمارستان‌ها و مراکز خصوصی را تامین مالی خواهند کرد. دولت داگ فورد اخیرا به دلیل پیشنهاد خصوصی‌سازی مراقبت‌های بهداشتی به عنوان راهی برای کاهش بار بیمارستان‌ها، مورد انتقاد قرار گرفته است. "سیلویا جونز" وزیر بهداشت امروز گفت که بیشتر روی کلینیک‌های مستقلی که از قبل موجود هستند سرمایه‌گذاری می‌کند زیرا آنها می‌توانند با کمک کمی بیشترین تاثیر را در کاهش فشار سیستم بهداشتی دولتی استان داشته باشند. او تاکید کرد که بطور شفافی می‌گود: "مردم انتاریو همیشه باید بتوانند با کارت بهداشت خود به کلیه امکانات بهداشتی استان دسترسی داشته باشند".
 
استخدام کارمندان بیشتری برای سیستم بهداشتی
دولت فورد متعهد شده تا ۶,۰۰۰ کارمند جدید مراقبت‌های بهداشتی را به سیستم انتاریو اضافه کند. دولت به‌طور موقت کلیه هزینه‌های معاینه، درخواست و ثبت‌نام پرستاران آموزش دیده و یا بازنشسته بین‌المللی را پرداخت خواهد کرد که بنا به گفته دولت، موانع مالی موجود را کاهش می‌دهد و حدود ۱,۵۰۰ دلار از هزینه‌های آنها را خواهد کاست. دولت همچنین گفته که هزینه‌های آژانس‌های کاریابی برای پرستاران را تثبیت خواهد کرد زیرا این آژانس‌ها در حال افزایش مرتب نرخ‌های خود هستند و باعث "بی ثباتی بیمارستان‌ها، خانه‌های مراقبت‌های طولانی مدت و بخش‌های اورژانس" گشته‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

دولت می‌گوید این آژانس‌ها می‌توانند در شرایطی که کمبود وجود دارد، یا قراردادهای کوتاه‌مدت لازم است کار کنند. وزیر بهداشت در مورد قانون سقف افزایش دستمزد یا لایحه ۱۲۴ نیز گفت: "افزایش دائمی دستمزد کارکنان پشتیبانی شخصی، ایجاد دو دانشکده پزشکی جدید، سرمایه‌گذاری مالی در برنامه‌های پرستاری، تقویت تولید داخلی تجهیزات حفاظت فردی و ایجاد ۳,۰۰۰ تخت بیمارستانی جدید، همگی در یک دهه آینده به بهبود وضعیت همه منجر خواهد شد".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, August 18, 2022 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به