رای دادن پیش از موعد از ۵ مه تا ساعت ۶ بعدازظهر ۱ ژوئن است
با انحلال رسمی قوه مقننه (قانونگذار) انتاریو در ۳ می، به درخواست "داگ فورد" نخست وزیر وقت و رهبر حزب محافظه‌کار انتاریو، و توسط "الیزابت داودزول" معاون فرماندار، مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۲۲ رسما به جریان افتاده است.
انتخابات عمومی در انتاریو در ۲ ژوئن بین ساعت ۹ صبح تا ۹ شب برگزار می‌شود. و نامزدها در ۱۲۴ حوزه در سراسر استان مبارزات رسمی خود را آغاز کرده‌اند. تا شب ۲ ژوئن، هزاران کارگر انتخابات انتاریو به ساکنان واجد شرایط کمک خواهند کرد تا رای خود را به صندوق بیندازند. برای پوشش کامل انتخابات امسال انتاریو صفحه ویژه انتخابات انتاریو در وب‌سایت ایران استار را اینجا ببینید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
 
همه چیز درباره چگونه رای دادن شما در انتخابات ۲۰۲۲ انتاریو
النی آرمناکیس"، سخنگوی انتخابات انتاریو گفت: "ما اینجا هستیم تا رای دادن را تا حد امکان آسان کنیم، باید بتوانید به سرعت و به آسانی وارد شوید و رای خود را به صندوق بیندازید، به خصوص اگر آن کارت اطلاعات رای دهنده را دارید". این انتخابات شامل وضعیت‌های خاصی برای جلوگیری ازعدم شیوع کرونا نیز هست بدین شکل که ترتیباتی داده شده که کمترین برخوردهای ممکنه در حوزه‌های رای‌گیری صورت گیرد.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
در مقایسه با انتخابات گذشته چیزهای جدیدی برای رای دادن در سال ۲۰۲۲ وجود دارد: کارکنان انتخابات انتاریو برخی از فرآیندها را به سیستم‌های دیجیتالی منتقل کرده‌اند. به عنوان مثال، آن‌ها یک "اپ" برای انتخابات انتاریو در "اپل استور" و "گوگل پلی" راه‌اندازی کردند که به رای‌دهندگان اجازه می‌دهد بدانند کجا می‌توانند رای دهند و کارت اطلاعات خود را دانلود کنند تا همراه با کارت شناسایی برای رای دادن استفاده کنند. و یا حتی می‌توانند ببینند که آیا در لیست رای‌دهندگان هستند یا خیر و نیز توانایی تغییرات و دسترسی به برنامه را از طریق ایمیل خواهند داشت. برای افرادی که نمی‌خواهد برنامه را دانلود کند، بسیاری از عملکردهای این برنامه در وب‌سایت انتخابات انتاریو هم وجود دارد که می‌توانند اینجا را کلیک کنند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
* موضع رسمی ایران استار، حمایت از کلیه کاندیداهای ایرانی با همه تفاوت‌هایشان است. ایرانیان به خصوص در دو منطقه آرورا - اوکریجز - ریچموندهیل ؛ و نیز ریچموندهیل تعیین کننده هستند. با رای‌های ما این دوره می‌توانیم بجای ۲ نماینده در مجلس قبل (مایکل پارسا و گلدی قمری)، نماینده سوم را نیز از حوزه ریچموندهیل به مجلس انتاریو بفرستیم. کرسی شهر ایرانی‌نشین ریچموندهیل در انتخابات قبلی با شکست دکتر رضا مریدی از دیزی وای، پس از ۳ دوره به یک غیر ایرانی رسید.

اگر نتوانم در ۲ ژوئن رای بدهم چطور می‌شود؟ چه گزینه‌هایی برای رای دادن از قبل وجود دارد؟

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
آرمناکیس گفت که ساکنان واجد شرایط از ۵ مه تا ساعت ۶ بعدازظهر ۱ ژوئن، می‌توانند رای دهند. کسانی که می‌خواهند به طریق الکترونیکی رای دهند نیز می‌توانند تا ساعت ۶ بعدازظهر ۲۷ می‌اقدام کنند. کسانی که می‌خواهند بطور حضوری رای دهند بین ۱۹ و ۲۸ می‌و بین ساعات ۱۰ صبح تا ۸ بعدازظهر می‌توانند به مکان مشخص شده محلی خود (که در کارت رای نیز نوشته شده) مراجعه کرده و رای خود را به صندوق بریزند. برای اطلاع از روش‌های دیگر رای دادن در صورت وجود شرایط دیگر، اینجا را کلیک کنید.
 
چه مدارک شناسایی‌ای برای رای دادن لازم است؟
آرمناکیس گفت: رای‌دهندگان باید یک کارت شناسایی همراه با نام و آدرس خود داشته باشند، و اگر کارت اطلاعات رای‌دهندگان را دریافت کرده‌اند، می‌توانند آن را نیز به محل رای‌گیری بیاورند تا فرآیند رای‌گیری را بسیار ساده‌تر کنند. گواهینامه رانندگی، کارت پزشکی انتاریو، نامه کمک‌های دولتی، نامه بیمه کار، پاسخ اظهارنامه مالیاتی، نامه‌های مدارس، کردیت کارت، صورتحساب برق و آب و تلفن، و نیز نامه وام مسکن جزو مدارک قابل پذیرش است. برای لیست مدارک شناسایی پذیرفته شده اینجا را کلیک کنید.
 
چه کمک‌هایی برای کمک به رای دادن شما وجود دارد؟
آرمناکیس گفت در صورت نیاز، دستورالعمل‌هایی به ۳۸ زبان مختلف در مورد نحوه رای دادن وجود دارد. او همچنین افزود که الگوهای برگه‌های رای بریل و ذره‌بین‌های رای در هر محل رای‌گیری در دسترس خواهد بود. همچنین اگر شخصی به دلیل ناتوانی یا وضعیت پزشکی در خانه یا بیمارستان دچار محدودیتی است و یا نیاز به کمک اضافی دارد، می‌تواند با تماس با دفتر رای‌گیری محلی خود (که از طریق سرویس اطلاعات رای‌دهندگان قابل دسترسی‌ست) هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.
 
چند نفر برای رای‌گیری کار می‌کنند؟
انتخابات انتاریو هنوز حدود ۵۵,۰۰۰ نفر را برای این کار استخدام کرده است تا در طی روزهای رای‌گیری انتخابات انتاریو در یک یا چند جا کار کنند.

در این انتخابات چند ایرانی حضور دارند؟
هشت ایرانی؛ مایکل پارسا، مرجان کثیرلو و رضا پورزاد در آرورا - اوکریجز - ریچموندهیل؛ روزبه فرهادی و رامتین بیوک‌زاده در ریچموندهیل؛ گلدی قمری در کارلتون؛ سام معینی در دان‌ولی شرق؛ ابراهیم آسترکی در دان‌ولی شمالی. سه نفر آنها محافظه‌کار، دو نفر لیبرال، دو نفر نیودموکرات و یک نفر نیز عضو حزب انتاریوست.
 
رای‌های انتخابات انتاریو از چه زمانی شمرده می‌شوند؟

ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

سازمان انتخابات انتاریو می‌گوید کار شمارش را پس از ساعت ۹ شب ۲ ژوئن، برای همه برگه‌های رای، از جمله برگه‌های رای الکترونیکی آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, May 26, 2022 - 08:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به