شهردار تورنتو می‌گوید دربدر بدنبال کسانی خواهد رفت که دوز اول واکسن خود را زده‌اند ولی دوز دوم خود را نمی‌زنند
دولت انتاریو از همه پزشکان می‌خواهد که همه بیمارانشان را به طور حضوری ویزیت کنند و نه به صورت مجازی. این استان معتقد است با توجه به نرخ بالای واکسیناسیون کوید-۱۹ و تجهیزات حفاظتی شخصی که به راحتی در دسترس است، ویزیت فیزیکی اکنون ایمن است.
از سوی دیگر "جان توری" شهردار تورنتو می‌گوید دربدر بدنبال کسانی خواهد رفت که دوز اول واکسن خود را زده‌اند ولی دوز دوم خود را نمی‌زنند. توری می‌گوید جایی برای تعلل نیست، باید به دلایل به تعویق انداختن آنها گوش داد و متذکر شد که زدن دوز دوم هم امن، هم موثر و هم حتی لازم است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
پزشکان انتاریویی باید بیماران را حضوری ببینند؛ شهرداری تورنتو بدنبال ۵۰,۰۰ نفری که دوز دوم را نزده‌اند
دکتر "کیران مور" ریاست بهداشتی انتاریو، "پاتریک دیسرنی" معاون وزیر بهداشت و "نانسی وایتمور" مدیرعامل کالج پزشکان و جراحان در نامه روز چهارشنبه خود به کلیه پزشکان انتاریو اعلان کردند که آنها به طور فزاینده‌ای شکایت‌هایی را در مورد مطب‌هایی که بطور حضوری بیماران را نمی‌پذیرند دریافت می‌کنند. در این نامه آمده است: "محدودیت‌هایی برای انجام کارهای مجازی وجود دارد و استانداردهای ویزیت بیماران اغلب در محیط‌ها مجازی پایین و دشوار است". در حالی که در نهایت پزشکان باید تعیین کنند که چه نوع ویزیتی انجام شود اما پذیرش حضوری برای تشخیص و تصمیم‌گیری در مورد درمان ضروری است. این نامه می‌افزاید: "برای بسیاری از بیماران، استانداردهای ویزیت در محیط مجازی کافی یا امکان‌پذیر نیست".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در این ماه، چندین گزارش سی‌بی‌سی نشان داده که در تورنتو حتی پس از منفی بودن تست کووید -۱۹ والدین و فرزندان، پزشکان حاضر به رسیدگی به مشکلات کودکان از جمله وجود حشره در معده یا عفونت گوش نشده‌اند و والدین اجبارا فرزندان را به بیمارستان یا کلینیک برده‌اند. حداقل دو بیمارستان در تابستان و پاییز امسال افزایش بیماران مراجعه کننده‌ای را گزارش کرده‌اند که باید توسط پزشکان خانواده حل و فصل می‌شد بطوریکه ماه آگوست که خلوت‌ترین ماه سال است امسال با نزدیک به ۶,۰۰۰ بیمار و ۱۰ ساعت انتظار، تبدیل به شلوغ‌ترین ماه سال شده بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در یک مورد، "سونو مان" با تست منفی کرونا، تمام تابستان تلاش کرد تا پسر یک ساله خود را که مرتبا دچار تب، سرفه و آبریزش بینی می‌شد را برای معاینه به یک پزشک متخصص اطفال برساند اما نتوانست و اکنون می‌گوید امیدوار است این نامه مقامات پزشک را مجبور کند که نوزادش معاینه شود. کالج پزشکان و جراحان می‌گوید ابتدا باید به بیمارانی رسیدگی شود که بطور فیزیکی مورد معاینه قرار نگرفته‌اند. مرکز حمایت از سالمندان و بیماران انتاریو نیز از افزایش شکایات بیمارانی خبر داده است که قادر به ویزیت حضوری با پزشک خود نیستند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
شهرداری تورنتو بدنبال ۵۰,۰۰ نفری که دوز دوم واکسن کرونای خود را نزده‌اند
شهرداری تورنتو می‌گوید اکنون بدنبال تماس مستقیم با حدود ۵۰,۰۰۰ ساکن این شهر است که دوز اول واکسن خود را زده‌اند اما برای زدن دوز دوم خود مراجعه نمی‌کنند. این شهر می‌خواهد تعداد افرادی که تا حدی ایمن شده‌اند متمرکز شود و آنها را کاملا ایمن کند. شهرداری می‌گوید با این افراد از طریق تماس‌های تلفنی و پیامک‌های تلفنی ارتباط برقرار خواهد کرد تا اگر آنها مشکلی برای زدن دوز دوم دارند را برطرف نماید.
"جو کرسی"، رئیس شورای بهداشت تورنتو به خبرنگاران گفت: "ما می‌خواهیم اگر آنها سوالاتی یا تردیدهایی دارند را پاسخ دهیم. من دوست دارم به آنها یادآوری کنم که آنها مجبورند در آینده‌ای نزدیک به دندانپزشک یا پزشک خود مراجعه کنند. ما همچنین می‌خواهیم موانع احتمالی مانند عدم توانایی مراجعه به محل واکسیناسیون، مشکلات مراقبت از کودکان، یا سوالات و نگرانی‌های آنها را شناسایی و رفع نمائیم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

جان توری شهردار گفت که قصد دارد ۲۲ کلینیک در مراکز خرید و میدان‌ها را باز نگاه دارد و مانند طرح مشابه ماه گذشته که توانست بیش از ۱,۰۰۰ نفر را واکسینه کند، اکنون نیز افراد بیشتری را واکسینه نماید. در حال حاضر ۱۲۳,۰۰۰ تورنتویی تنها یک دوز واکسن کوید-۱۹ زده‌اند که ۴۸,۲۰۰ نفر از آنها مدتی‌ست که زدن دوز دوم خود را به تعویق انداخته‌اند و شهرداری می‌گوید هدفش واکسیناسیون کامل ۹۰ درصد شهروندان در اسرع وقت است.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, October 14, 2021 - 08:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به