آمریکا هیچ دلیل خاصی برای این تغییر که می‌گوید "سطح فعلی کوید-۱۹ کانادا بالا" است" را ارائه نداده است
ایالات متحده امروز می‌گوید که شهروندان این کشور بهتر است درباره سفر به کانادا "تجدید نظر" کنند زیرا شیوع کووید در کانادا خطرناک شده است. وزارت امور خارجه این کشور اکنون از آمریکایی‌ها خواسته به دلیل آنچه "مرکز کنترل بیماری آمریکا" که مهمترین نهاد کنترل کننده کرونا در این کشور است، "سطح بالای شیوع کوید-۱۹ در کانادا" می‌نامند، در سفر خود به کانادا تجدید نظر نمایند. آمریکا هنوز مرز خود به روی کانادا را باز نکرده است.
از سوی دیگر از امروز اتحادیه اروپا ایالات متحده، اسرائیل و سه کشور دیگر که قبلا از محدودیت سفرهای غیر ضروری معاف بودند را، به دلیل شیوع بالای کرونا، از لیست معافیت خود حذف کرد. مسافران این کشورهای حذف شده از لیست، اکنون احتمالا همزمان با ورود به کشورهای اتحادیه اروپا با کنترل‌های شدیدتری مانند تست کرونا و قرنطینه مواجه خواهند شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
جنگ مرزها؛ آمریکا: آمریکایی ها به دلیل کووید به کانادا نروند؛ اروپا: آمریکا و اسرائیل از لیست کشورهای امن کرونا خارج شدند
توصیه‌نامه مشاوره‌ای مسافرتی جدید آمریکا که امروز صادر شد، پایانی‌ست سریع بر دوره سه هفته گذشته‌ای که در آن سطح خطر مسافرتی به کانادا پایین آمده (و به ۲ رسیده) و بعنوان مقصدی "با احتیاط بیشتر" برای مسافران آمریکایی توصیف شده بود. این کاهش سطح خطر از زمانی اعلان شد که کانادا مرزهایش را به روی مسافران واکسینه شده آمریکایی گشود. اما امروز دوباره این سطح خطر بالا رفت و به سطح ۳ ارتقا داده شد. آمریکا هیچ دلیل خاصی برای این تغییر که می‌گوید "سطح فعلی کوید-۱۹ کانادا بالا" است" را ارائه نداده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این درحالی‌ست که در آمریکا فقط حدود ۶۱ درصد واکسینه شده‌اند، روزانه ۱۲۰,۰۰۰ نفر کرونا می‌گیرند، ۵۷۰ نفر می‌میرند و تقریبا تمامی کشور در بازگشایی کامل است؛ اما در مقابل در کانادا ۷۵ درصد واکسینه شده‌اند، روزانه ۶,۴۰۰ نفر کرونا می‌گیرند، ۱۷ کشته می‌دهد و بیشتر استان‌های کشور کاملا بازگشایی نشده‌اند. آمریکا بسته بودن مرزهایش به روی مسافران غیر ضروری کانادایی را حداقل تا ۲۱ سپتامبر تمدید کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
اروپا: مسافران آمریکا و اسرائیل از لیست کشورهای امن کرونا خارج شدند
اتحادیه اروپا با بروزرسانی لیست کشورهای امن مسافرتی، علاوه بر ایالات متحده، اسرائیل، کوزوو، لبنان، مونته‌نگرو و مقدونیه شمالی را از لیست کشورهای امن خود حذف کرد. کانادا، ژاپن و نیوزلند همچنان در لیست امن اتحادیه اروپا قرار دارند و این لیست امن در حال حاضر شامل ۱۷ کشور می‌شود. اتحادیه اروپا می‌گوید شرایط و مسائل مربوط به شیوع کوید-۱۹ در هر کشور و اقدام متقابل، مبنای حضور یا عدم حضور در این لیست می‌باشد.
این لیست برای استاندارد کردن قوانین مسافرت در سراسر اتحادیه اروپا تهیه و اعلان می‌شود اما کشورها به تنهایی نیز اختیار تصمیم‌گیری دارند. چندین کشور اتحادیه اروپا از جمله آلمان و بلژیک، پیشتر ایالات متحده را در لیست قرمز خود طبقه‌بندی کرده بودند و از مسافران آن کشور تست کرونا گرفته و آنها را به قرنطینه می‌فرستادند، در حالی که فرانسه و هلند آمریکا را بی‌خطر می‌دانند.
علت خروج آمریکا از لیست، رسیدن میانگین موارد ابتلا به کووید -۱۹ به بیش از ۴۵۰ مورد در یک میلیون نفر است و علت قبلی ورود آن به لیست امن، داشتن میانگین ۴۰ مورد ابتلا در یک میلیون نفر در اواسط ماه ژوئن بود. آمار نشان می‌دهد وضعیت اسرائیل بیش از دو برابر بدتر از آمریکاست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

مسافران غیر اروپایی که کاملا واکسینه شده‌اند {از جمله آمریکایی‌ها} همچنان اجازه ورود به اتحادیه اروپا را خواهند داشت هر چند بسته به کشور ورود، ممکن است مورد تست کرونا و یا اعمال قرنطینه قرار گیرند. از سوی دیگر ایالات متحده، علیرغم اعتراضات اروپا، اجازه مسافرت آزاد شهروندان این اتحادیه به آمریکا را نمی‌دهد. اکنون میان کشورهای اتحادیه دو دستگی وجود دارد: کشورهایی که می‌گویند نرخ بالای کرونا در آمریکا دلیلی‌ست برای جلوگیری از ورود مسافران از آن کشور؛ و کشورهای دیگری که بعلت وابستگی صنعت گردشگری خود به مسافران آمریکایی می‌گویند که ترجیح می‌دهند تعداد بازدیدكنندگان ایالات متحده را محدود نكنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, August 31, 2021 - 08:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به