او با آهنگ بسیار جذابش به نام "خالکوبی" هم برنده رای تخصصی داوران و هم برنده مجموع رای‌ها شد؛ این دومین پیروزی وی در این مسابقات است
"لورین" خواننده سوئدی مراکشی‌تبار، امشب برنده بزرگ مسابقه یوروویژن از میان ۲۶ کشور فینالیست این دوره شد. این دومین بار است که وی این جایزه معتبر را بدست می‌آورد. اولین کسی که دوبار این جایزه را برده "جانی لوگان" ایرلندی در سال‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۸۷ است.
او با آهنگ بسیار جذابش به نام "خالکوبی" هم برنده رای تخصصی داوران و هم برنده مجموع رای‌ها که حاصل جمعی‌ست از نصف رای داوران و نصف رای مردمی، به این مقام دست یافت. داوران به او بیش از دو برابر رتبه دوم رای داده بودند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
لورین و سوئد در یک شب احساسی و هیجان‌انگیز برنده مسابقه آواز یوروویژن شدند
این دومین پیروزی "لورین زینب نورا طلحاوی" در مسابقه آواز یوروویژن است که یک پیروزی تاریخی را در یک نمایش عجیب و جذاب که از طرف اوکراین در لیورپول انگلستان برگزار شد، به دست آورد. بعلت جنگ در اوکراین این مراسم به انگلستان منتقل شده بود. اکنون او دومین خواننده‌ای شده که بیش از یک بار برنده این رقابت‌ها گشته است. آهنگ خالکوبی وی که در سبک "پاپ" اجرا شد به راحتی قدرت هنری خود را بعنوان یک میراث تثبیت کرد. او پیش از این در سال ۲۰۱۲ نیز با آهنگ "رضایت" در باکو برنده شده بود که آن پیروزی باعث تغییر حرفه‌اش گشته بود. آخرین برد او برای سوئد به معانی تساوی سوئد و ایرلند با ۷ پیروزی در این رقابت‌هاست.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این نمایش برای اولین بار پس از بیش از دو دهه در بریتانیا برگزار شد، پس از آن که انگلستان در سال گذشته رتبه دوم را کسب کرد توانست بعلت جنگ در اوکراین وظیفه میزبانی را از طرف برنده سال گذشته ۲۰۲۲، یعنی اوکراین بدست آورد. با این پیروزی، افتخار میزبانی سال آینده این مراسم به سوئد که برنده شده می‌رسد. انگلستان در این "شو"، نمایشی دراماتیک و تکان دهنده را با ادای احترام به آوارگان جنگ و بزرگداشت موسیقی هر دو کشور جشن گرفت. "دوئه الکترونیکی اوکراین به نام "توورچی" در این دوره ششم شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
لورین، پیش از فینال گفت که اولین پیروزی او "یکی از مهمترین لحظات زندگی من" بود و افزود: "من قبل ازآهنگ رضایت هنرمندی بودم که تلاش می‌کرد راهم را پیدا کنم". او درست ۵۰ سال پس از پیروزی گروه "آبا" در همین مسابقات با آهنگ "واترلو" پیروزیش را جشن گرفت. متن، موسیقی، اجرا و خواندن لورین در این آهنگ بسیار قوی بود. رقیب قوی او "کاریجا" خواننده "رپ" فنلاندی بود که با اجرای پرانرژی آهنگ "چا چا چا" در طول هفته طرفداران را شگفت زده کرد و او را به یک مدعی قوی تبدیل کرده بود. کاریجا به لطف رای بینندگان با جهشی خیره کننده به مقام دوم رسید.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
اسرائیل، ایتالیا و نروژ در رده‌های سوم تا پنجم قرار گرفتند و در انتهای جدول نیز به ترتیب آلمان آخر، انگلستان ماقبل آخر و صربستان دوتا مانده به آخر شد. رقابت سختی میان ایتالیا و اسرائیل بر سر مقام دوم در جریان بود که تا آخر نیز پابرجا باقی ماند. "نوا کیرل" نماینده اسرائیل با ترانه "تک‌شاخ" (یونیکورن) در رتبه سوم قرار گرفت و مارکو منگونی نماینده ایتالیا با ترانه "دو زندگی" چهارم شد. در حالیکه سوئد بیشترین رای داوران و مجموع را کسب کرد، بیشترین رای بینندگان به فنلاند تعلق گرفت:
خبر-جهان-لورین-سوئد-شب-احساسی-هیجان-انگیز-برنده-مسابقه-آواز-یوروویژن-رده-بندی
 
مسابقه در لیورپول
در اطراف شهر میزبان یعنی لیورپول، هواداران یوروویژن بدون بلیت برای تماشای نمایش روی صفحه‌های بزرگ به سالن‌ها هجوم بردند و بسیاری از آن‌ها پرچم‌های اوکراین را به اهتزاز درآوردند. دولت بریتانیا این هفته ۳,۰۰۰ بلیت را با قیمت‌های تخفیفی در اختیار آوارگان این کشور قرار داد اما سازمان‌دهندگان روز جمعه گفتند که درخواست "ولودیمیر زلنسکی" رئیس جمهور اوکراین برای سخنرانی در این نمایش را رد کردند.
برای دیدن ویدئو کل مراسم اینجا را کلیک کنید.
 
مسابقات یوروویژن
یوروویژن یک فستیوال عجیب و غریب هر ساله موسیقی در اروپاست، و نمایش امسال با مجموعه‌ای از اجراهای قوی از ۲۶ فینالیست برگزار شد. دو کشور استرالیا و اسرائیل، خارج از اروپا در این فستیوال شرکت دارند. این مسابقات در گروه‌های چندگانه در دو دوره اولیه و نهایی اجرا می‌شود و سیستم رای داوران در آن پیچیده و به صورت تک رای و نیز رای کشوری‌ست. رای مردمی که هر نفر با پرداخت یک یورو می‌تواند حداکثر ۲۰ رای بدهد نیز تقسیم به نسبت می‌شود و با رای داوران جمع می‌گردد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, May 13, 2023 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به