به اعتقاد این دانشمندان، احتمالاً اگر فردی در معرض یک سرماخوردگی عادی هم قرار بگیرد، می‌تواند نوعی ایمنی در مقابل ویروس کرونا پیدا کند زیرا ویروس کرونا برای دستگاه ایمنی بدن ویروس غریبه‌ای محسوب نخواهد شد
‌دانشمندان جهان این روزها سخت در پی یافتن راه‌هایی برای شناخت بیشتر ویروس کرونا هستند. در همین راستا تعدادی از آنها در مرکز تحقیقات ایمونولوژی "لاجولا"ی کالیفرنیا، مشغول بررسی احتمال مصونیت افراد سرماخورده در برابر ویروس کرونا شدند و امکان تاثیر آنفلوآنزا و سرماخوردگی را بر مصون‌سازی بدن در مقابل ویروس کرونا بررسی کردند.
دانشمندان در این مرکز روی ۱۱ نمونه از خون‌هایی که در معرض نوع دیگری از ویروس کرونا قرار گرفته‌اند تحقیق کردند و مشخص شد که نیمی از آنها پادتن‌های ایمنی در مقابل ویروس دارند و۲۰ درصد از این نمونه خون‌ها پادتن‌های کافی برای از بین ویروس کرونا در اختیار داشته‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
به اعتقاد این دانشمندان، احتمالاً اگر فردی در معرض یک سرماخوردگی عادی هم قرار بگیرد، می‌تواند نوعی ایمنی در مقابل ویروس کرونا پیدا کند زیرا ویروس کرونا برای دستگاه ایمنی بدن ویروس غریبه‌ای محسوب نخواهد شد و احتمال می‌رود بدن بتواند به‌سرعت در مقابل آن واکنش نشان دهد.
همچنین نتایج تحقیقات آنها نشان می‌دهد بدن افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند در دفعات بعدی ایمنی قوی‌تری در مقابل این ویروس پیدا می‌کند و این می‌تواند خبر خوبی در راستای ساخت واکسن بیماری کرونا باشد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

دکتر "شین کروتی" یکی از پژوهشگران شرکت‌کننده در این تحقیق در این‌باره گفته است: گزارش‌های منتشرشده در مورد ابتلای دوباره افراد به ویروس کرونا ما را نگران کرد، اما بعد از آنکه دریافتیم افراد عادی ایمنی قوی‌ای در مقابل آن پیدا می‌کنند این نگرانی‌مان هم برطرف شد.  پس اگر جزو کسانی هستید که زیاد سرما می‌خورید، احتمال ایمنی بدنتان در برابر کرونا به مراتب بیشتر است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, May 29, 2020 - 15:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به