آلبرتا بیش از یک ماه است که تحت فشار موج چهارم کرونا دلتا قرار گرفته و همراه با همسایه شرقی‌اش ساسکاچوان در حال رقابت و ثبت رکوردهای پیاپی بیشترین تعداد ابتلاهای روزانه به نسبت جمعیت خود است
سرانجام پس از چند هفته بیائید و می‌فرستیم میان "جیسون کنی" نخست وزیر آلبرتا و "جاستین ترودو" نخست وزیر کانادا، قرار شد برای دومین‌بار نیروهای نظامی کانادایی برای مبارزه با کرونا اعزام شوند، اینبار به جای خانه‌های سالمندان کبک و انتاریو، به بیمارستان‌های اشباع از مریض آلبرتا.
از سوی دیگر کلیه نیروهای بهداشتی استان به شدت به کنی توصیه می‌کنند که برای کنترل کرونا، استان را ببندد و وی در طول هفته پیش این فشارها را رد کرده بود تا امروز گفت که استان را زیر بار فشار نخواهد بست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
آغاز حمله ارتش کانادا در آلبرتا به کرونا؛ جیسون کنی: فشار نیاورید جایی را نمی‌بندم
دولت فدرال کانادا امروز شنبه اعلام کرد که انتظار می‌رود پرسنل پزشکی نظامی کشور از روز دوشنبه (پس‌فردا) وارد آلبرتا شوند تا فشار ناشی از کوید-۱۹ بر بیمارستان‌ها را کاهش دهند. نیروهای مسلح کانادا در حال آماده‌سازی اعزام اولیه ۸ پرستار مراقبت‌های ویژه (آی‌سی‌یو) برای کمک به بخش‌های مراقبت‌های ویژه این استان هستند. در بیانیه خبری ارتش آمده است که محل و چگونگی ادغام پرستاران در سیستم مراقبت‌های بهداشتی هنوز باید تأیید شود، اما انتظار می‌رود تیم اولیه در ۴ اکتبر به صحنه جنگ در آلبرتا برسد. "بیل بلر"، وزیر امنیت عمومی و آمادگی اضطراری فدرال در بیانیه‌ی امروز گفت: "ما همیشه آماده کمک به کانادایی‌ها در سرتاسر کشور در دوران سخت هستیم و این همه‌گیری هیچ تفاوتی در رساندن کمک ما به مردم ایجاد نکرده است. نیروهای مسلح کانادا، صلیب سرخ کانادا و متخصصان بهداشت در طول ۱۹ ماه گذشته بارها و بارها برای جنگ با کرونا و محافظت از مردم اعزام شده‌اند و من می‌خواهم از همه کسانی که در خط مقدم هستند و همچنان امنیت کانادایی‌ها را حفظ می‌کنند، تشکر کنم".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

سیستم مراقبت‌های بهداشتی آلبرتا بیش از یک ماه است که تحت فشار موج چهارم کرونا به وسیله نسخه دلتا قرار گرفته و این استان همراه با همسایه شرقی‌اش ساسکاچوان در حال رقابت و ثبت رکوردهای پیاپی بیشترین تعداد ابتلاهای روزانه به نسبت جمعیت خود هستند. آلبرتا روز جمعه اعلان کرد که ۱,۶۳۰ مورد جدید ابتلا روزانه به کرونا و۱۴ مرگ و ۲۰,۲۱۵ کرونایی دارد که ۱,۰۶۶ نفر آنها در بیمارستان بستری و ۲۶۳ نفر دیگر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه هستند و بیمارستان‌ها دیگر کشش تامین نیروهای انسانی و تجهیزاتی را ندارند. آلبرتا از هفته گذشته روند اعزام هوایی بیماران به انتاریو و "پرنس ادوارد آیرلند" را آغاز کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
نخست وزیر جیسون کنی هفته گذشته اعلام کرده بود که به دنبال دریافت کمک‌های دولت فدرال، ارتش و صلیب سرخ کاناداست. آلبرتا همچنین بر سر توافق با "نیوفاندلند و لابرادور" نیز کار می‌کند تا بتواند یک تیم پزشکی از آنها را قرض بگیرد. صلیب سرخ در نظر دارد تا ۲۰ پزشک متخصص، که برخی از آنها دارای تجربه آی‌سی‌یو هستند را نیز به آلبرتا بفرستد و در حال نهایی کردن برنامه اعزام آنهاست. پنجشنبه کنی گفته بود که نیروهای پزشکی ارتش احتمالا در "ادمونتون"، صلیب سرخ در منطقه‌ی "گوزن قرمز"، و نیوفاندلند در "فورت‌مک‌موری" مستقر خواهند شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
جیسون کنی: فشار نیاورید جایی را نمی‌بندم
بسیاری از متخصصان بهداشتی آلبرتا از دولت استانی می‌خواهند تا اقدامات "ضد آتش" را اجرا کرده و استان را ببندد و مقررات سختی را به اجرا بگذارد تا استان بتواند از موج چهارم عبور کند، اما کنی تاکنون گفته است که این درخواست‌ها را در نظر نمی‌گیرد. برخی از پزشکان همچنین از استان می‌خواهد که آخرین اطلاعات آماری و نیز پیش‌بینی‌های لازمه ابتلا کوید-۱۹ مبتنی بر موج چهارم را منتشر کند که مجددا استان از آنها سر باز زده بود.
جیسون کنی، در روز یکشنبه در یک برنامه رادیویی خواستار اقدامات "خاموش کردن آتش" کرونا شد اما گفت که اجرای قرنطینه و بستن استان برای "۸۰ درصد از مردمی که واکسینه شده‌اند" بی‌معنی است زیرا احتمال انتقال بیماری و بستری شدن آنها بسیار کم است و آنهایی که گوش نمی‌کنند حتی با بسته شدن استان و یا اجرای محدودیت‌های بیشتر باز هم گوش نخواهند کرد. وی همچنین گفت که تقریباً ۲۰ درصد از مردمی که واکسینه نشده‌اند مقصرند ولی نگفت که بجز بستن و اجرای فوری موارد مقابله با کرونا چه کاری می‌توان کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

دکتر "جیمز تالبوت"، رئیس سابق بخش بهداشت آلبرتا، در نامه‌ای به "جیسون کاپینگ" وزیر بهداشت جدید این استان به شدت توصیه کرده بود که اقدامات بیشتری را در این استان انجام دهد. بیش از ۸۲ درصد آلبرتایی‌های واجد شرایط حداقل یک دوز زده و بیش از ۷۳ درصد دو دوز ده هستند، اما با توجه به جمعیت جوان این استان، این تعداد ۶۲.۴ درصد از کل جمعیت آلبرتا را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, October 2, 2021 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به