انتاریو می‌گوید داروسازان می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای، به صورت حضوری و مجازی، قرص پکسلووید را برای افراد واجد شرایط تجویز کنند
استان انتاریو کانادا از فردا ۱۲ دسامبر به داروسازان و داروخانه‌ها اجازه می‌دهد که قرص ضد ویروس "پکسلووید" را برای کووید، مستقیما به بیماران تجویز کنند.
شرکت داروسازی فایزر می‌گوید این به داروسازان این امکان را می‌دهد که مردم از این داروی ضد ویروسی که برای کاهش پیامدهای شدید کرونا ساخته شده استفاده کنند. در مجموع این داروی یکی از کم مصرف‌ترین داروهای داروخانه‌ها بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
احساس می‌کنید کرونا گرفته‌اید؟ از فردا بجای مراجعه به پزشک به داروخانه بروید و قرص ضد کووید بگیرید
دولت انتاریو می‌گوید از همین دوشنبه داروسازان می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای، به صورت حضوری و مجازی، قرص پکسلووید را برای افراد واجد شرایط تجویز کنند. "سیلویا جونز" وزیر بهداشت استان، صبح روز پنجشنبه گذشته نیز این موضوع را در یکی از داروخانه‌های تورنتو اعلام کرد. این داروی ضد ویروسی به صورت خوراکی ظرف پنج روز پس از شروع علائم مصرف می‌شود و برای افرادی که در معرض خطر بالاتر عوارض کووید-۱۹ هستند، از جمله افراد بالای ۶۰ سال و افرادی که دارای نقص ایمنی هستند، توصیه می‌گردد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"کایران مور" پزشک ارشد استان نیز در بیانیه‌ای دیگر گفت این تغییر، دسترسی به دارو را افزایش می‌دهد، حفاظت از آسیب‌پذیرترین افراد را افزایش می‌دهد و فشارهای بیمارستانی را کاهش می‌دهد. این اقدامی است که وی در ماه گذشته گفته بود که دولت تا حدی در نظر دارد تا مردم را از بیمارستان دور نگه دارد، به ویژه در مناطق روستایی که دسترسی به پزشکان مراقبت‌های اولیه محدود است. بیماران باید به محض دیدن علائم تست کرونا دهند و در صورت مثبت شدن بلافاصله پکسلووید را شروع کنند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
دکتر مور می‌گوید سیستم بهداشتی در پاییز و زمستان امسال شاهد "تهدیدات سه‌گانه" کووید ۱۹، آنفولانزای‌ فصلی و شیوع سرماخوردگی‌ست و افزود که چندین کارشناس پزشکی در سراسر استان این موضوع را تاکنون مطرح و پشتیبانی کرده‌اند و ادامه داد: "فکر می‌‌کنم این‌ راه حلی برای افزایش دسترسی ‌به دارو‌ باشد. در حال حاضر در هفته حدود ۳,۵۰۰ مورد تجویز پکسلووید داریم و به نظر می‌رسد که میزان تقاضا برای آن با افزایش مجددا شیوع کووید ۱۹ افزایش می‌یابد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
مدیر عامل انجمن داروسازان انتاریو نیز می‌گوید که گروه او مانند همکارانش در بسیاری از استان‌های دیگر، ‌‌داروسازان‌ استان را برای تجویز پکسلووید ترغیب می‌کنند و افزود: "با توجه به تجربه ما در موارد مراقبتی و دانش ما در مورد داروها‌، ‌به ویژه داروهای پیچیده‌ای مانند پکسلووید که ‌تداخلات دارویی آن با داروهای دیگر بسیار زیاد است، می‌توانم بگویم که برای تجویز آن ‌‌نیاز به مشاوره ‌بیشتر و کامل‌تری با بیماران داریم و داروسازان صلاحیت لازم برای ارائه این دارو ‌به عنوان یک درمان کلیدی را دارند".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

برای صدها خبر کرونا در صفحه ویژه کووید ایران استار اینجا را کلیک کنید.

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, December 11, 2022 - 08:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به