این در حالی‌ست که به گفته پزشکان آنفولانزا و سرماخوردگی که ویروسی مشابه کرونا دارند، در طی این دو سال شیوع کووید-۱۹ تقریبا به صفر رسیده‌اند
دولت کانادا می‌گوید اخیرا یک قرارداد برای خرید میلیون‌ها دوز واکسن آنفولانزا برای امسال کانادایی‌ها بسته است.
اتاوا افزوده طرف این قرارداد شرکت تولید واکسن و داروهای تخصصی "گلاکسو اسمیت کلاین" (جی‌اس‌کا GSK) است و قرار است این شرکت میلیون‌ها دوز این واکسن آنفولانزا را برای آمادگی بهتر کانادایی‌ها برای پائیز امسال تولید کند. این در حالی‌ست که به گفته پزشکان آنفولانزا و سرماخوردگی که ویروسی مشابه کرونا دارند، در طی این دو سال شیوع کووید-۱۹ تقریبا به صفر رسیده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
کانادا با یک قرارداد ۲۰ ساله، از امسال به شما میلیون‌ها دوز واکسن آنفولانزا می‌زند
"ژان ایو دوکلوس" وزیر بهداشت دولت فدرال کانادا با اعلان این خبر گفت که این قراردادِ خرید تضمین می‌کند که در طول فصل آنفولانزای آینده، به اندازه کافی واکسن‌های آنفلوانزای تولید داخل برای رفع نیازهای کانادا وجود دارد. با اولین سری تحویل برای پاییز امسال، این قرارداد می‌گوید دولت کانادا حداقل ۴ میلیون دوز‌ برای کارمندانش در سال واکسن آنفولانزا کنار گذاشته و در صورت "بروز بیماری همه‌گیر آنفولانزا" در امسال امکان تهیه ۸۰ میلیون دوز را نیز فراهم می‌کند. پیشتر اداره بهداشت گفته بود که انتظار یک موج جدید کرونا در پائیز امسال را دارد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

دوکلوس در طی اعلامیه‌ای در سایت تولیدی شرکت جی‌اس‌کا در شهر کبک گفت: ‌"اگر قرار باشد از کرونا یک درس ‌گرفته باشیم، آن، اهمیت حیاتی واکسیناسیون است". او افزود که توافق جدید با جی‌اس‌کا به کانادا این امکان را می‌دهد که از عرضه مداوم واکسن‌های آنفولانزا در کانادا اطمینان حاصل کند و از اختلالات زنجیره تامین محافظت کند. دوکلوس به زبان فرانسوی گفت: "‌با داشتن تولیدات ملی ‌در کانادا، می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که عرضه در کانادا به دلیل بسته شدن مرزها، اختلالات تجاری، مشکلات حمل‌ونقل یا تاخیر حمل‌ونقل در خطر نیست". جی‌اس‌کا، ششمین شرکت دارویی جهان یک شرکت انگلیسی‌ست که یک خط تولید کوچک در استان کبک دارد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi
از آنجایی که کووید-۱۹ همچنان در پاییز و در زمانی که موارد آنفولانزا به احتمال زیاد با تعداد بیشتری باز می‌گردند، وجود خواهد داشت، وزیر بهداشت بر اهمیت یک طرح قوی واکسیناسیون آنفولانزا تاکید کرد زیرا سیستم مراقبت‌های بهداشتی کانادا در حال حاضر ضعیف شده است. وی پیش‌بینی می‌کند که امسال شاهد موارد بسیار زیادی آنفولانزا باشیم و می‌گوید این دوزهای جدید تولید شده در شهر کبک‌‌ بخشی از تلاش ۱.۳ بیلیون دلاری دولت فدرال برای بازسازی ظرفیت تولید داخلی واکسن کانادا است. قرارداد این شرکت که برای بیش از ۲۰ سال با دولت کانادا بسته شده می‌گوید دولت کانادا خریدار واکسن‌های آنفولانزای همه‌گیر و فصلی خواهد بود زیرا جدیدترین آمار دولت می‌گوید آنفولانزا از نظر تاریخی هر ۱۱ تا ۴۰ سال یکبار همه‌گیر می‌شود و آخرین همه‌گیری آن با نسخه ان۱ اچ۱ در سال ۲۰۰۹ بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"پیتر فونیودی" از بخش کانادایی شرکت جی‌اس‌کا در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: "ما مفتخریم که به همکاری با دولت کانادا، برای حمایت و آمادگی و تهیه واکسن‌هایمان در مقابل‌ همه‌گیری و مبارزه با آنفولانزای فصلی ‌ادامه می‌دهیم. کووید-۱۹ اهمیت ایمن‌سازی و آمادگی برای بیماری همه‌گیر را به جهان نشان داده است. با ‌این توافقنامه ‌‌تولید آینده و تحویل واکسن‌های آنفولانزای فصلی و همه‌گیر رزرو شده و ‌‌امکان واکنش سریع برای کمک به محافظت از کانادایی‌ها را فراهم می‌کند".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, July 30, 2022 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به