دادگاه یک معلم مدرسه دبیرستانی در کلگری که ده‌ها سال به ده‌ها شاگردش تجاوز می‌کرده و سرانجام پس از شکایت آنها خودکشی کرد، آغاز شده است
پلیس تورنتو می‌گوید مردی را با بیش از ۱۰۰ اتهام گول زدن و اغوا کردن کودکان دستگیر کرده و در حال تحقیقات بیشتر در این زمینه است.
در عین حال دادگاه یک معلم مدرسه دبیرستانی در کلگری که ده‌ها سال به ده‌ها شاگردش تجاوز می‌کرده و سرانجام پس از شکایت آنها خودکشی کرد، آغاز شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
دستگیری مرد تورنتویی که ۱۰۰ کودک را گول زده؛ خودکشی معلم کلگری که ده‌ها سال به شاگردانش تجاوز کرده بود
پلیس تورنتو در یک بیانیه خبری که امروز دوشنبه منتشر کرد گفت که افسران این نیرو در ۲۷ اکتبر حکم بازرسی یک ملک در منطقه خیابان‌های "میدلند" و "لارنس" در "اسکاربرو" را اجرا کردند و طی آن مردی که چندین پروفایل آنلاین "با نام‌های کاربری مشابه با افراد مشهور در رسانه‌های اجتماعی کودکان" استفاده کرده بود تا با ارسال عکس‌ها و فیلم‌های جنسی آنها را گول بزند را دستگیر کردند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پلیس افزوده که "خوزه پائولو کائوتان" ۳۵ساله اکنون متهم به ۴۳ فقره اغوا کردن کودکان، ۱۸ مورد دعوت به تماس جنسی، ۲۵ فقره ساختن هرزه‌نگاری از کودکان، در اختیار داشتن پورنوگرافی کودکان، ۲۵ فقره دسترسی به پورنوگرافی کودکان، ۲۳ فقره در دسترس قرار دادن مطالب صریح جنسی برای کودکان، و ۲۳ مورد عدم رعایت حکم منع در مورد کودکان، می‌باشد. پلیس می‌گوید که آنها نگران هستند که خوزه قربانیان بیشتری نیز داشته باشد و از هر کسی که اطلاعاتی در این زمینه در اختیار دارد می‌خواهد تا با این نیرو تماس بگیرد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
خودکشی معلم کلگری که ده‌ها سال به شاگردانش تجاوز کرده بود
طبق اسناد دادگاه، یک معلم اهل کلگری که چندین دهه تجاوز جنسی به دانش‌آموزانش داشته، پس از اطلاع از شکایت علیه خود، خودکشی کرد تا دادگاه نرود. به گفته وکلایی که طرح دعوی ۴۰ میلیون دلاری علیه اتحادیه معلمان و مدارس کلگری را در دادگاه آغاز کرده‌اند، ممکن است بجز شاکیان کنونی، صدها زن دیگر نیز در نوجوانی توسط "مایکل گریگوری" مورد تجاوز قرار گرفته باشند. شکایت علیه او که در کلگری تنظیم شده یک پرونده جمعی‌ست که اکنون علیه هیئت آموزش کلگری و دارایی‌های بجا مانده از گریگوری تنظیم گشته است. به گفته پلیس تحقیقات پس از شکایت‌های سال ۲۰۰۶ آغاز شده و علیرغم مرگ او ادامه یافته و تاکنون علاوه بر ۶ شاکی اولیه، ۱۱ شاکی و ۳۵ شاهد دیگر نیز جدیدا به پرونده افزوده شده‌اند.
گریگوری از سال ۱۹۸۶ تا ۲۰۰۶ در دبیرستان "جان‌ور" معلم بود. او در فوریه همین امسال متهم به ۱۷ مورد تجاوز و بهره‌کشی جنسی از ۶ دانش‌آموزش شد و ۵ روز بعد از ثبت این شکایات خودکشی کرد. "کودی بونکووسکی" می‌گوید شاهد بوده که گریگوری در روز روشن دختران دانش‌آموز را مستقیماً از پارکینگ مدرسه به خانه‌اش می‌برد و سعی کرده که با مطرح کردن آن جلوی این موضوع را بگیرد اما کسی به آن اهمیتی نداد. وی می‌افزاید: "گریگوری هرگز کارهایش را پنهان نکرد. خودرو او درست بیرون دفتر کار من پارک می‌شد و او هر روز قدم‌زنان می‌آمد و سوارش می‌شد، گاهی با یک دانش‌آموز، و اغلب با دانش‌آموزانی متفاوت".
در سال ۲۰۰۶ و در نتیجه تحقیقات پلیس و هیئت مدیره مدرسه در ارتباط با رفتار او با دانش‌آموزان، مجوز تدریس گریگوری به حالت تعلیق درآمد و او در نهایت در همان سال این حرفه را ترک کرد. هیئت آموزشی کلگری در اینباره نظری نمی‌دهد و می‌گوید که شکایت رسمی علیه خود را هنوز دریافت نکرده و در صورت دریافت "از طریق مجاری قانونی مناسب پاسخ خواهد داد".
 
تجاوز شدگان چه تعریف می‌کنند؟
به گفته "ارین مکنزی"، یکی از قربانیان گریگوری، او به عنوان "معلم باحال" شناخته می‌شد و می‌گوید: "اولین تجربه جنسی من با او که معلمم بود در خانه‌اش اتفاق افتاد، ۱۵سالم بود". او یکی از سه شاکی این پرونده است که خود را معرفی کرده و معتقد است هیئت مدیره و اتحادیه معلمان باید پاسخگو باشند زیرا آنها از رفتار گریگوری اطلاع داشتند، اما هیچ کاری برای محافظت از دانش‌آموزان انجام ندادند. "جاناتان دنیس" وکیل شاکیان نیز مدعی است که هیئت مدیره مدرسه در محافظت از دانش‌آموزان کوتاهی کرده است.
"اشنایدر" قربانی بعدی گریگوری‌ست که می‌گوید در سال ۱۹۸۹ زمانیکه که ۱۴ ساله بود با او رابطه جنسی داشته است. اشنایدر می‌افزاید که کلاس نهم بود که گریگوری او را برای ناهار بین کلاس‌هایش از مدرسه بیرون می‌برد و در همان فاصله بود که بین آنها فعالیت جنسی صورت می‌گرفت. پدر و مادر اشنایدر پس از اینکه متوجه شدند گریگوری به دخترشان هدایایی از جمله پوستر و کارت می‌داده که زیرش را با نوشتن "با عشق، مایکل" امضاء می‌کرده نگرانی‌های خود را به معاون دبیرستان منتقل کردند. اما گریگوری همچنان معلم مدرسه ماند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

ده سال پس از تجربه اشنایدر، "مک کنزی" قربانی دیگر گریگوری شد. مک‌کنزی می‌گوید که در آن زمان آسیب‌پذیر بود و با آسیب‌رسانی به خود و اختلال جویدن دستش درگیر بود که گریگوری آمد و به او کمک کرد تا با آن مقابله کند. در عرض چند ماه، گریگوری او را آماده کرد تا با او تماس جنسی منظم داشته باشد. مک‌کنزی می‌گوید پس از اینکه رابطه‌شان را به دانش‌آموز دیگری افشا کرد، گریگوری او را تشویق به خودکشی کرد اما او ارتباطش را با گریگوری قطع نمود.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, November 30, 2021 - 07:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به