یارانه اجاره اضطراری کانادا و یارانه دستمزد اضطراری کانادا پس از چندین بار تمدید از سال ۲۰۲۰ تاکنون، قرار است در ۲۳ اکتبر به پایان برسند
بسیاری از حمایت‌های مهم در طی شیوع کرونا که توسط دولت فدرال پرداخت می‌شد طی چند هفته آینده به اتمام می‌رسند و ادامه آنها نیاز به تصویب مجلس دارد. برنامه‌هایی مانند یارانه اجاره اضطراری کانادا و یارانه دستمزد اضطراری کانادا پس از چندین بار تمدید از سال ۲۰۲۰ تاکنون، قرار است در ۲۳ اکتبر به پایان برسند.
پیشتر دولت از میزان پرداختی‌ها کاسته و گفته بود که آنها را تا آخر سال تمدید می‌کند اما با اینکه پرداخت‌ها کاسته شده بود، تمدید آنها هرگز در مجلس مطرح و قانونی نشده و نتیجتا اجرایی نخواهد بود. یک راه افزودن زمان به این طرح‌ها تصویب "متمم اجرایی بودجه" است که به دولت اجازه می‌دهد تا این طرح‌ها را تا ۳۰ نوامبر تمدید کند. فراتر از این زمان‌بندی، لیبرال‌ها با دولت اقلیتی خود، باید قوانین جدیدی را به مجلس ببرند و با کمک احزاب دیگر تصویب کنند و در صورت شکست، دولتشان سقوط می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
فشارهای همه جانبه به ترودو برای ادامه کمک‌هایی که این ماه قطع می‌شوند
"کریستیا فریلند"، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی امروز در پاسخ به این سوال که آیا دولت قصد تمدید آنها را دارد یا خیر گفت که کرونا همچنان چالشی برای مشاغل محسوب می‌شود و دولت قول داده در زمان شیوع کرونا از مردم حمایت کند. فریلند در ادامه افزود: "ما به زودی در مورد جزئیات بیشتر صحبت خواهیم کرد" و این به معنای آنست که هنوز صحبت نهایی با ترودو و دیگر احزاب انجام نشده است. مهمترین حزب حمایت کننده دولت اقلیتی لیبرال ترودو حزب نیودموکرات به رهبری "جگمیت سینگ" است که پیشتر نیز به مردم و ترودو گفته بود که از طرح‌هایی که در این زمان‌ها به مردم کمک می‌رساند حمایت می‌کند. لایحه‌های مالی دولت اگر در مجلس رای نیاورد، دولت اقلیت سقوط می‌کند و انتخابات مجدد برگزار می‌شود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

جگمیت سینگ، رهبر حزب نیودموکرات امروز گفت که می‌خواهد دولت لیبرال در مورد موضوعات مختلفی مانند حمایت از مردم در مقابل کرونا، پیشرفت در تعهدات کاستن از انتشار کربن کانادا، مسائل و حقوق انسانی بومیان، مرخصی استعلاجی با حقوق، و پاسپورت واکسن فدرال، گام‌های "عینی و فوری" بردارد تا حزبش از دولت اقلیت ترودو حمایت کند. سینگ با اشاره به وضعیت بد موج چهارم در آلبرتا و ساسکاچوان گفت که حمایت‌های اقتصادی یارانه دستمزد اضطراری کانادا و یارانه اجاره اضطراری کانادا باید حفظ شوند و افزود: "در این وضعیت کنونی... قطع کمک‌ها از مردم، کاری غیرمسئولانه و اشتباه خواهد بود".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
فدراسیون تجارت کانادا چه می‌گوید؟
"دان کلی"، رئیس فدراسیون تجارت مستقل کانادا امروز گفت: "من نمی‌خواهم این برنامه‌ها برای همیشه وجود داشته باشند، اما واقعیت اینست که تا زمانی که همه محدودیت‌های کرونا برداشته نشوند کارها رونق نخواهند گرفت و نتیجتا تا آن زمان نیاز به این برنامه‌ها خواهیم داشت. ما خواستار تمدید این برنامه‌ها تا حداقل ۳۱ مارس هستیم زیرا همیشه از ژانویه تا مارس اکثر بیزینس‌ها دچار افت وحشتناکی می‌شوند که با کووید وضعیت بدتر نیز خواهد بود".
کلی گفت که اجرای برنامه پاسپورت واکسیناسیون منجر به کاهش ۲۰ درصدی فروش مشاغل کوچک شده و افزود: "بیزینس‌ها تقریبا وحشت کرده‌اند زیرا با محدودیت‌های بیشتری مواجهند و حالا دولت تنها چند هفته با حذف همه برنامه‌های اصلی کمک‌رسانی به مردم فاصله دارد". کلی می‌گوید علاوه بر تمدید زمانی مایل است که میزان یارانه‌هایی که کاهش یافته، دوباره افزایش یابد، حداقل تا ۷۵ درصد قبل. او چنین توضیح داد: "فقط ۴۰ درصد مشاغل کوچک تقریبا به سطح عادی فروش خود بازگشته‌اند، ۶۰ درصد هنوز به جایی نرسیده‌اند. بسیاری از مردم می‌بینند که مشاغل باز شده و تصور می‌کنند که ما به حالت عادی بازگشته‌ایم، اما قطعاً اینطور نیست".
 
هزینه‌های این طرح‌ها چقدر است؟
یارانه اجاره اضطراری کانادا که به جای مشارکت با صاحبان املاک، مستقیما از مستاجران واجد شرایط و پشتیبانی می‌کند وابسته به افت درآمد در یک دوره خاص است که اکنون حداکثر یارانه کمکی آن به ۲۰ درصد کل میزان واجد شرایط بودن کاهش یافته است.این برنامه تا ۲۶ سپتامبر، ۶.۶ بیلیون دلار به بیش از ۱.۶ میلیون بیزینس پرداخت کرده است.
یارانه دستمزد اضطراری کانادا به پوشش دستمزد کارکنان کمک می‌کند که در ابتدا با نرخ ثابت ۷۵ درصد بود، اما اخیرا بر اساس کاهش درآمد یک شغل در یک ماه معین در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ در مقایسه با همان ماه در سال ۲۰۱۹ تنظیم شده است. این برنامه تا ۲۶ سپتامبر، ۹۳.۹۷ بیلیون دلار به تقریبا ۴.۴ میلیون متقاضی پرداخت کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

این ارقام نشان می‌دهد که هنوز ۱.۶ میلیون بیزینس و ۴.۴ میلیون متقاضی در شرایط بدی قرار دارند و فریلند در اینباره گفت: "ما تاکنون ۲۸۹ بیلیون دلار برای حمایت از درآمد و مشاغل هزینه کرده‌ایم که نشان می‌دهد کرونا هم ضربه اقتصادی بزرگی بوده و هم هزینه‌ای سنگین در بودجه ملی".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, October 7, 2021 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به