یک نفر که در اورژانس در انتظار پزشک بود شاهد مرگ این مرد بوده است
بیمارستان‌های کانادا مجددا در حال بازگشت به شرایط افتضاحی هستند که در آن مریض‌ها ساعت‌ها باید منتظر بمانند و یا خدمات بهداشتی دریافت نکنند.
در آخرین گزارش رسیده از "فردریکتون" یک بیمار در اتاق انتظار بخش اورژانس بیمارستان این شهر بدون اینکه پزشکی وی را پس از ساعت‌ها انتظار ویزیت کند، درگذشته است. اکنون دوباره درخواست‌ها برای رسیدگی و بهبود اوضاع اسفناک اینچنینی بالا گرفته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
مردی پس از ساعت‌ها انتظار در اورژانس بیمارستان مُرد
"جان استیپلز" که یک کارمند پشتیبانی اماکن مسکونی‌ست در اوایل صبح روز سه‌شنبه و در حالی که با یکی از مشتریانش در بیمارستان دکتر "اورت چالمرز" منتظر پزشک بود، شاهد جزئیاتی مرگ این کانادایی درگذشته بود. جان می‌گوید: "به نظر می‌رسید که ساعت‌ها روی ویلچر منتظر پزشک مانده بود، درد و ناراحتی زیادی داشت اما در نهایت به نظر می‌رسید که به خواب رفته باشد". جان سپس در مصاحبه‌اش در روز چهارشنبه می‌افزاید: "کارمند اورژانس بیرون آمد تا افراد را بررسی کند، او را بررسی کرد و رنگش پرید و به تندی به اورژانس برگشت و چندی بعد با چند نفر دیگر بازآمد. آنها آن مرد را به پشت چرخاندند و همانطوریکه مشغول کار بودند "کد آبی" بیمارستان را اعلان کردند که برای برای ایست قلبی یا تنفسی به کار می‌رود. متاسفانه آن آقا همانجا فوت کرده بود در حالیکه به معنای واقعی کلمه بدون دریافت مراقبت‌های پزشکی که حقش بود درگذشته بود".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

جان گفت که کارکنان را سرزنش نمی کند، اما احساس می‌کند مشکلی در سیستم مراقبت‌های بهداشتی وجود دارد و تغییراتی لازم است و می‌گوید: "فکر می‌کنم باید یک نگاه واقعا طولانی و دقیق به آنچه که برای مراقبت‌های بهداشتی در نظر گرفته‌ایم داشته باشیم. چرا مردم در اتاق‌های انتظار جان خود را از دست می‌دهند؟ من دیدم که بسیاری از مردم در اورژانس ساعت‌ها می‌مانند بدون اینکه هیچ مراقبت پزشکی دریافت کنند و سرانجام مجبور به ترک اورژانس می‌شوند زیرا از این وضعیت ناامید می‌شوند، وضعیت زمان انتظار طولانی و بدون رسیدگی". هیچ عکس، نام، یا اطلاعات بیشتری از درگذشته هنوز منتشر نشده و پلیس هم اظهار نظری نمی‌کند. هنوز کسی نمی‌تواند بعنوان همراه با بیمار وارد بیشتر بیمارستان‌ها شود و بیماران تنها هستند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
دکتر "جان دورنان" رئیس شبکه بهداشت "هریزن" که بر این بیمارستان نظارت دارد، بیانیه‌ای را برای تایید مرگ غیرمنتظره یک بیمار صادر کرد و گفت که روند بررسی و تحقیق در این زمینه آغاز شده است. پُست فیس‌بوک استیپلز در توصیف این حادثه نظرات بسیاری را برانگیخته است. یک نفر نوشت: "مردم نباید در انتظار دیده شدن بمیرند. ای مقامات بیدار شوید!! اینجا کاناداست!" دیگری گفت: "این مشکل فعلی دولت نیست، این مشکلی است که بر دوش هر سیاستمدار منتخب در این استان در ۲۵ سال گذشته بوده ولی کاری انجام نشده است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
سیاسیونی که فقط حرف می‌زنند
در حالیکه دولت استانی نیوبرانزویک در دست "بلین میرون هیگز" از حزب محافظه‌کار است، لیبرال‌ها که در مقام حزب مخالف دولت قرار دارند، درخواست استعفای "دوروتی شفرد" وزیر بهداشت را همراه با درخواست تامین بودجه برای استخدام بیشتر کارکنان بیمارستان صادر کردند. "ژان کلود دامورز" منتقد بهداشت از حزب لیبرال، گفت: "متاسفانه، با توجه به بی‌کفایتی دولت هیگز و به ویژه وزیر بهداشت در رسیدگی به بحران وخیم مراقبت‌های بهداشتی در این استان، این مرگ نتیجه وحشتناک یک کوتاهی واقعی بوده است". وی در ادامه افزود: "نخست وزیر باید از ناله کردن از دست دولت فدرال دست بردارد، از وزیر بهداشت خود بخواهد استعفا دهد و قبل از اینکه خیلی دیر شود، به وضعیت سیستم مراقبت‌های بهداشتی رسیدگی کند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

هیگز این هفته در ویکتوریا بود که در آن نخست وزیران استان‌ها و قلمروهای کانادا از دولت فدرال خواستند تا در مورد آینده بودجه مراقبت‌های بهداشتی سر میز مذاکره بنشیند، اما بنظر می‌رسد ترودو اهل مذاکره در این زمینه نیست. شفرد با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز تاسف و نگرانی از مرگ بیمار، افزود که درخواست بررسی این حادثه را دارد و افزود: "من شک ندارم که هر شهروند نیوبرانزویکی و همه کارکنان مراقبت‌های بهداشتی ما تحت تأثیر این داستان قرار گرفته اند. همه ما می‌خواهیم بدانیم که وقتی برای کمک به بیمارستان می‌رویم، خدمات بهداشتی لازم آنجا آماده است".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, July 14, 2022 - 21:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به