دختر ارویل نیز اغلب با پیراهن مشابهی در کنار پدرش است و می‌گوید این رفتار پدرم خیلی خاص است و این یک تجربه عالی برای ارتباط با پدرم بود و هست
این پدر و دختر با پیراهن حریفان تیم هاکی روی یخ "میپل‌لیفز" تورنتو به ورزشگاه می‌روند و هر از گاهی با برخوردهای بدی از سوی طرفداران میپل‌لیفز مواجه می‌شوند.
"ارویل دی جوستو" در حالی که دیشب نیز پیراهن تیم "فلوریدا پنترز" را پوشیده بود گفت: "همه‌اش از قدیم شروع شد؛ می‌دانید که من یکی از دوستداران ورزش هاکی روی یخ هستم و بلیت‌های تمام فصل بازی‌های میپل‌لیفز را یکجا می‌خرم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
این مرد تورنتویی در هر بازی هاکی روی یخ میپل‌لیفز تورنتو با پیراهن و طرفداری حریف به ورزشگاه می‌رود، اما چرا؟
ارویل می‌گوید که در مونترال بزرگ شده و در تمام عمرش طرفدار تیم "مونترال کنیدینز" موسوم به "هبز" بوده و آن تیم را تشویق می‌کرده است. میپل‌لیفز همیشه مهمترین رقیب هبزر بوده است. وی می‌افزاید: "زمانی که من از مونترال به تورنتو نقل مکان کردم موضوع جالب شد، اینجا و در استادیوم لیفز دیگر نمی‌توانستم همیشه با لباس هبز بنشینم زیرا هنوز و حتی حالا هم طرفدار هبز هستم".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

ارویل چنین ادامه داد: "من به همه بازی‌های هاکی میپل‌لیفز می‌روم، زیرا من عاشق هاکی هستم، اما واقعیت این است که اگرچه من در تورنتو هستم و تورنتویی و بازی تیم تورنتو را تماشا می‌کنم، اما به نظر من تورنتویی‌ها خیلی خوب نیستند. بنابراین تصمیم گرفتم در هر بازی، پیراهن تیم میهمان را بپوشم".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
دختر ارویل نیز اغلب با پیراهن مشابهی در کنار پدرش است و می‌گوید: "من فکر می‌کنم این رفتار پدرم خیلی خاص است. این واقعا یک تجربه عالی برای ارتباط با پدرم بود و هست". او می‌گوید که آنها در رسانه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته‌اند و متاسفانه شاهد واکنش‌های بدی بوده‌اند، مانند زمانی که در بازی ماه آوریل میان لیفز و هبز، به سمت آنها آبجو پرتاب کرد. او می‌گوید: "احساس کردم چیزی به کمرم خورد. من و پدرم به سمت آنها برگشتیم در حالیکه قوطی آبجو میان ما بود، تعداد زیادی هوادار لیفز بودند که پشت ما بودند. در این شرایط شما هرگز نخواهید فهمید که چه کسی این کار را کرده است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
ارویل برای تشویق همه تیم‌ها به جز لیفز قطعا پول خرج کرده، از خرید لباس‌های دیگر تیم‌ها گرفته تا خرید بلیت مسابقات لیفز. در حال حاضر لیفز برای اولین بار پس از ۱۹ سال در دور دوم سری پلی‌آف حضور دارد و آخرین بار جام استنلی را ۵۶ سال پیش، در سال ۱۹۶۷ برده است. فعلا لیفز هر دو بازی اول این سری در مقابل پنترز را در خانه خود باخته است. اما ارویل هنوز امیدوار است که لیفز پنترز را شکست دهد و به دور بعدی پلی‌آف برسد تا وی بتواند لباس‌های ورزشی تیم نیوجرسی یا کارولینا را از کمد بیرون بکشد. او می‌گوید لباس‌های همه تیم‌های لیگ هاکی روی یخ، از جمله لیفز را در کمدش دارد.
ارویل گفت: "یک نفر لباس ورزشی لیفز را به من هدیه داد، اما هرگز آن را نپوشیده‌ام. هنوز آن لباس در کمد من آویزان است". او گفت حتی در صورت قهرمانی لیفز هم لباس آنها را نخواهد پوشید و افزود که ممکن است برای جشن قهرمانی لیفز در خانه بماند. وی با خنده گفت: "هر چند ما به رژه پیروز لیفز نخواهیم رفت، اما فکر نمی‌کنم اگر برویم هم کسی از ما استقبال کند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

در حالیکه در فضای آنلاین، برخی از مردم با او به بدی رفتار می‌کنند و او را بوقچی تیم حریف می‌دانند، اما ارویل می‌گوید: "من فقط یک طرفدار هاکی روی یخ هستم. من عاشق هاکی هستم و اکنون به دیده بوقچی تیم حریف دیده می‌شوم، نه من فقط عاشق هاکی هستم".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, May 5, 2023 - 07:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به