بنظر می‌رسد برایان با داروهای کووید بیماران مسن خود را به قتل رسانده است
پلیس استان انتاریو امروز چهارشنبه اعلام کرد، یک پزشک انتاریویی که در سال گذشته به دلیل مرگ یک بیمار مسن در "هاکسبری" در اونتاریو به دادگاه رفته، اکنون با اتهام ۳ قتل مواجه است. گزارش کامل مرگ‌های متعدد زیر نظر این پزشک جوان کانادایی را اینجا بخوانید.
پلیس در بیانیه خبری خود گفت که دکتر "برایان نادلر"، ۳۶ ساله، چهارشنبه با اتهامات جدیدی مواجه و دوباره دستگیر شده زیرا او از زمان صدور قرار وثیقه قبلی خود که در ژوئیه ۲۰۲۱ بوده، آزاد می‌گشته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
این پزشک جوان اتاوایی که به اتهام یک قتل به دادگاه رفته، با ۳ اتهام به قتل دیگر جدید دوباره دستگیر شد
برایان در ابتدا به یک فقره قتل درجه یک در قتل "آلبرت پویدینگر" ۸۹ ساله "پوانت کلر" در کبک متهم شد. آلبرت بیمار بیمارستان عمومی هاکسبری و اطراف بود که بین اتاوا و مونترال قرار دارد. اکنون پلیس می‌گوید وی سه قربانی دیگر به نام‌های "کلر بریر" ۸۰ ساله از "ریگاود کوئه"، و نیز "لورین لالاند" ۷۹ ساله از هاکسبری بعلاوه "جودیت لونگولسکو" ۹۳ ساله از شهرک هاکسبری شرقی را نیز به قتل رسانده است. بیمارستان هاکسبری در بیانیه‌ای که روز چهارشنبه در وب‌سایت خود منتشر کرد گفت که هر سه بیمار تحت مراقبت نادلر بودند و افزود که بیمارستان "به طور کامل با تحقیقات پلیس استانی انتاریو و مراحل قانونی آن همکاری می‌کند".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در ماه آوریل گذشته پلیس گفت کالبد شکافی بر روی تعداد نامشخصی از افراد در رابطه با کارهای برایان را آغاز کرده و تجزیه و تحلیل و گزارش‌های سم‌شناسی آن ممکن است چندین ماه طول بکشد. گزارشات رسیده نشان می‌دهد که این پزشک با استفاده از داروهای مورد استفاده برای درمان بیماران کووید-۱۹ در بیمارستان، اقدام به قتل این افراد کرده و این بخشی از تحقیقات قتل است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi
"ارین کرانتون" از واحد رسانه‌ای پلیس گفت که این اتهامات ناشی از تحقیقاتی است که از ۲۵ مارس ۲۰۲۱ آغاز شده، زمانی که پلیس برای بررسی مرگ‌های رخ داده به بیمارستان فراخوانده شد. وی افزود: "هر گونه تحقیقی مانند این می‌تواند بسیار دشوار باشد، ما باید روی جزئیات زیادی کار کنیم و مطمئن شویم که همه اطلاعات لازمه را جمع‌آوری می‌کنیم" و سپس بلافاصله گفت: "از هر کسی که اطلاعاتی در مورد این پرونده دارد درخواست می‌کنم تا با پلیس هاکسبری تماس بگیرد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
وکیل برایان چه می‌گوید؟
برایان موفق شد در سال ۲۰۲۱ به قید وثیقه آزاد شود و بنا به شرایط وثیقه دستور داشت در کانادا و در یک آدرس مشخص که ضامن او تایید کرده، بماند. "گرینسپن" وکیل او می‌گوید همچنین به برایان دستور داده شد که طبابت نکند و با کارکنان، بیماران یا خویشاوندان تحت درمان در بیمارستان هاکسبری تماس نگیرد. طبق بیانیه کوتاه منسوب به گرینسپن، و همچنان بنا دارد از برایان "به شدت دفاع کند" و در بیانیه‌اش نوشته: "هر چهار بیمار بر اثر کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و دکتر نادلر مراقبت‌های تسکینی عالی ارائه کرده است. ما مطمئن هستیم هنگامی که حقایق به طور کامل ارائه شود، او ثابت خواهد کرد که بی‌گناه است".
 
برایان و سوابقش
برایان نادلر که در "دولار د اومو" در کبک زندگی می‌کند، چند روز پس از اولین دستگیری‌اش در ۲۶ مارس، شاهد لغو شدن پرونده پزشکی خود توسط کالج پزشکان و جراحان انتاریو بود. به گفته کالج پزشکان و جراحان ساسکاچوان، او در طول مدتی که در بیمارستان "سنت پل" در "ساسکاتون" کار می‌کرد با دو اتهام سوء رفتار حرفه‌ای مواجه شد، یکی به این دلیل که پس از اختلاف نظر با یک همکار زن وی را "فاحشه" خطاب کرده و به شخص دیگری نیز گفته بود که "احساس می‌کند می‌خواهد به آن همکار سیلی بزند". در سپتامبر ۲۰۱۸ و زمانیکه برایان در ایالت "نوادا" در ایالات متحده کار می‌کرد، در مقابل هیئت بازرسان پزشکی این ایالت نوادا احضار شد و در مورد این اتفاقات گفت که کارکنان در ساسکاتون او را مورد آزار عاطفی قرار داده بودند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

دادگاه بعدی نادلر برای ۷ سپتامبر برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, August 18, 2022 - 07:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به