خانواده ترز پاردیاک پس از آن شب به جای خالی وی در بالکن می‌نگرند
سرویس آمبولانس "اوگنس سنته" در کبک به خانواده این زن ۹۱ ساله که پس از هفت ساعت انتظار برای رسیدن آمبولانس به مونترال جان باخت، تسلیت می‌گوید!
افتضاحات معطلی چندین ساعته در اورژانس و بیمارستان‌ها، اکنون به سرویس خدمات آمبولانس هم رسیده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
زن ۹۱ ساله پس از ۷ ساعت انتظار در بالکن برای آمبولانس در مونترال، جان داد
"ترز پاردیاک" شنبه شب پس از سقوط و شکستگی پایش در بالکن با عذاب‌ جان سپرد. پاردیاک که قادر به حرکت نبود، در کنار پسر و عروسش روی صندلی بیرون نشسته بود و منتظر آمدن امدادگران بود. به گفته سرویس آمبولانس، در حالی که این سالمند درد داشت، اما تماس وی با ۹۱۱ بعلت آنکه در رابطه با خطر مرگ نبود، اولویت تلقی نمی‌شد. اعضای خانواده ترز می‌گویند در تماس‌های متعددشان بطور واضح به امدادگران خطر را گوشزد کرده بودند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"وینسنت برویار" سخنگوی اورژانس می‌گوید: "‌ما در هر تماس وضعیت را با تماس‌گیرنده می‌سنجیم و ارزیابی ‌می‌کنیم، اظهارات آنها باعث شد که اولویت ما ثابت بماند و در آن زمان فوریت نداشته باشد‌. در طول آن مدت تماس‌های فوری زیادی داشتیم و خدمات آمبولانس ما آنها را در اولویت قرار داد". برویار می‌گوید بر کسی پوشیده نیست که خدمات اورژانس به طور "جدی و ناتوان کننده‌‌ای" با کمبود کارکنان دست و پنجه نرم می‌کند زیرا کمتر از ۵۰ درصد نیروی کار در جاده‌ها در شیفت‌های شب یا آخر هفته‌ها وجود دارند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
او می‌گوید که حجم بالای تماس‌ها و مشکلات پرسنلی عامل تاخیر در زمان پاسخگویی است. وی افزوده که سرویس آمبولانس تحقیقات داخلی در مورد این مرگ را آغاز خواهد کرد و عوامل بسیاری از جمله وضعیت سلامت قربانی در تحقیقات پزشکی قانونی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در نهایت مجددا درگذشت این سالمند ارشد را تسلیت گفت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
اعضای این آمبولانس از وزارت بهداشت خواسته‌اند تا راه‌حلی برای ‌سنگینی حجم کار ناشی از کمبود نیروی انسانی بیابد. کریستین دوبه، وزیر بهداشت کبک، ماه گذشته اعلام کرد که وزارت او "‌مطابق با چشم‌انداز طرح سلامت، برای اجرای پیراپزشکی نظارتی‌ که هدف آن بجای انتقال یکضرب آنها به اورژانس، اجازه ‌همکاری نزدیک با سایر متخصصان و‌ ارجاع بیمار‌‌ به مراقبت‌های مناسب و متخصص مناسب ‌است، مجوز خواهد داد".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, July 12, 2022 - 07:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به