شن، خورشید، دریا و سکس با غریبه‌ها تبدیل به ترندی در مناطق گردشگری شده است
بطور مرتب، گردشگری بیش از حد یکی از دلایل نابودی نقاط تاریخی، دفن کننده مناظر مشهور جهان زیر انبوهی از زباله‌ها و نیز به انقراض کشیدن حیات وحش در سراسر جهان شناخته می‌شود.
در حال حاضر گفته می‌شود که سکس گردشگران نیز تبدیل به عاملی در تخریب تدریجی یک ساحل مورد حفاظت قرار گرفته طبیعی در اروپاست. سواحل شنی در نواحی گرم، به ویژه در اروپا اکنون با جمعیت زیادی روبرو هستند که علاوه بر گردشگری مشغول سکس لای پستی و بلندی‌ها و درختچه‌ها نیز هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
سکس در سواحل جزایر قناری در حال نابودی آن است
محدوده محافظت‌شده محیط زیست طبیعی "داناس دو ماسپالوماس" در "جزیره قناری بزرگ" اسپانیا که در غرب افریقا و وسط اقیانوس اطلس قرار دارد، به‌خاطر تپه‌های ماسه‌ای وحشی‌اش که در پشت فانوس دریایی آن واقع شده و امواج اقیانوس مرتبا سواحل گرمش را به آرامی نوازش می‌کند معروف است و به همین خاطر اغلب در صدر فهرست چیزهای دیدنی این جزیره قرار دارد. تپه‌های شنی آن که از سال ۱۹۸۲ به طور قانونی محافظت می‌شوند یکی از آخرین اکوسیستم‌های تپه شنی متحرک باقی مانده در اروپاست که به ویژه محل استراحت پرندگانی است که بین آفریقا و اروپا مهاجرت می‌کنند. اما اکنون این مکان تبدیل به استراحتگاه آدمیانی شده که برای سکس با کسانی که نمی‌شناسند هم به همان تپه‌های شنی می‌روند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

مقاله جدیدی به نام "شن، خورشید، دریا، رابطه جنسی با غریبه‌ها، و پنج حرف اس" که در مجله "مدیریت زیست محیط" منتشر شده مشخص می‌کند که فعالیت "کروزگردی" و اثرات آن بر محیط زیست در این ساحل شنی حفاظت شده تا چه اندازه است. این مقاله می‌گوید: شن (Sand)، خورشید (Sun)، دریا (Sea) و سکس (Sex) با غریبه‌ها (Strangers) تبدیل به ترندی در مناطق گردشگری در سراسر جهان شده که سالانه هزاران هزار کشتی کروز با میلیون‌ها مسافر را به خود جلب می‌کند. این اولین بررسی تأثیر گردشگری دریایی بر روی محیط زیست به‌عنوان منطقه سفر دریایی می‌باشد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
محققان در این تحقیق ۲۹۸ "نقطه جنسی" را در ساحل این جزیره، در مساحتی با بیش از دو مایل مربع عمدتا در میان "گیاهان پُرپشت و متراکم" و تپه‌های شنی که در اطراف پوشش گیاهی قرار دارند، را شناسایی کردند که تبدیل به مهد گردشگران کروزگرد شده است. این مطالعه در در ماه می ۲۰۱۸ که همزمان با جشنواره محلی همجنسگراها نیز می‌باشد انجام شده و نشان می‌دهد که فعالیت‌های جنسی گردشگران نه تنها در گوشه و کنار کشتی کروز، بلکه بر روی هشت گونه گیاهی بومی نیز تاثیر می‌گذارد و آنها را به نابودی می‌کشاند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
"لانه‌های" عشق جنسی در تپه‌های شنی
گردشگران پوشش گیاهی را زیر پا له می‌کنند و گیاهان و ماسه‌ها را جابجا می‌کنند تا "لانه" عشق جنسی خود را بسازند، حتی برخی از آنها دور لانه خود را حصار می‌کشند و سرانجام هم زباله‌هایی از جمله سیگار، کاندوم، دستمال توالت، دستمال کاغذی و قوطی را برجا می‌گذارند و می‌روند. در ضمن تپه‌های شنی نیز به عنوان توالت آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد و محققان توانسته‌اند چند ده "محل ادرار و مدفوع" را پیدا کنند. محققان متوجه شدند که هر چه نقطه جنسی دورتر از لبه ساحل باشد، مورد استفاده بیشتری قرار گرفته و زباله‌های بیشتری نیز دارد. اگرچه مقامات محلی کیسه‌های زباله را در برخی از مناطق قرار داده‌اند اما همین کیسه‌ها تقریبا همیشه پُر هستند و زباله‌ها نیز در اطراف آنها و نیز در لانه‌های عشق جنسی رها شده‌اند.
حتی "منطقه کاملا ممنوع" تپه‌های شنی که ورود به آن برای همه ممنوع است، حداقل ۵۶ نقطه جنسی کشف شده دارد. "پاتریک هسپ" یکی از نویسندگان این گزارش، در مقاله‌ای برای "ته کنورستین" نوشته می‌گوید: "علاوه بر اینکه گونه‌های جانوری در این اماکن ناپدید شده‌اند، مارمولک‌های غول‌پیکر گرن کاناریا که منظره‌ای محبوب در جزایر قناری را رقم می‌زنند، پس از خوردن کاندوم‌هایی که افراد لذت‌جو به جا گذاشته بودند، مرده‌اند".
گرن کاناریا، یا همان جزیره قناری بزرگ، با میزبانی بیش از ۱۴ میلیون بازدیدکننده در سال، یک مقصد گردشگری عمده با بازدیدکنندگانی از ایالات متحده، بریتانیا و آلمان است. نویسندگان این مقاله تاکید کردند که روابط آزاد جنسی بطور علنی در ماسپالوماس انجام می‌شود و می‌نویسند که سیستم‌های تپه‌های ساحلی بخش مهمی از چشم‌انداز دریایی هستند، که اکنون برای جذب گردشگران از سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته‌اند و با پیامدهای ویرانگری مواجه هستند. در این مقاله آمده است: "تخریب آنها، در بسیاری از موارد، پیامد مستقیم توسعه گردشگری بوده است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

هسپ در مقاله جداگانه‌ای نیز نوشته: "ما خواستار پایان دادن به رابطه جنسی عمومی نیستیم، اما می‌خواهیم مردم از آسیب‌هایی که به محیط زیست وارد می‌کنند آگاه باشند". او می‌گوید که یک زوج که در ساحل رابطه جنسی دارند یک چیز است، اما همگرایی صدها نفر، هر روز، در یک منطقه، به این تپه‌های شنی حفاظت شده به همان اندازه‌ای آسیب می‌زند که رانندگی با ماشین جیپ.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, November 12, 2021 - 07:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به