تعداد بیشتر دانش‌آموزان در یک کلاس می‌تواند منجر به از دست دادن شغل برای معلمان شود
ترجمه ایران استار - دانش‌آموزان مرکز شهر تورنتو، روز پنج‌شنبه در همراهی و هم صدایی با صد‌ها مدرسه دیگر انتاریویی به خیابان‌ها آمدند و با تغییرات در نظام آموزش و پرورش فعلی استان مخالفت کردند. آنها هم صدا می‌گفتند: داگ فورد باید برود. دانش‌آمورانی که مقابل "بلور کالیگیت اینستیتو" اجتماع کرده بودند عمدتا از طریق اینستاگرام با هشتک "استیودنت سِی نو" سازمان یافته بودند.
در شهر لندن انتاریو، ده‌ها تن از دانش‌آموزان دبیرستان "اچ‌بی بیل"‌ نیز در اعتراض به قوانین جدید پیشنهادی دولت مقابل تالار شهرداری اجتماع کرده بودند. دانش‌آموزان دبیرستان "ارین‌دیل میسیساگا"، واقع در غرب تورنتو نیز به تغییرات پیشنهادی فورد اعتراض کردند. این اعتراضات در "اتاوا"، "ویندزور"، خلیج "تاندر" و "همیلتون" نیز برپا شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
در مجلس انتاریو واقع در "کوینز‌پارک"، داگ فورد نخست وزیر رو به دانش‌آموزان معترض گفت: "این روسای اتحادیه‌ها هستند که به معلمان و دانش‌آموزان می‌گویند که باید چکار کنند". در طول جلسه مجلس، فورد گفت که اعتراضات باید متوقف شود، وی گفت این استفاده معلمین از دانش‌آموزان برای انجام اعتراضات واقعا شرم‌آور است، او ادامه داد که ماندن دانش‌آموزان در کلاس‌ها به عهده معلمین است. "لیزا تامپسون" وزیر آموزش و پرورش انتاریو در مصاحبه‌ی ماه گذشته گفت: "کلاس‌های شلوغ‌تر، دانش‌آموزان را به انعطاف‌پذیری و آمادگی بیشتری برای انجام کار‌های آینده وادار می‌کند"!
در حالیکه ‌این حرکت اعتراضی توسط "ناتالی مور" دانش‌آموز کلاس 12 دبیرستان منطقه "لیستول" انتاریو آغاز شد، به سرعت مورد استقبال دانش‌آموزان دیگر قرار گرفت. ناتالی گفت که تصمیم دولت محافظه کار برای افزایش تعداد دانش‌آموزان در کلاس‌های دوره‌های راهنمایی و متوسطه استان به شدت در کیفیت آموزشی تاثیر خواهد گذاشت. او صبح روز شنبه به رادیوی "سی‌بی‌سی"‌ گفت: "من به نماینده مجلس در منطقه خودمان ایمیل فرستادم و او ترجیح داده در این مورد سکوت کند‌. من واقعا می‌دانستم که کاری باید انجام داد. احساس کردم دانش‌آموزان جزئیات این تصمیم جدید دولت را نمی‌دانستند و من می‌خواستم که آنها را خبردار کنم".
"‌آمینا ونس"‌، دانش‌آموز کلاس 12 در مدرسه فنی و مهندسی "وسترن" در تورنتو، به ناتالی کمک کرد تا اعتراضات در سرتاسر انتاریو سازماندهی شود. او گفت تعداد بیشتر دانش‌آموزان در یک کلاس می‌تواند منجر به از دست دادن شغل برای معلمان شود و در کنار آن عدم برآورده شدن نیاز‌های درسی دانش‌آموزان برای سیستم آموزشی ویران‌گر‌ خواهد بود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

هئیت مدیره مدارس در منطقه تورنتو برای والدین نامه‌های جداگانه‌ای فرستاده‌اند که از فرزندانشان بخواهند برای حفظ امنیت خود از خارج شدن از مدارس برای انجام اعتراض پرهیز کنند. اتحادیه‌های مختلف اعلان کردند در انجام این تظاهرات بزرگ هیچ نقشی نداشته‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
اقدامات اعتراضی چندین هفته پس از آن برگزار می‌شود که دولت محافظه‌کار فورد در انتاریو اعلام کرد که قوانین اصلاحیه آموزشی قابل توجهی شامل افزایش ظرفیت کلاس‌ها برای دوره راهنمایی و متوسطه، برنامه‌های جدید آموزش ریاضی و مسائل جنسی، و چگونگی یادگیری ابزار الکترونیکی را به اجرا خواهد گذاشت.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
اخراج معلمان از مدارس انتاریو
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

با توجه به طرح جدید آموزشی فورد برای افزایش تعداد دانش‌آموزان هر کلاس {2 کلاس یکی} نیاز به معلمان کمتر خواهد شد به این ترتیب او قادر خواهد بود در صورت اجرای طرحش در طول 4 سال آینده 3475 معلم را بی‌کار کند و ار این طریق 851 میلیون دلار صرفه جویی کند و از طرفی راه را برای فعالیت بیشتر مدارس خصوصی هموار سازد به این ترتیب آموزش استاندارد و مناسب به قشر ثروتمند جامعه تعلق خواهد گرفت. این طرح در صورت تصویب از پاییز آینده اجرایی خواهد شد.

 

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, April 10, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به