اطلاعات مالی منظم شده شما در زمان بحران می‌تواند مشکلاتتان را حل کند

کتابچه مالی شخصی موضوع برنامه این هفته ما است حالا کتابچه مالی شخصی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ واقعیت این است که‌ در شرایط سخت و بحرانی چیزی که به نظرمن‌ کار می‌کند مدیریت ما است. چطور باید مدیریت داشته باشیم؟ باید نظم و آرامش داشته باشیم و قبلا باید یک چیزهایی را مهیا کرده باشیم، یعنی چه؟ یعنی وقتی اتفاقی می‌افتد بدانیم به کجا مراجعه کنیم؟ به چه چیزی مراجعه کنیم؟
حالا موضوع این کتابچه مالی که می‌تواند gift ما، هدیه ما برای شما ‌باشد و کافیست با ما تماس بگیرید یا در همین برنامه در لینک‌مان خدمتتان این امکان را می‌دهیم که تماس می‌گیرید و به رایگان در اختیارتان گذاشته خواهد شد، برخوردار از چیست؟ در واقع کار آن چیست؟ در این کتابچه شخصی مالی در واقع شما می‌توانید تمام نیازهایی که در زمان emergency می‌توانید داشته باشید و مهم است را به آن رجوع کنید. از قبل‌ آن را پر‌ کرده‌اید و مشخصات فردی شما است، مشخصات بانک شما است، مشخصات lawyer شما است، مشخصات پزشک شما است، تعهدات شما است، دریافتی‌های شما است، این را پیش خودتان نگه می‌دارید و قرار نیست به ما بدهید ولی این می‌تواند به شما در زمان نیاز کمک کند. دیگر چه کارهایی می‌تواند انجام دهد؟ ما مسلما وارث خواهیم داشت، مسلما کسانی را خواهیم داشت که می‌توانند در واقع در نیابت ما به امور مالی و حتی پزشکی ما رسیدگی کنند. چرا می‌‌گویم به نیابت ما؟ چون فرض کنید اگر خدای ناکرده هر کدام از ما در حالت کما قرار بگیریم و اگر شرایطی مثل آلزایمر پیش بیاید، آیا will یا وصیت‌نامه کاری می‌کند؟ مسلما خیر.
البته این کارها را شما پیش وکیل انجام داده‌اید ولی یک summary، یک خلاصه و یک مجموعه‌ای را اگر داشته باشید که در زمان نیاز، چه خود شما‌ ممکن است به دلایلی در بعضی از بیمه‌ها به آن نیاز داشته باشید و چه دیگران به آن نیاز داشته باشند، می‌توانند مراجعه کنند ولی یک جای مرتب و منظمی است می‌توانید شرح بیمه‌هایتان را در آن داشته باشید، شماره policyها و شماره تماس هایتان را و از همه مهمتر financial advisorتان چه کسی است را در آن قید کنید زیرا در زمان نیاز و در زمان claim ممکن است بخواهید از راهنمایی او برخوردار باشید. پس چقدر خوب است که ما نظم بدهیم. هدف من از این طرح این است که ما به نظم رجوع کنیم و با این کار به اعتقاد من نظم خواهیم داشت چرا که خیلی از افراد در زمان نیاز نمی‌دانند که به کجا مراجعه کنند چون به اندازه کافی مشکل هست، مشکل روحی و روانی هست، چه این مشکل خدای ناکرده یک مریضی باشد و چه آدم خودش به آن نیازمند باشد و چه خدای ناکرده یک اتفاق بدتر باشد. پس چقدر خوب است اولا با این عرضم به نظم و به جمع‌آوری اطلاعات برسیم و در یک جای مناسب اطلاعات را محفوظ‌ نگه داریم و اگر خدای ناکرده اتفاقی افتاد، به کمک آن و از کوتاه‌ترین راه ممکن برای رسیدن به نتیجه بهتر می‌توانیم به سرعت به آن برسیم.
تا برنامه دیگر خدانگهدار.
چگونه در بحران می توان فقط با یک کتابچه مالی شخصی اوضاع را مدیریت کرد؟

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به