می‌توان با بیمه و خیال راحت حتی در زمان کرونا به همه نوع مسافرت داخل و خارج کانادا رفت

بیمه مسافرتی، با اسم آن بی‌شک آشنا هستید اما چرا الان خیلی خیلی مهم به نظر می‌رسد؟ تجربه دو سال نشان داده است که چقدر صنعت tourism نیازمند بیمه است. چرا که اگر اتفاقی پیش بیاید همان بیمه می‌تواند به داد برسد. بیمه‌ای که امروز می‌خواهیم راجع به آن صحبت کنیم بیمه‌ای است که افرادی که کانادایی هستند و می‌خواهند به استانهای دیگر و یا کشورهای دیگر مسافرت کنند می‌توانند با خیال راحت حتی با توجه به کرونا داشته باشند. مستحضر هستید که در دو سال گذشته اتفاقاتی که به وجود آمد کلا shut down شد ولی رفته رفته دارد این حرکت انجام می‌شود. از خود کانادا برای رفتن به provinceهای دیگر،‌ ایالت‌های دیگر و استان‌های دیگر ما باید بیمه اختیار کنیم، می‌دانید چرا؟
برای اینکه مستحضر هستید که دامنه پوشش بیمه government، بیمه دولتی GHIP در واقع کامل نیست. یعنی فردی که می‌رود در استان دیگری مثل آلبرتا مثلا Banff می‌دانید که به یک سری پوشش‌ها در این خصوص احتیاج دارد و فرد با مقدار بسیار ناچیز خودش را پوشش بیمه می‌کند. علی‌رغم اینکه داخل کانادا است و اتفاقاتی را که پیش می‌آید اعم از accident اعم از sickness و آمبولانس که بسیار پرهزینه است، حتی آمبولانس هوایی می‌تواند پوشش داشته باشد، پس بد نیست به آن توجه کنید و افرادی که به خارج می‌روند و کم‌کم مسافرت‌ها دارد راه می‌افتد مطمئن باشید اما کرونا پوشش دارد ما در داخل کانادا احتیاج نیست که چنین پوشی داشته باشیم چون دولت به آن توجه دارد اما وقتی به خارج از کشور می‌رویم وجود پوشش کرونا امری لازم است.
بیمه‌ها باید این پوشش را داشته باشند گرچه شما می‌توانید انتخاب کنید‌ و اگر نمی‌خواهید می‌توانید این option را نداشته باشید. ولی منطق این است که همچنان این پوشش را داشته باشید پس این نکته مهم است گرچه می‌دانید که ما می‌توانیم بیمه را به شکل all-inclusive بگیرید، می‌توانیم به شکل single trip بگیریم و می‌توانیم به شکل multiple بگیریم، حتی می‌توانید در صورتcancellation ticket  یا interruption یاlost the luggage یعنی از دست دادن یا از بین رفتن یا ضربه خوردن و آسیب دیدن آن luggageمان هم بیمه باشد. شکل‌های مختلفی وجود دارد که ساده‌ترین آنها بیمه پزشکی است و توجه داشته باشید همچنان این روزها اگر مسافرت می‌روید وجود پوشش کرونا می‌تواند امنیت ما را همچنان بیشتر و بیشتر حفظ کند.
‌تا برنامه دیگر خدانگهدار.
چگونه می توانیم حتی در زمان کرونا با بیمه مناسب به مسافرت داخل و خارج کانادا برویم؟

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به