چگونه می‌توان بدون جراحی یا مصرف دارو، با روش‌های طبیعی زخم معده را درمان کرد؟

امروز می‌خواهم در مورد زخم معده و به طور کلی درمان طبیعی آن‌صحبت کنم. می‌دانید حقیقتا زخم معده به هیچ عنوان احتیاجی به داروهای شیمیایی ندارد و با داروهای گیاهی و کارهایی که به شما می‌گویم خیلی خیلی زود می‌تواند خوب شود. البته می‌دانید که زخم‌ معده بیشتر به علت استرس و tension پیدا می‌شود، یعنی می‌توان گفت یک بیماری psychosomatic است، یعنی بیماری است که از روی motion ما به اصطلاح روی فیزیک بدن ما اثر می‌گذارد. معمولا عوارض آن به این صورت است که شما وقتی خیلی گرسنه‌تان می‌شود یک سوزش و درد‌ شدیدی در معده‌تان حس می‌کنید و این نشان این است که شما زخم معده دارید.
‌یکی از کارهایی که می‌تواند برای زخم معده انجام داد و می‌توان گفت اثر 100% دارد استفاده از آب کلم پیچ و آب سیب زمینی خام است. شما می‌توانید آب کلم پیچ را حتی تنها صبح استفاده کنید، یعنی صبح آب کلم پیچ را بگیرید در یک لیوان و حدود نصف لیوان یا سه چهارم لیوان و آهسته بنشینید و این را یواش یواش بخورید نه اینکه یک دفعه بخورید، حتی بجوید و قورت دهید و غیر از این می‌شود آب سیب زمینی خام را هم درست کنید یعنی سه، چهار تا سیب زمینی خام را آب بگیرید و آن را هم بنشینید و آهسته آهسته بخورید. غیر از این درمان دیگری که هست فقط استفاده از آب است، یعنی آب درمانی و این را هم واقعا بگویم که این آب درمانی را دکتر باتمانقلیچ در کتابش شرح می‌دهد و خیلی جالب است. یعنی شما می‌توانید دو ساعت بعد از غذایتان مرتبا تا غذای بعدی آب بخورید.
چرا؟ به دلیل اینکه اسید معده وقتی ترشح می‌شود بهترین چیزی که می‌تواند اسید معده را از بین ببرد و خنثی کند آب است و همه کسان دیگری که شیر می‌خورند اینها همه اشتباه می‌کنند. یعنی شما حتی دکتر هم به شما می‌گوید شیر بخورید، خوب شیر قلیایی است و خنثی می‌کند ولی خود شیر چون دوباره یک غذا است، بدن ترشح اسید معده را زیاد می‌کند، بنابراین آب از همه چیز بهتر است. شما اگر برای مدت دو هفته‌ روزه آب بگیرید زخم معده‌تان کاملا خوب می‌شود و کسانی که زخم معده‌شان به آن حال رسیده یعنی به آن حدی رسیده که استفراغ می‌کنند، یعنی استفراغ‌شان به رنگ قهوه است، اینها معمولا انقدر شرایطشان بد است که حقیقتا باید به بیمارستان بروند و بستری شوند چون خیلی خون استفراغ می‌کنند. این را هم باز دکتر باتمانقلیچ در کتابشان شرح می‌دهد که در زندان اوین به بیماران کمک می‌کرد و بیماران را حقیقتا شفا می‌داد. این را که فقط شما یک مقداری آب قند درست می‌کنید، یا آب شکر ولی غلیظ، که وقتی شخص استفراغ کرد مرتبا به او از این آب شیرین می‌دهید تا اینکه شخص بگوید گرسنه هستم و می‌خواهم غذا بخورم و بعد می‌تواند غذا بخورد و بعد از آن حقیقتا رژیم آب را شروع کند تا اینکه شخص زخم معده‌اش کاملا خوب شود.
‌یک متد دیگری که باز آن هم خیلی آسان است این است که شما از چای بابونه استفاده کنید به این صورت که شما یک چای بابونه غلیظ درست کنید، یعنی اگر چای کیسه‌ای ‌درست می‌کنید دو تا کیسه چای بابونه بندازید در لیوان آب جوش و بگذارید برای 10 دقیقه دم بکشد و صبح ناشتا یعنی وقتی هنوز در رختخواب هستید بنشینید و با آرامی این چای بابونه را بخورید و بعد 5 دقیقه روی دست راستتان و 5 دقیقه روی دست چپ، 5 دقیقه روی شکم و 5 دقیقه به پشت دراز بکشید که این کاملا درون شکمتان بگردد و زخم را برطرف کند. معمولا سه هفته این کار را بکنید زخم معده‌تان از بین می‌رود.
‌یک روش دیگری هم باز هست که باز هم می‌توانید این را امتحان کنید به این صورت که شما بروید و plantain بگیرید، plantain دیده اید مثل موز سبز می‌ماند که مثل بادمجان تکه می‌کنند و سرخ می‌کنند و به عنوان غذا می‌خورند. آن را بگیرید و پوستشان را بکنید و تکه تکه کنید و بریزید در یک ظرف و بگذارید روی آتش و یک مقدار آب بریزید و بگذارید بپزد، حدود 10 دقیقه طول می‌کشد تا بپزد و با چنگال آن را له کنید و به همان اندازه با عسل قاطی کنید و کامل هم بزنید تا مخلوط و له شود و بگذارید در یخچال و قبل از هر غذا یک قاشق یا دو تا قاشق از این بخورید، تا اینکه کاملا این زخم معده‌تان خوب شود. البته این برای کسانی که diabetic هستند به هیچ وجه تجویز نمی‌شود، ولی کسانی که می‌توانند کاملا آن را استفاده کنند،‌ خوب خواهند شد.
چگونه می‌توان بدون جراحی یا مصرف دارو، با روش‌های طبیعی زخم معده را درمان کرد؟

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به