دولت کانادا به خریداران بار اول خانه کمک‌هایی را از چند سال پیش ارائه می‌دهد

به عنوان اولین خریدار خانه چه کمک‌هایی را می‌توانم از دولت انتظار داشته باشم؟ اصلا دولت برنامه‌ای برای کمک به خریداران بار اول دارد؟ از کجا می‌توانم اطلاعات موثقی به دست بیاورم؟ من رامین سیروسی هستم، مشاور املاک از کانادا و پزشک از ایران، با 10 سال سابقه کاری در زمینه پیش‌خرید. در این هفته قصد دارم به کمک‌ها و مشوق‌های دولتی برای خریداران بار اول بپردازم. و در دنباله راجع به یک پروژه خیلی خوب با شما صحبت کنم.
اما دولت چه کمک‌هایی به خریداران می‌کند؟ دولت چند سال پیش یک برنامه‌ای به اسم‌ first home by incenting program را گذاشت. با این برنامه به خریداران بار اول loan داده می‌شود. این loan برای کسانی که خانه جدیدی را می‌خرند، معادل 10 درصد قیمت خانه است و برای کسانی که یک خانه آماده را می‌خرند، معادل 5 درصد است. دولت معادل 10 درصد قیمتی که یک خانه دارد، اگر شما خانه نویی را بخرید به شما کمک می‌کند و بابت این کمک از شما قسطی نمی‌گیرد و لازم هم نیست نگران بازپرداخت آن تا موقع فروش خانه باشید. این کمک دولتی شرایطی دارد که اگر شما واجد شرایط باشید و به شما کمک شود باعث می‌شود که قسط ماهانه شما به مقدار قابل توجهی پایین بیاید‌. همانطور که در شکل می‌بینید این وام دولتی person by incentive می‌تواند پرداختی قسط شما را خیلی خوب کم کند. برای یک mortgage متوسط در حد 400 هزار دلار، همینطور که در این شکل مشخص است اگر بتوانید از آن استفاده کنید، حدود 228 دلار قسط ماهانه شما کم می‌شود.‌
گرفتن این کمک دولتی شرایط خیلی خاصی دارد که لازم است شما qualify بشوید. به عنوان مثال درآمد شما باید از 80 هزار دلار در سال بیشتر باشد ولی از 120 هزار دلار کمتر باشد.
اما پروژه این هفته در شمال خیابان استیلز و  Bathurst قرار دارد و نزدیک به خیابان centre است. در اینجا مال معروف promenade را داریم که این پروژه در فاصله چند قدمی مال promenade است. از داخل این ساختمان به تمام مراکز خرید promenade دسترسی خواهید داشت. در عین حال اتوبوس‌های diva در فاصله یک دقیقه‌ای از این مرکز خرید و این ساختمان قرار دارند. این پروژه برای کسانی که می‌خواهند در نزدیکی یک مرکز خرید معتبر مثل promenade آپارتمانی را پیش‌خرید کنند ایده‌ال است.
‌اما builder چه پروموشنی ‌به شما می‌دهد؟ پروموشن بیلدر کم کردن depositهایی است که شما به او پرداخت می‌کنید‌. بیلدر برای مدت کوتاهی برای کسانی که تا آخر این ماه December اقدام به پیش‌خرید کنند deposit لازم را فقط 10 درصد مبلغ خرید شما قرار داده است. یک مثال می‌زنم، مثلا یک آپارتمان دو خوابه 700 هزار دلاری را در نظر بگیرید. بیلدر از شما 5 درصد این 700 هزار دلار، یعنی 35 هزار دلار را در فاصله یک ماه بعد از عقد قراردادتان از شما می‌خواهد. بعد قسط دوم هم 35 هزار دلار است ولی 12 ماه بعد یعنی ژانویه 2022 از شما می‌گیرد. و بعد از آن شما هیچ قسطی به بیلدر پردا‌خت نمی‌کنید و هیچ پولی به او نمی‌دهید تا تابستان 2023 یعنی زمانی که خانه شما حاضر می‌شود. بنابراین شما با حداقل deposit می‌توانید یک آپارتمان خیلی خوب را در نزدیکی مال promenade و در نزدیکی اتوبوس‌های diva و با دسترسی خیلی ساده به دانشگاه یورک داشته باشید. علاوه بر آن بیلدر به شما پروموشن‌های خاصی می‌دهد تمام applies شما stainless steels و سقف شما 8  فوتیاست‌ و تمام کف خانه از لمینیت و hardwood پوشیده شده است‌. همانطور که به شما گفتم این پروژه به شما امکان می‌دهد با حداقل deposit یک خانه خیلی شیک را در نزدیکی مال بخرید‌.
‌برای کسانی که به پیش‌خرید فکر می‌کنند حتما می‌دانید که پیش‌خرید احتیاج به دقت زیادی دارد و مشاوره با کسی که قبلا این کار را انجام داده است به شما می‌تواند خیلی کمک کننده باشد‌. برای کسانی که پادکست ما را گوش می‌کنند شماره من هست 8587-418-416 و یا شماره خانم ژاله وحدت پناه 9797-826-416 است.
با ما تماس بگیرید تا اطلاعاتمان را با شما تقسیم کنیم.
هفته شما خوش.
آیا دولت به خریداران بار اول خانه کمک می کند؟

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به