تاون هاوس ارزان با دسترسی، منطقه و زیربنای عالی در تورنتو کجا می توان خرید؟

آیا پروژه‌ای در داخل تورنتو پیدا می‌شود که قیمت مناسبی داشته باشد و حالت یک تاون‌هاوس داشته باشد؟ چرا تاون هاوس داخل تورنتو کم پیدا می‌شود؟ آیا می‌توان با کمتر از یک میلیون دلار یک تاون‌هاوس پیدا کرد؟ کدام ناحیه در پتانسیل رشد و بالاتر رفتن قیمت بهتری در داخل تورنتو دارد؟ یکی از داغترین و پرطرفدارترین مکان‌ها در داخل تورنتو ناحیه Midtown تورنتو است. این ناحیه که در شمال بلور تا خیابان اگلینتون و لارنس قرار دارد، از یک طرف به مرکز شهر تورنتو و دانشگاه تورنتو نزدیک است و از طرف دیگر با نورت‌یورک فاصله کمی دارد.
این ناحیه بدون آنکه مانند مرکز شهر و Downtown شلوغ و باترافیک و خیابان‌های باریک می‌باشد تمام مزیت‌های Downtown را دارد. نقطه اصلی Midtown تورنتو همان خیابان Eglinton است. خانه‌ها و آپارتمان‌هایی که در اطراف خیابان اگلینتون ساخته شده‌اند شاهد بیشترین افزایش قیمت در چند سال اخیر بودند و آنها حتی از مرکز تورنتو هم خریداران زیادتری دارند.
اگرچه در این ناحیه، بیشترین پروژه‌ها آپارتمان و کاندو هستند، اما گاها پروژه‌های بسیار خوبی با قیمت مناسب برای فروش عرضه می‌شود که تاون‌هاوس هستند و به شما فضای بزرگی در داخل Midtown برای زندگی می‌دهند بدون آنکه مجبور باشید هر سال هزاران دلار بابت‌ Maintenance و شارژ به ساختمان خود بپردازید.
پروژه این هفته به این گونه خانه‌ها مربوط می‌شود. این خانه‌ها در یکی از فرعی‌های خیابان Eglinton ساخته می‌شوند و در نتیجه سر و صدا و شلوغی اگلینتون، ساکنین را آزار نخواهد داد. موقعیت مکانی این تاون هاوس‌ها به نحوی است که از محل آنها در ظرف یک تا دو دقیقه می‌توان به بزرگراه 404 رسید و از آنجا به همه جای تورنتو و نورت یورک دسترسی داشت.
مسئله دیگری که به رشد قیمت و محبوبیت این خانه‌ها کمک خواهد کرد، تکمیل پروژه LRT اگلینتون است. این پروژه که تا حد زیادی شبیه خط مترو است، مخصوص خیابان اگلینتون است و در ظرف مدت کوتاهی شرق اگلینتون در اسکاربرو را به غرب و حتی تا نزدیکی فرودگاه تورنتو وصل می‌کند که به حمل و نقل این ناحیه کمک شایانی خواهد کرد.
اما قیمت این واحدها چقدر و سایز و مشخصات داخلی آنها چگونه است؟
قیمت آنها از حدود 900 هزار دلار برای واحدهای 1100 اسکورفیتی شروع می‌شود. این واحدها بسیار بزرگ و خوب برای استانداردهای تورنتو ساخته شده‌اند و فقط دو طبقه دارند. همانطور که در تصویر مشخص است شامل یک آشپزخانه بزرگ و یک فامیلی‌روم به همراه یک اتاق خواب و در طبقه دوم دو اتاق خواب بزرگ و یک سرویس دوم اختصاصی وجود دارد. پارکینگ در این خانه‌ها در زیرزمین قرار دارد.
نقشه این خانه‌ها با استانداردهای تورنتو بسیار عالی و کم‌نظیر است و به شما امکان می‌دهد تا فضایی واقعا بزرگ با پارکینگ اختصاصی و در خیابان Eglinton داشته باشید.
نکته دیگر پروموشن خاصی است که بیلدر برای پرداخت Deposit‌ها داده که به شما کمک می‌کند دیپازیت‌ها را بتدریج و در زمان طولانی به بیلدر بپردازید.
این تاون‌هاوس‌ها سه خوابه و چهارخوابه هستند و بزرگترین سایز آنها حدود 1850 فوت مربع است که بزرگترین تاون‌هاوس‌های موجود در محدوده Midtown و در نزدیکی بزرگراه 404  می‌باشد.
قیمت این واحدها با در نظرگرفتن پارکینگ اختصاصی در حقیقت ارزان‌ترین واحدهای فروش است که در آنها هر فوت مربع با قیمتی کمتر از 800 دلار عرضه می‌شود.
همانطور که ذکر شد این واحدها تاون‌هاوسی هستند در نتیجه شارژ ماهانه آنها بسیار کم و حدود 110 دلار در ماه است که تغییر نخواهد کرد.
این پروژه به دلیل واقع شدن در خیابان اگلینتون، سایز بسیار جادار و مناسب و شارژ ماهیانه بسیار کم با استقبال بسیاری زیادی روبرو شده است.
ما می‌توانیم در خرید و پیش‌خرید این تاون‌هاوس‌ها و‌ خرید خانه در سراسر تورنتو و با شرایط مناسب به شما کمک کرده و به سوالات شما جواب دهیم.
در پایان هفته خوبی را برای شما آرزومندم
تاون هاوس ارزان با دسترسی، منطقه و زیربنای عالی در تورنتو کجا می توان خرید؟

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به