یک قاضی در دادگستری کلگری شکایت کایلی در مورد شکایت از آزار و اذیت مربی سابقش و تیم بابسلی کانادا را رد کرد و راه خروج وی از تیم کانادا را بست
قهرمان کانادایی که سه بار در المپیک صاحب مدال شده می‌گوید "تاد هیز"‌، سرمربی تیم "بابسلی" (سورتمه دو نفره روی یخی) کانادا‌، در طول فصل 2017 و 2018، به طور کلامی و ذهنی از او سوءاستفاده کرده است.
در آگوست سال 2018‌، "کایلی همفریس"، این قهرمان کانادایی، شکایت آزار و اذیت شدنش را با کمیته مسابقات کانادا مطرح کرد و گفت که دیگر احساس امنیت نمی‌کند و با مربیگری هایز دیگر نمی‌تواند برای این تیم بازی کند. هامفریس گفت: "من تیم کانادایی خودم را از دست می‌دهم ولی نمی‌خواهم شجاعت و ایستادگی خودم را از دست بدهم. من باید در امنیت کامل باشم تا بتوانم بهترین ورزشکار باشم و این کار در بابسلی کانادا امکان‌پذیر نیست". به همین علت او  فصل گذشته از رقابت‌ها کناره گرفت و منتظر نتیجه تحقیقات سازمان ورزش کانادا می‌باشد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
بابسلی کانادا می‌گوید: "‌تحقیقات هنوز ادامه دارد. همفریس اکنون خواسته است که از این تیم جدا شود تا او بتواند به تیم آمریکا بپیوندد. همفریس می‌گوید که مجبور شده چنین تصمیمی بگیرد".
هامفریس 34 ساله به دلیل ممانعت کانادا از خروجش و نقض قوانین رفتاری ورزشکاری، تیم بابسلی و مربی آنرا 45 میلیون دلار سو کرده است. همفریس گفت: "من همه کارهایی را که باید انجام می‌دادم انجام دادم تا بتوانم به مسابقه برای کانادا ادامه دهم، اما نمی‌توانم به محیط کاری که معتقدم ایمن نیست برگردم. این سخت‌ترین تصمیم در زندگی من بوده و من می‌خواهم كه كانادا بداند به عنوان یک کانادایی رقابت برای کشورم و پیروزی در المپیک همیشه افتخار من بوده است".
در اسناد دادگاهی که توسط همفریس و تیم حقوقی وی ثبت شده، همفریس نام هیز را چندین بار ذکر کرده‌ و مدعی شده در طول فصل ذکر شدهاز نظر عاطفی‌، کلامی و روحی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. بابسلی کانادا هنوز بیانیه‌ای در دفاع از خود ارائه نداده است. همفریس در اسناد دادگاه نوشته: "بعد از یک ساعت شنیدن توهین‌های کلامی شخصی و حرفه‌ای‌ در انظار عمومی احساس صدمه و نا‌امیدی زیادی کردم". هیز مربی مسابقات زنان آمریکا از سال 2011 تا 2014 بود. او از سال 2017 سرمربی تیم بابسلی کانادا بوده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بخش ورزشی رسانه‌ها گزارش کرده‌اند که دو ورزشکار سابق این تیم به‌صورت ناشناس گفتند در زمان حضور تیم بابسلی در مسابقات آمریکا با مربی‌گری هیز، رفتار هیز از نظر عاطفی‌، کلامی و بدنی اهانت‌آمیز بوده است. یکی از ورزشکاران پیشین به " سیف اسپرت " گفت: "رفتار تاد هیز نمادی از سوءاستفاده جسمی‌، کلامی و ذهنی بود، اگرچه تیم کانادا مدال گرفت‌، اما رفتار وی تأثیرات ماندگاری بر روی ورزشکاران داشته است". سیف اسپرت یک سازمان مستقل در آمریکاست که انواع سوء استفاده‌های ورزشی را بررسی می‌کند این سازمان یک فضای امن و محرمانه را برای افراد فراهم می‌کند تا ورزشکاران گزارشات سوءاستفاده در مسابقات المپیک و پارالمپیک را اعلام نمایند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در پی این گزارش، یک قاضی در دادگستری کلگری گفت که شکایت کایلی در مورد شکایت از آزار و اذیت مربی سابقش و تیم بابسلی کانادا به پایان رسیده، و طبق اسناد موجود ادعاهای کایلی اثبات نشده است. دادگاه اعلان کرد که خروج همفریس از تیم کانادا موضوعیت ندارد. "عارف چوودی"، وکیل بابسلی کانادا نیز پس از این حکم دادگاه اظهار داشت كه همفریس 15 سال با بودجه عمومی برای قهرمان شدن آموزش دیده است. او افزود که باید از این مسئله جلوگیری شود که یک ورزشکار از برنامه تمرینی یک کشور برای رقابت در کشور دیگری استفاده نماید.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
همفریس  شنبه گذشته با "تراوی آرمبوستر" یک سرباز آمریکایی ازدواج کرد، بدین ترتیب همفریس می‌تواند ملیت آمریکایی را کسب کند که بنابر آن در صورت خروج از تیم کانادا خواهد توانست برای تیم آمریکا به مسابقات اعزام شود. "جفری راث"، وکیل همفریس می‌گوید: "قرارداد وی با تیم کانادا در ماه ژوئن گذشته منقضی شده، و احکام دادگاه در مورد او قابل اجرا و اعتنا نیست". همفریس اکنون در نظر دارد تا روشن شدن وضعیتش بصورت میهمان به تیم آمریکا بپیوندد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 18, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به