اگر هم تاکنون بستنی و شیرینی مادو را آزمایش نکرده‌اید نگران نباشید که با یکبار رفتن عاشقش می‌شوید
اگر در ترکیه بوده‌اید حتما با "مادو" و طعم منحصر به فرد و خوشمزه آن آشنا هستید. اما اکنون برای چشیدن دوباره آن طعم عالی دیگر نیاز ندارید که به ترکیه بروید زیرا مادو اکنون در تورنتوست و قرار است بزودی سومین شعبه خود را هم راه‌اندازی کند. اگر هم تاکنون بستنی و شیرینی مادو را آزمایش نکرده‌اید نگران نباشید که با یکبار رفتن عاشقش می‌شوید.
اما رسیدن مادو به این نقطه از اعتبار و کیفیت و آمدن تا تورنتو داستانی دارد تعریف کردنی.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
چگونه موفق‌ترین کافه رستوران ترکیه‌ای با غذاهای خوشمزه‌اش به دنیا و تورنتو رسید؟
کافه رستوران مادو توسط "یاشار دوندورما" و در سال ۱۹۶۲ از یک مغازه ۲۵ متر مربعی در ک‌ماراش کارش را با آوردن برف از کوه "اهیر" آغاز کرد و آنرا در میان با پوسته برنج نگاه داشت تا سریع ذوب نشود. اما همین برف بعدا در دستگاه‌های استوانه‌ای شکل غلت می‌خورند تا همراه با صبر، کار دست و مهارت‌های خاص استاد تبدیل به ماده اولیه‌ای شود که به بستنی بافت و طعم خاص خودش را می‌دهد. بعدها بعلت مشکل شدن یافتن برف، تهیه بستنی از یخ شکل گرفت.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در واقع اولین قدم مهم در راه تبدیل مادو به یک برند جهانی، شیرینی‌های یاشار بوده بطوریکه قنادی یاشار با استفاده از چند محصولی بودن توانسته طی ۱۶۵ سال یک نام تجاری در سطح جهانی را نمایندگی کند، زیرا توانست برای اولین بار، سخاوت طبیعت و انسان را با کار و صبر گره بزند طوریکه دوستداران بستنی عاشقش شوند. کارخانه یخ‌سازی افتتاح شده سال ۱۹۶۵ در ک‌ماراش، به همان اندازه برای این شرکت مهم است که برای مردم منطقه. این مغازه کوچک تولیدی در همان سال، بزرگ شد، ظرفیتش افزایش یافت و نیز توانست یک فریزر بزرگ بخرد که با آن بتواند بستنی‌های تولیدیش که روز و شب نیاز به نگهداری در سرما دارند را، ذخیره کند. این تحولات چیزی از طعم و کیفیت محصولات مادو و سپس شیرینی یاشار که به پشتوانه آن مادو به شهرت کنونی رسید، نکاست.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در سال ۱۹۸۰ مادو توانست با افتخار اولین شیرینی‌پزی در شهر "ترابزون" را افتتاح کند و گامی بسیار ارزشمند برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین برندهای ترکیه را بردارد. در سال ۱۹۸۶، مادو با توجه به نیازهای زمان، فرآیند جدید تبدیل کارخانه‌های اجدادی سنتی خود به امکانات مدرن را آغاز کرد بطوریکه در سال ۱۹۸۹ توانست پایه‌های فعالیت بازاریابی را از طریق ادغام امکانات خود با "موسسه صنایع لبنی ترکیه" در بستنی و مواد غذایی در مقیاس جهانی داشته باشد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
امروزه بیش از پنج هزار نفر از جمله صدها مدیر اجرایی و متخصص در این عرصه مدرن در تاسیسات ۳۳ هزار متر مربعی و کارخانه ۶,۵۰۰ متر مربعی مشغول به کار هستند. این تاسیسات شرکت در محیطی تولیدی با استانداردهای جهانی‌ست و تولیداتش دقیق و سالم هستند. تجهیزات تولید و بازرسی آن مجهز به آخرین تکنولوژی‌های بستنی‌سازی جهان است تمام نیازهای تولید یک بستنی با کیفیت برتر و معتبر و با سرعت در بازار را برآورده می‌کند. بستنی‌هایی با طعم‌هایی از لیمو، تمشک، موز، گردو، گیلاس گرفته تا سیب در این مجموعه با سرعت پنج تن بستنی در ساعت تولید می‌گردند و سپس مورد بازرسی کیفی قرار می‌گیرند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

همین بستنی‌ها در سردخانه‌هایی با بیش از ۲,۰۰۰ متر مربع نگهداری می‌شوند و کار توزیع آنها نیز از طریق یک ناوگان ویژه متشکل از بیش از ۱۰۰ وسیله نقلیه یخچال‌دار در سایزهای مختلف انجام می‌گیرد.


تولید و انتشار این مطلب با حمایت شرکت مادو در تورنتو امکان‌پذیر گشته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, December 23, 2021 - 16:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به