مرجان گفت که بعنوان یک پرستار و یک مادر که سال‌هاست در همین منطقه زندگی می‌کند به خوبی با مشکلات کنونی جامعه آشناست
در روز شنبه ساعت ۱۳:۳۰، مرجان کثیرلو دفتر انتخاباتیش را با حضور تعداد زیادی از طرفدارانش در حوزه آرورا - اوکریجز - ریچموندهیل افتتاح کرد. وی در اولین سخنرانی‌اش در این دفتر گفت که وضعیت بیمارستان‌ها، مدارس و امنیت بد است و تنها راه حل ممکنه تشکیل دولت لیبرال در انتاریو می‌باشد.
در مراسم دفتر انتخاباتی او علاوه بر رهبر منطقه‌ای لیبرال‌ها، "دیوید وست" شهردار جدید ریچموندهیل، فرستاده ویژه "لیا تیلور روی" نماینده مجلس فدرال کانادا از همین حوزه و "مایکل چانگ" وزیر سابق تجارت و روابط تجاری بین‌المللی و نماینده مجلس انتاریو از حوزه مارکهام - یونیون ویل نیز با حضور و سخنرانی خود مرجان را حمایت می‌کردند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
ورود مرجان کثیرلو، ایرانی‌تبار و لیبرال به رقابت مجلس انتاریو در آرورا، اوکریجز، ریچموندهیل: این حوزه با کمک و رای شما دوباره لیبرال می‌شود
پیش از سخنرانی مرجان، رهبر منطقه‌ای لیبرال‌ها طی سخنی کوتاه گفت که رای، کمک‌های داوطلبانه و مهمتر از همه کمک‌های مالی مردمی در این انتخابات اثر مهمی دارد و از همه خواست از کمک کردن فروگذار نکنند. در ادامه فرستاده ویژه "لیا تیلور روی" نماینده مجلس فدرال کانادا از همین حوزه گفت که این حوزه حتی در مجلس فدرال قبلا لیبرال بوده که محافظه‌کار شده بود و اکنون دوباره با پیروزی لیا، لیبرال شده و از مرجان انتظار پیروزی در این حوزه می‌رود. وی گفت آنچه مردم از داگ فورد و دسته‌اش می‌دانند "پارتی" انداختن است و نمی‌توان یک استان را به فورد واگذار کرد. وست که اخیرا به شهردار کل ریچموندهیل شده نیز اشاره کرد که برای حمایت مرجان به کمپین او آمده و چانگ نیز گفت که این حوزه با کمک مردم می‌تواند یک نماینده لیبرال به مجلس انتاریو بفرستد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

خبر-تورنتو-مرجان-کثیرلو-ایرانی-تبار-لیبرال-مجلس-انتاریو-آرورا-اوکریجز-ریچموندهیل-حوزه-اعضاء

سپس مرجان سخنرانی خود را آغاز کرد و پس از تشکر از حضار و حمایت‌ها گفت که بعنوان یک پرستار و یک مادر که سال‌هاست در همین منطقه زندگی می‌کند به خوبی با مشکلات کنونی جامعه آشناست. او افزود که به عینه مشکلات سالمندان و نیز بیمارستان‌ها را از نزدیک دیده و برای حل آنها سعی در همکاری با همه مقامات به ویژه محافظه‌کاران در دولت انتاریو داشته اما راه حل این مشکلات را در تغییر دولت می‌بینید. وی ادامه داد که حتی وضعیت مدارس در کرونا و اخیرا نیز مناسب نبوده زیرا بقدر کافی و به آن تعدادی که دولت انتاریو گفته فیتلر تصفیه هوای هپا نصب نشده است. مرجان گفت که نگرانی در زمینه آموزش و پرورش در کل این منطقه به چشم می‌خورد و خواستار اصلاحات اساسی شد.

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
مرجان در ادامه به افزایش اخیر نرخ دزدی در منطقه آرورا، اوکریجز، ریچموندهیل پرداخت و گفت حتی در همسایگی او دزدی با اسلحه روی داده که برای منطقه امنی اینچنین بسیار نگران کننده است. وی افزود که دولت فورد حاضر به محدود و منع کردن اسلحه نیست و این یک معضل خطرناک اجتماعی‌ست. مرجان گفت که استیون دل‌دوکا رهبر حزب لیبرال مدت‌ها وزیر حمل و نقل بوده و این استیون است که می‌تواند مشکلات این صنعت در انتاریو را حل کند. مرجان گفت از اولین کارهایی که فورد کرده کاهش و قطع کمک مالی دولتی به دانشجویان (موسوم به "اوسپ") بوده و به همین دلیل وی شاهد حضور و کمک جمع زیادی از دانشجویان در کمپین انتخاباتی خود است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
خبر-تورنتو-مرجان-کثیرلو-ایرانی-تبار-لیبرال-مجلس-انتاریو-آرورا-اوکریجز-ریچموندهیل-حوزه-سخنرانی

پس از سخنران مرجان، عکس دستجمعی از کلیه حضار گرفته شد و از همه خواسته شد تا از خود پذیرایی کنند.

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

این اولین حضور مرجان بعنوان کاندیدای لیبرال‌ها در انتخابات مجلس انتاریوست. وی در عین فعالیت سیاسی خود و حین کرونا مشغول انجام وظیفه پرستاری نیز بوده که این فعالیتش مورد توجه حضار قرار گرفت. پس از شکست "ناهید یعقوبیان" لیبرال از "مایکل پارسا" محافظه‌کار در انتخابات سال ۲۰۱۸ در این حوزه، امسال مرجان، جایگزین ناهید گشته است. رقیب مرجان در این انتخابات امسال مایکل پارساست که وی نیز ایرانی‌تبار است.


این گزارش با حضور گزارشگر ایران استار در محل و بطور زنده و اختصاصی تهیه شده است. ایران استار بصورت بی‌طرف انتخابات فدرال، استانی و شهرداری‌های کانادا را پوشش می‌دهد و تنها رسانه‌ای کانادایی-ایرانی‌ست که با وزیران میز گرد دارد. ایران استار رسانه مورد اعتماد دولت‌های فدرال و استانی کاناداست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, April 30, 2022 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به