ویدئو این اعلان پیروزی شروین حاجی‌پور، از روی صفحه تلویزیون ضبط شده و در ادامه ویدئو واکنش زنده شروین به پیروزیش آمده است
دیشب و در حین برگزاری مراسم سالیانه موسیقی "گرمی"، شروین حاجی‌پور تبدیل به اولین خواننده ایرانی شد که جایزه گرمی را می‌برد.
شروین برای ترانه "برای..." که در جنبش زن، زندگی، آزادی خوانده بود و به همین دلیل چندین روز بازداشت شده بود، با رای مردم، این جایزه را بدست آورده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
شروین حاجی‌پور برنده جایزه موسیقی گرمی در "بهترین ترانه تاثیرگذار در تغییرات اجتماعی" شد
"جیل بایدن"، همسر رئیس جمهور آمریکا با ظاهر شدن روی سن شصت و پنجمین دور این جشنواره در حالیکه همه برایش دست می‌زدند گفت: "آهنگی که باعث برانگیختن شد و نهایتا دنیا را تغییر داد... از اول این دوره جشنواره تصمیم گرفت که یک جایزه جدید اهدا کند: ترانه‌ای تاثیرگذار که به تغییرات اجتماعی می‌پردازد و پتانسیل تغییرات مثبت جهانی را دارد. بیش از یکصد و سی‌هزار نفر از مردم رای‌های خود را دادند تا موسیقی که باعث آگاهی و برانگیختن تغییرات می‌شوند را معرفی کنند. یک کمیته این رای‌ها را بررسی کرد و هیئت امنای این جشنواره هم به آن صحه گذاشت. امشب مفتخرم که اولین برنده این رشته را اعلان کنم: یک ایرانی نویسنده ترانه «برای...». این ترانه تاثیرگذار بود روی اعتراضات «مهسا امینی»؛ شعری قدرتمند برای آزادی و حقوق زنان".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در حالیکه در این لحظه صدای موسیقی و تصویر شروین بصورت پس زمینه پخش می‌شد، بایدن افزود: "این موسیقی که در اینستاگرام شروین برای اولین بار گذاشته شده، و بیش از چهل میلیون بازدید کننده داشته. با اینکه شروین تحت فشار قرار گرفت اما این ترانه همچنان در جهان با قالب بسیار قوی خود تاثیر گذاشت: زن، زندگی، آزادی". در اینجا بود که حضار همگی به تشویق شروین پرداختند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi
پس از این جایزه، شروین در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "ما بُردیم". گلشیفته فراهانی، هنرپیشه ایرانی نیز این آهنگ را با ریس مارتین در کنسرت بوئنوس آیرس اجرا کرده بود و نسخه دیگری به زبان انگلیسی نیز توسط رعنا منصور اجرا شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
دیگر ایرانی که پیشتر جایزه بسیار معتبر هنری را دریافت کرده بود، اصغر فرهادی در مراسم اسکار ۲۰۱۱ بود که در آن مراسم وی موفق به دریافت بهترین فیلم خارجی‌زبان، با فیلم "جدایی نادر از سیمین" شده بود. در آن مراسم نیز "میشل اوباما" همسر "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا در مراسم اسکار روی صحنه رفت و فرهادی را برنده اعلان کرد. فرهادی پس از آن یک اسکار دیگر در سال ۲۰۱۶ با فیلم "فروشنده" را نیز بدست آورده است.
ویدئو این بخش از مراسم را اینجا ببینید و سپس در زیر آن، ویدئو واکنش زنده شروین به برنده شدنش را ببینید:


برای دیدن ویدئو واکنش زنده شروین اینجا را کلیک کنید.

به روز رسانی: فردای این جایزه شروین در توئیتر نوشت: "من و همه‌ی مردم ایران از این جایزه خوشحالیم اما باید بگویم، بخش زیادی از زندگی و شادمانی مردم ایران و منطقه توسط دولتی از بین رفته که همسر رئیس جمهور آن کشور این جایزه را به من اهدا کرده. کاش این جایزه توسط یک شخصیت هنری به این اثر هنری اهدا می‌شد. کشور عزیزم را با تمام زیبایی‌هایش دوست دارم و اینجا خواهم ماند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

پیام شروین درباره جایزه گرمی و جیل بایدن
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, February 6, 2023 - 08:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به