بنز با پرداخت ۲۴۳ میلیون دلار برای حل و فصل یک دعوای حقوقی با صاحبان ۸۳,۰۰۰ خودروی دیزلی در کانادا موافقت کرده است
انتظار نداشتید نه؟ همه در مورد تقلب شرکت "فولکس واگن" در آلوده کردن هوا و دادگاه و جریمه‌اش شنیده بودیم ولی کسی چیزی درباره تقلب بنز نشنیده بود.
شرکت حقوقی "کاسکی مینسکی" می‌گوید شرکت "دایملر ای‌جی" و شرکت‌های تابعه مرسدس بنز آمریکای شمالی با پرداخت ۲۴۳ میلیون دلار برای حل و فصل یک دعوای حقوقی با صاحبان ۸۳,۰۰۰ خودروی دیزلی در کانادا موافقت کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
مرسدس بنز بعلت تقلب در آلودگی هوا در خودروهای دیزلیش در کانادا، به صاحبان این خودرو ۳,۰۰۰ دلار می‌پردازد
وکلای بنز می‌گویند طبق این پرداخت که ;مدل‌های سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۶ مرسدس بنز را در بر می‌گیرد، بعلت آلودگی بیشتر از حد مجاز استاندارد کانادا توسط خودروهای این کمپانی بوده است. بنز بطور جداگانه‌ای اعلان کرده که خودروهای تولید این سال‌های خود را تعمیر می‌کند تا باعث آلودگی بیشتری نشوند. بعلاوه این کمپانی می‌گوید بصورت نقدی، حداکثر تا سقف ۲,۹۲۵ دلار به کسانی که خودروهایشان به همین علت، یا سایر موارد وابسته مشابه تعمیر شده، می‌پردازد و البته در برخی از شرایط گزینه بازخرید را نیز در نظر می‌گیرد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این شکایت که بصورت دسته‌جمعی از طرف عده‌ای از صاحبان این خودرو در دادگاه ثبت شده می‌گوید برخی از خودروهای دیزلی "بلو تک" (BlueTEC) این کمپانی با قوانین آلایندگی کانادا مطابقت ندارند و در دمای کمتر از ۱۰ درجه سانتیگراد مواد شیمیایی سمی را در سطوح بسیار بالاتری منتشر می‌کنند. این کمپانی اطلاعات مربوط به آلایندگی بیشتر از حد مجاز استاندارد را در اختیار دولت و مردم نگذاشته بود. مرسدس بنز حاضر نشد در مدت تعیین شده به درخواست اظهار نظر در این باره پاسخ دهد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
این توافق میان وکلای کمپانی و شاکیان در خارج از روند بررسی پرونده دادگاه صورت گرفته و به همین علت هنوز باید توسط دادگاه عالی انتاریو تأیید شود. انتظار می‌رود جلسه استماع این توافق در ۹ فوریه ۲۰۲۲ برگزار شود. برخی از وکلای مستقل می‌گویند دولت کانادا نیز احتمالا خواهد توانست پس از این توافق و تاییدیه دادگاه، از مرسدس بنز شکایت کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
شرکت "فولکس واگن" پیشتر و در ژانویه ۲۰۲۰ مبلغ ۱۹۶.۵ میلیون دلار را بعلت تقلب نرم‌افزاری در زمان تست آلودگی ۱۲۸,۰۰۰ دستگاه خودروی فولکس واگن و آئودی به همراه ۲,۰۰۰ دستگاه پورشه در کانادا پرداخت کرد. شکایت دولت ۲۹۰ میلیون دلار و برآورد اولیه حداکثر مبلغ ۲۶۵ میلیون دلار بود.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, December 12, 2021 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به