احتمال می‌رود که جوهانسون بتواند اسکار بهترین بازیگر زن را از آن خود کند
شهرام بینش: جشنواره تورنتو از سال ۱۹۷۶ با عنوان "جشنواره جشنواره‌ها" آغاز به‌کار کرد. در نخستین سال برگزاری این جشنواره بیش از ۳۵ هزار نفر از بیش از ۳۰ کشور جهان در آن حضور یافتند. تا سال ۲۰۰۹، تعداد بازدیدکنندگان از ۳۳۶ فیلم از ۶۴ کشور جهان به بیش از نیم میلیون نفر رسید. این جشنواره طی دهه‌های گذشته به یکی از معتبرترین رویدادهای هنری و سینمایی جهان تبدیل شده‌است.
امسال هم مانند همیشه به مدت 10 روز قسمتی از خیابان کینگ بسته و تبدیل به فستیوال شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
این واقعه‌ی هنری که در کنار جشنواره‌‌های معتبر نیویورک و شیکاگو از ارکان مهم سینمایی امریکای شمالی است بخش مسابقه ندارد و مردم برای انتخاب بهترین فیلم رای می‌دهند.
امسال همانند سال‌های گذشته دوستداران سینما با عکس‌های چاپ شده سلبریتی‌ها برای گرفتن امضا در اطراف سینما‌ها و گالاها و فرش قرمز جشنواره جمع می‌شدند. و بعداً خیلی از این عکسها سر از EBay درآورده و با قیمت‌های بسیار بالا به فروش می‌رسد.
اسپانسرهای این جشنواره همانند سال‌های گذشته Bell و ویزا و بانک RBC در صدر می‌درخشیدند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

از ایران فیلم بلند پسر- مادر به کارگردانی مهناز محمدی در جشنواره خوش درخشید ولی علیرغم سال‌های گذشته ایران حضوری کم‌رنگ در این جشنواره داشت.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
مهناز محمدی حتی در اکران فیلمش حضور داشت و به سوالات تماشاچیان پاسخ گفت. خیلی‌ها از نوع پوشش مهناز محمدی ایراد گرفتند ولی یادمان باشد هیچ کتابی را نبایستی از روی جلد قضاوت کرد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
Jojo Rabbit فیلمی با بازی خیره‌کننده اسکارلت جوهانس توانست جایزه بهترین انتخاب مردم را به خود اختصاص دهد. احتمال می‌رود که جوهانسون بتواند اسکار بهترین بازیگر زن را از آن خود کند. این فیلم در مورد پسر بچه‌ای آلمانی است (رومن گریفین دیویس) که رویای یک نازی خوب شدن را در سر می‌پروراند. و او با تصور دوست‌یابی با آدولف هیتلر خیال‌بافی می‌کند.
فیلم از زلاندنو است و وایتیتی کارگردانی آن را به عهده گرفته است. تایکا ویتیتی اعلام داشت که افتخار بزرگی نصیب وی گشته است.
فیلم    Marrige Story  ساخته نوح بومباک در رده دوم بهترین فیلم از نگاه مردم قرار گرفت و همچنین فیلم Parasite مکان سوم را از آن خود کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

در بخش Midnight Madness ، فیلم The Platform و در بخش مستند نیز فیلم The Cave عنوان بهترین را از نگاه مردم بدست آوردند. همچنین در بخش فیلم کوتاه، فیلم دلفین به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد. لازم به یادآوری است که سال گذشته فیلم Green Book به عنوان بهترین فیلم از سوی مردم انتخاب شد و سپس اسکار بهترین فیلم را از آن خود کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 18, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به