قوانین هر بیمه نامه‌ای و یا هر شرکتی جوابگوی همه افراد نخواهد بود، به عبارتی دیگر اشراف به تمامی شرکت‌ها و تخصص موجب می‌شود بهترین انتخاب را با بهترین نرخ و سرویس داشته باشیم
خوانندگان مقالات ما اگر به یاد داشته باشند بیش از 15 سال پیش، یعنی زمانی که بیمه مسافرتی، در اخذ ویزا امری اجباری نبود، همیشه تاکید داشتیم که همراهی بیمه مسافرتی در کنار مدارک فرستاده شده برای گرفتن ویزا می‌تواند تاثیر مثبتی داشته باشد. جدا از این داستان، یادآوری می‌کنیم داشتن این بیمه در موارد مهمی مانند پوشش هزینه‌های پزشکی و بستری در بیمارستان، در صورت بروز بیماری، وقوع حادثه و یا فوت، خدمات مربوط به تاخیر پرواز هواپیما و یا گم شدن چمدان، مفقود شدن گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه، خدمات فیزیوتراپی، کایروپرکتور، پرستار خصوصی، پوشش دارو، بازگرداندن بیمه شده به کشور مبدا پس از معالجه و در صورت  نیاز و ادامه مراقبت و همچنین بازگشت اعضای خانواده همراه بیمه شده به کشور مبداء نقش مهمی دارد.
سوپر‌ ویزا، رفت و آمد والدین به سفارت برای گرفتن ویزا را کاهش داده است. والدین ما تا 10 سال از گرفتن ویزا ، معاف خواهند بود و می‌توانند به دفعات، مادامی که هر بار اقامت آنها بیش از 2 سال نباشد در کنار فرزندانشان سکونت کنند. این طرح، قانون‌های منحصر به خود را شامل می‌شود. در این طرح به شخص، این امکان داده می‌شود که بتواند ماهیانه از کردیت کارت وی هزینه بیمه پرداخت شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
قیمت‌ها براساس شرایط سلامتی و سن فرد تعیین می‌شود. این نوع طرح بیمه سوپر ویزا، دارای هزینه Admin و نیز Deposit (اداری و پیش پرداخت) می‌باشد. در صورت رد شدن ویزا، شما طبق بیمه نامه و قرار‌داد پیش پرداخت خود را دریافت خواهید کرد. در صورت بازگشت به کشور مبداء، زودتر از یکسال، از پرداخت مابقی پول (قرارداد یکساله) می‌توانید معاف شوید. درک بیشتر از سرویس‌ها و قوانین در این خصوص از دیگر مواردی است که باید به آن بخوبی توجه کرد.
نکته مهم دیگر، چگونگی گرفتن این بیمه است که باید آن را جدی‌تر مورد بحث و بررسی قرار داد. مشکلات زمان "‌درخواست پول"، اغلب به دلیل پاسخ‌های ناصحیح و درک نشده روز نخست است. برخی از افراد در پی گرفتن این بیمه از افراد غیر‌متخصص، آژانس‌های مسافرتی هستند و یا به طریق آنلاین نسبت به خرید آن اقدام می‌کنند و به دلیل نداشتن لایسنس بیمه، اطلاعات کافی و جامع در زمینه آنچه ارائه می‌دهند ندارند و این یکی از دلایل مهمی است که در زمان درخواست پول (Claim)، فرد بیمه شده دچار مشکل می‌شود و حتی دیده می‌شود افرادی با بسیار مطالب غیر واقعی و نادرست در زمان مطالبه برخورد غیر‌منتظره مواجه می‌شوند.
نکته مهم دیگر، در مورد خرید آنلاین هم به همین‌گونه است، بسیاری از ما برخی از اقلام مورد نیاز خود را از این طریق فراهم می‌کنیم اما خرید آنلاین در حالی که تخصص بیمه به همراه نداشته باشد می‌تواند به دلیل اطلاعات ناقص و یا اشتباه در پر کردن فرم، هزینه جبران‌ناپذیری به فرد بیمه شده بزند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
قوانین هر بیمه نامه‌ای و یا هر شرکتی جوابگوی همه افراد نخواهد بود، به عبارتی دیگر اشراف به تمامی شرکت‌ها و تخصص موجب می‌شود بهترین انتخاب را با بهترین نرخ و سرویس داشته باشیم و قابل ذکر است که در صورت عدم توجه متقاضی بیمه و یا حتی عامل فروش، در چنین بیمه نامه‌ای، چه بسا دچار مشکلات بسیار بشود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
www.cover4u.ca اقتباس
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می‌آوریم که تجربه‌های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفا درجهت اطلاع‌رسانی می‌باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصین مربوطه نمی‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 20, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به