هر آنچه باید از کار کسانی بدانید که در خرید ملک همراهتان هستند

سلام می‌دانید که خرید خانه یک اتفاق خیلی بزررگ است و می‌تواند برای بعضی از افراد در طول‌life timeشان بزرگترین خرید باشد. در پروسه خرید خانه شما با افرادی روبرو می‌شوید که در این پروسه به شما کمک می‌کنند که این پروسه برایتان بدون استرس و smoothتر پیش برود. سپیده ثابت هستم مشاور ‌و متخصص وام مسکن Royal Bank، امروز اینجا هستم تا راجع به افرادی که در پروسه خرید خانه با شما همکاری می‌کنند با شما صحبت کنم و یا به اصطلاح شما را با آنها آشنا کنم.
اولین شخص‌ متخصص و مشاور وام مسکن‌، کسی است که شرایط شما و بودجه شما را برای گرفتن وام مسکن بررسی می‌کند و به شما این اطمینان و خاطرجمعی را می‌دهد که شما چه میزانی می‌توانید برای گرفتن وام qualify شوید. چون خیلی مهم است که بدانید بانک چقدر شما را برای گرفتن وام qualify می‌کند و به همان نسبت دنبال خریدی باشید که در budget شما باشد.‌
نفر دوم ‌real estate agent یا همان مشاور املاک است. مشاور املاک هم نقش بسیار مهمی در پروسه خرید خانه برای شما دارد، مشاور املاک به شما کمک می‌کند تا خانه‌هایی را که با توجه به Budget شما، شما می‌توانید برای آن qualify شوید در areaهایی که در آن تجربه و experience دارد برای شما پیدا کند و آن خانه‌ای را برایتان پیدا کند که fit شرایط شما باشد. در نظر بگیرید که بعضی از مشاورین املاک تخصص خاصی در پروژه‌های خاصی دارند، به اصطلاح تخصص در پروژه‌های pre-construction و یا VIP access به پروژه‌های pre-construction دارند و بعضی از مشاورین املاک تخصص در commercial uniteها دارند. پس می‌توانید مشاورین املاکی را که در تخصص‌های خاص خودشان به شما می‌توانند کمک کنند، specialize کنید. یادتان نرود که negotiate با seller و agent فروشنده به عهده مشاور املاک شما است، پس مشاور املاکی را انتخاب کنید که بتواند از توانایی و experienceاش برای پروسه خرید خانه به شما کمک کند و شرایط را برای شما کم استرس‌تر کند.
نفر دیگری که شما باید در پروسه خرید خانه با او آشنا شوید وکیل است یا همان وکیل real estate. وکلا هم نقش بسیار مهمی دارند و زمانی که mortgage instruction را از بانک دریافت می‌کنند، وظیفه دارند که mortgage instruction را با شما review کنند و make sure کنند که شما با همه شرایط و term، mortgageتان آشنایی دارید. manage کردن همه feeها و هزینه‌ای که باید پرداخت کنید هم به عهده وکلا است‌، title search هم یکی از وظایف وکلا است که در این پروسه انجام می‌دهند و make sure می‌کنند که هیچ ریسکی شامل حال شما و خریدی که دارید انجام می‌دهید نباشد.
مرسی از توجه و همراهی شما با این برنامه. امیدوارم افرادی را که در پروسه خرید خانه به شما کمک می‌کنند یادتان باشد و این افراد را با چشم باز انتخاب کنید که پروسه خرید خانه برای شما smoothتر پیش برود.
‌مرسی از شما، روز خوش و خدانگهدار.
همراهان شما در خرید ملک

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به