پس از ششمین حمله خرابکارانه به دو مسجد تورنتویی از ماه ژوئن امسال، مسلمانان خواستار "اقدام جدی" در تامین امنیت شدند. انجمن مسلمانان کانادا پس از پنجره‌های شکسته، نوشته‌های "نژادپرستانه" و تلاش‌های فراوان برای دزدی به دو مسجد مرکز شهر تورنتو در یک بیانیه خبری گفت که تنها در سه ماه گذشته شاهد شش حمله بوده که آخرین آنها در یکشنبه گذشته منجر به شکسته شدن پنجره‌ها شد که در ۲۱ روز گذشته برای سومین بار نیاز به تعمیرات پیدا کرده است.
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
شش حمله طی سه ماه به یک مسجد تورنتویی
انجمن مساجد می‌گوید حتی خرابی‌های چهار حادثه اول هنوز برطرف نشده‌اند و اخیراً پلیس موفق شده حمله کننده پنجمین حادثه را دستگیر کند و گفته که حمله کننده "شیطنت" بخرج داده است. این انجمن در ادامه آورده: "ما نگران هستیم كه هدف حملات بعدی فقط شیطنت نباشد، بلکه بنظر ناشی از نفرت است. این حوادث اکنون با شدت وحشتناکی مرتبا رخ می‌دهند و ما نمی‌توانیم قبول کنیم که منتظر اقدامات پلیس بمانیم... این حملات برای ارعاب جامعه مسلمان است".
پلیس اما می‌گوید موفق شده تاکنون ۲ بازداشت در اینباره انجام دهد. سخنگوی پلیس تورنتو گفت که نیروهای این سازمان خسارت و شیطنت‌های طی سه ماه اخیر در دو مسجد در خیابان "آدلاید" شرقی و "جارویس"، و نیز خیابان "دنداس و "بی" اطلاع دارد. "میشل فلانرنی" افسر پلیس گفت شش تحقیقات در حال انجام است که طی آنها تاکنون دو بازداشت صورت گرفته، و ما واحد نفرت را نیز آگاه کرده‌ایم که آنها در صورت لزوم از ادامه تحقیقات پشتیبانی خواهند کرد. اعضای پلیس تورنتو از واحدهای ۵۱ و ۵۲ با اعضای مساجد دیدار کرده و همچنان به همکاری با آنها و به روزرسانی آنها درمورد حوادث ادامه خواهند داد".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در همین حال، "آدام ووگان" نماینده لیبرال تورنتو در مجلس فدرال کانادا، این حملات را "غیرقابل قبول" توصیف کرد و گفت: "اینگونه حملات همه ما را آزار می‌دهد، اما باعث ترس در قلب و ذهن همسایگان و دوستان مسلمان ما می‌شود".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"کریستین وونگ" نماینده شورای شهر تورنتو نیز گفت که از شنیدن حادثه ششم در مسجد عصبانی و ناراحت شده و ادامه داد: "من در همبستگی با جامعه مسلمانان ایستاده‌ام و این اقدامات ضداسلامی علیه مسجد تورنتو را محکوم می‌کنم. ما باید در برابر همه اشکال نژادپرستی و تعصب بایستیم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 19, 2020 - 16:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به