یک رهبر کلیسای زیرزمینی ایران توضیح می‌دهد که هدف آنها بوجود آوردن كلیسا نیست، بلکه داشتن معتقدانی ‌است كه بیشتر آنها زن هستند
یک فیلمی جدید داستانی، رشد سریع مسیحیت در ایران را نشان می‌دهد‌؛ براساس فیلم مستند "گوسفندان در میان گرگ‌ها نسخه دوم"‌، مردم ایران با اکثریت مسلمان‌، در حال فرار از اسلام هستند مردمی که در مقابل مسیح زانو می‌زنند و طرفدار اسرائیل هستند.
این فیلم توسط "دالتون توماس" کارگردانی شده و توسط استودیوی خود او "فرانتیر آلینس اینتر‌نشنال" ساخته شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
یکی از رهبران ناشناس کلیسای ایرانی در این فیلم می‌گوید:‌ "به شما می‌گویم که در ایران اسلام مرده است! اگر به شما بگویم مساجد در داخل ایران خالی هستند، اگر من به شما بگویم هیچ کس از اسلام در داخل ایران پیروی نمی‌کند‌، چه می‌گویید؟ آیا مرا باور می‌کنید؟ این دقیقاً همان چیزی است که در داخل ایران اتفاق افتاده است. خدا در داخل ایران با قدرت حرکت می‌کند. ‌اگر من به شما بگویم بهترین مبلغ مذهبی برای عیسی‌، خمینی بوده، باور می‌کنید؟ پس از 40 سال حکومت یک آرمانشهر طبق قوانین اسلامی‌شان، آنها بدترین ویرانی را در تاریخ 5000 ساله ایران ایجاد کرده‌اند".
توماس این جنبش را "بیداری ایرانی" می‌نامد؛ او اضافه کرد که این جنبش فاقد مالکیت و رهبری متمرکز است و عمدتا توسط زنان هدایت می‌شود. در این مستند از قول انجیل آمده که من شما را مانند گوسفندان از میان گرگ‌ها بیرون می‌آورم پس مثل مار هوشیار باشید و مثل کبوتر بی‌گناه.
اما تازه‌مسیحیان در جمهوری اسلامی با خطرات بزرگی روبرو هستند. یکی از تازه‌مسیحیان در این فیلم می‌گوید: "ما می‌دانیم که اگر آنها ما را بگیرند‌، اولین کاری که می‌کنند تجاوز است و سپس ما را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و در نهایت آنها ما را خواهند کشت". یک تازه‌مسیحی دیگر گفت: "این تصمیمی است که ما گرفته‌ایم که می‌خواهیم بدن خود را قربانی کنیم. زیرا می‌دانیم وقتی از منزل خارج می‌شویم ممکن است که دیگر بر‌نگردیم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

یک رهبر کلیسای زیرزمینی ایران توضیح می‌دهد که هدف آنها بوجود آوردن كلیسا نیست، بلکه داشتن معتقدانی ‌است كه بیشتر آنها زن هستند. و یک کشیش دیگر توضیح می‌دهد که همه آنچه که به صورت زیرزمینی انجام می‌گیرد فقط عبادت است. او می‌گوید ما صلح و آرامش را از درون عبادت پیدا می‌کنیم و وقتی می‌بینیم این عبادت در زندگی آنها تاثیر مثبتی داشته می‌فهمیم که مسیح همیشه جلوتر از ما حرکت کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, October 2, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به