اکنون سه گروه مختلف در سه ساعت مختلف در دو مکان، تصمیم به تظاهرات گرفته‌اند
در سالگرد کشته شدن "مهسا امینی" که باعث موجی از تظاهرات‌های بزرگ در داخل و خارج از ایران شد؛ دوباره ایرانیان تورنتو به خیابان‌ها خواهند آمد تا "زن، زندگی، آزادی" را فریاد بزنند.
از سوی دیگر، مقامات کانادا اعلان کردند که در نظر دارند، تعداد بیشتری از مسئولان حکومتی جمهوری اسلامی ایران را به تحریم بسپارند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
 
امروز برای سالگرد مهسا امینی در تورنتو ۳ تظاهرات برپاست، کانادا چند مقام جمهوری اسلامی را تحریم کرد
کانادا جمعه شب اعلان کرد که به مناسبت سالگرد کشته شدن مهسا که یک سال پیش باعث اعتراضات جهانی شد، مقامات ایرانی بیشتری را تحریم می‌کند. در بیانیه دولت آمده که شش مقام ارشد دیگر حکومتی، از ورود به کانادا یا داشتن دارایی در این کشور منع شده‌اند. این تحریم‌های جدید کانادا، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی را شامل می‌شود، نهادی غیرانتخابی که پلیس اخلاقی و گشت ارشاد را تحت پوشش خود دارد که قوانین حجاب را اجرا می‌کند. کانادا می‌گوید "عبدالحسین خسرو پناه" که از ژانویه رهبری این گروه را بر عهده گرفته و نظارت بر زنان در ایران را تشدید کرده، در لیست تحریم‌ها قرار گرفته است.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
این چهاردهمین دور تحریم‌هایی است که کانادا در ۱۱ ماه گذشته علیه ایران اعمال کرده و ۳۱ نهاد و ۱۲۹ نفر را هدف قرار داده است. "ملانی جولی" وزیر امور خارجه کانادا با اشاره به سرکوب زنان ایرانی در سال گذشته، در بیانیه‌ای نوشت: "تحریم‌های امروز نشان‌دهنده تعهد تزلزل‌ناپذیر ما برای ایستادن در کنار مردم ایران، به‌ویژه زنان و دختران است، زیرا آن‌ها همچنان شجاعانه از حقوق بشر خود دفاع می‌کنند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
ایرانیان کانادا بارها از دولت خواسته‌اند تا از ورود مقامات حکومتی ایران و بستگانشان که کانادا را چون بهشت خود انگاشته‌اند، جلوگیری کند. کانادا در ابتدا بطور هفتگی و اخیرا بطور ماهانه افرادی را به لیست تحریم‌ها می‌افزاید و مردم می‌پرسند که چگونه تاکنون چنین افرادی تحریم نشده بودند. کانادا هم تحریم‌های اقتصادی و هم تحریم‌های عدم صدور مجوز ورود به مسئولان جمهوری اسلامی به ایران را بطور جداگانه اعمال می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
 
امروز برای سالگرد مهسا امینی در تورنتو ۳ تظاهرات برپاست
طبق اطلاعیه‌های رسیده به ایران استار، اکنون سه گروه مختلف در سه ساعت مختلف در دو مکان، تصمیم به تظاهرات گرفته‌اند. در این میان یکی از آنها می‌گوید علاوه بر تظاهرات، قصد راهپیمایی نیز دارد. اولین تظاهرات در امروز شنبه ۱۶ سپتامبر در ساعت ۱۱ صبح در میدان "مل‌لستمن" که در جنب شهرداری "نورت یورک" (به آدرس ۵۱۰۰ خیابان یانگ) قرار دارد آغاز می‌شود که در ساعت ۱۱:۳۰ تبدیل به راهپیمایی از همین مکان تا "پلازای ایرانیان" می‌گردد.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

دو تظاهرات دیگر که شامل راهپیمایی نیستند، در بعدازظهر ترتیب داده شده‌اند. ابتدا ساعت ۳ بعدازظهر تظاهراتی در مقابل مجلس انتاریو در "دان‌تاون" تورنتو (Queen’s Park, King Edward VII Statue) برگزار می‌شود و دیگری یک ساعت بعد یعنی ساعت ۴ عصر، مجددا در شهرداری نورت یورک که در فضای بسته و داخل سالن اجتماعات و یادبود نورت یورک سنتر تا ساعت ۶ ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, September 15, 2023 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به