کلیه خدمات تی‌تی‌سی از ساعت ۷ شب شنبه ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ تا ۸ صبح ۱ ژانویه ۲۰۲۳ رایگان اعلان شده است
شمارش معکوس برای سال ۲۰۲۳ آغاز شده و کمیسیون حمل و نقل تورنتو (تی‌تی‌سی) اقداماتی برای کمک به رفت و آمد ایمن مردم در شهر را در نظر گرفته که امروز ریز آنها را اعلان کرده است.
کلیه خدمات تی‌تی‌سی از ساعت ۷ شب شنبه ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ تا ۸ صبح ۱ ژانویه ۲۰۲۳ رایگان اعلان شده و برنامه کل این بزرگترین ناوگان حمل و نقل کانادا نیز تغییر کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
 
مترو و اتوبوس در شب سال نو رایگان شد، چگونه می‌شود حداکثر استفاده را برد؟
"جان برنساید" رئیس تی‌تی‌سی در یک بیانیه خبری گفت: "من همه را تشویق می‌کنم که از حمل‌ونقل عمومی در شب سال نو استفاده کنند. هیچ‌کس نباید در این شب بخصوص در ترافیک رانندگی گیر کند". این شرکت می‌افزاید آتش‌بازی سالانه شهر تورنتو در شب سال نو قرار است دوباره در اسکله یعنی در جنوب شهر و کنار دریاچه انتاریو برگزار شود و تی‌تی‌سی هر کسی که قصد تماشای آتش‌بازی دارد را تشویق می‌کند تا بجای استفاده از خودرو و گیر افتادن در ترافیک، از وسایل حمل و نقل عمومی این شرکت که البته رایگان نیز هم هست استفاده کنند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
مسافران نیازی به پرداخت کرایه‌ها با انداختن آنها به صندوق‌ها یا "تپ" کردن کارت‌هایشان در شب سال نو یا روز سال نو ندارند. درهای ایستگاه‌های مترو بطور خودکار باز خواهند شد. تی‌تی‌سی می‌گوید مسافران توجه داشته باشند که ایستگاه "کوینز" از ساعت ۱۰:۳۰ شب ۳۱ دسامبر بسته خواهد شد و مسیرهای تراموا ۵۰۹ و ۵۱۰ هنگام خروج یا رفتن به ایستگاه یونیون ایستگاه را دور خواهند زد. جان گفت خدمات مترو تقریبا تا ساعت ۳ بامداد بطور رایگان، به شرح زیر ادامه می‌یابد:
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
خط ۱، خط یانگ - یونیورسیتی: آخرین قطار از ایستگاه "یونیون" در ساعت ۲:۳۱ بامداد به سمت ایستگاه "فینچ" و ۲:۲۷ بامداد به سمت ایستگاه "متروپولیتن سنتر" در شهر "وان" حرکت خواهد کرد. آخرین قطار به سمت جنوب از ایستگاه فینچ به ایستگاه یونیون در ساعت ۲:۰۰ بامداد و از ایستگاه متروپولیتن سنتر به ایستگاه یونیون در ساعت ۱:۵۰ بامداد حرکت خواهد کرد. آخرین قطار به سمت شمال در خط ۱ در ایستگاه "یانگ و بلور" با آخرین قطارهای شرق و غرب در خط ۲ یعنی خط "دنفورت و بلور" در ساعت ۲:۴۰ بامداد و با آخرین قطار به شرق در خط ۴ یعنی خط "شپرد" در ساعت ۲:۵۷ بامداد متصل می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
خط ۲، خط دنفورت: آخرین قطار به سمت شرق در ساعت ۲:۱۵ بامداد از ایستگاه "کیپلینگ" حرکت می‌کند. آخرین قطار به سمت غرب در ساعت ۲:۱۸ بامداد از ایستگاه "کندی" حرکت می‌کند.
خط ۳، خط اسکاربورو (آرتی): آخرین قطار به سمت شرق در ساعت ۳:۰۴ صبح از ایستگاه کندی حرکت می‌کند. آخرین قطار به سمت غرب در ساعت ۲:۵۱ بامداد از ایستگاه "مک کوان" حرکت می‌کند.
خط ۴، خط شپرد: آخرین قطار به سمت غرب در ساعت ۳:۰۹ صبح از ایستگاه‌دان میلز حرکت می‌کند.
 
روز سال نو
تی‌تی‌سی می‌گوید در روز سال نو، یعنی یکشنبه ۱ ژانویه، برنامه این روز طبق برنامه منظم هر یکشنبه از ساعت ۸ صبح آغاز می‌گردد، بعلاوه اینکه ایستگاه کوینز در اول ژانویه برای خدمات عادی بازگشایی خواهد شد.
 
چگونه برای آتش‌بازی برویم؟
برای رسیدن به آتش‌بازی، می‌توانید با استفاده از خط ۱ مترو به ایستگاه یونیون بروید و سپس با ترامواهای ۵۰۹ (هاربرفرانت) یا ۵۱۰ (اسپاداینا) به لب آب برسید و یا با خط ۵۱۰ تا ایستگاه "بترست" بروید و آنجا تراموای خود را عوض کنید و سوار تراموای ۵۱۱ شوید.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

تی‌تی‌سی می‌گوید به منظور رفاه حال مسافران وسایل نقلیه بیشتری از جمله قطار و تراموا را در خطوط ۱ و ۲ مترو و ۵۰۱ کوئین، ۵۰۴ کنیگ، ۵۰۹ هاربرفرانت و ۵۱۰ اسپاداینا به کار خواهد گرفت و اتوبوس‌های بیشتری را نیز به کلیه مسیرهای نزدیک دریاچه انتاریو گسیل می‌کند. بعلاوه اینکه خطوط ۱۹ خیابان "بی" و ۷۲ "پیپ" نیز با نمایش آتش‌بازی تغییر مسیر خواهند داد.

بیشتر بخوانید:


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, December 29, 2022 - 21:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به