پری ندیمی (عکس راست) که صاحب گالری هنری بود (عکس چپ)، سه‌شنبه گذشته بر اثر سقوط شاخه درخت در پارک ترینیتی (عکس وسط) مجروح شده بود که دو روز بعد در بیمارستان درگذشت
دوست خانوادگی "پری ندیمی" می‌گوید پری که در پارک "ترینیتی بلوودز" با شاخه درخت برخورد کرده بود بر اثر جراحات جان خود را از دست داده است.
"مادلین دوناهو" که به نمایندگی از خانواده پری صحبت می‌کرد، گفت که پری که صاحب گالری هنری بود، سه‌شنبه گذشته بر اثر سقوط شاخه درخت در این پارک مجروح شد و روز پنجشنبه گذشته (۲۷ جولای)، دو روز پس از این حادثه درگذشته است. این خبر امروز دوشنبه منتشر شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
 
پری ندیمی، صاحب و مدیر یک گالری هنری در تورنتو که بر اثر برخورد درخت در طوفان هفته گذشته مجروح شده بود، درگذشت
پلیس تورنتو می‌گوید حدود ساعت ۵:۳۰ بعدازظهر روز سه‌شنبه گذشته به‌دلیل گزارش‌هایی مبنی بر زخمی شدن یک نفر به این پارک معروف تورنتویی فراخوانده شد. مقامات پلیس گفتند که یک زن پس از سقوط شاخه درخت آسیب جدی خورده بطوریکه با آمبولانس به اورژانس بیمارستان محلی منتقل شد. مادلین در اینباره افزوده که پری در این حادثه آسیب مغزی ویرانگری را متحمل شد. دکترها در بیمارستان گفتند که او در وضعیت بسیار بدی قرار داشت و افزوده بودند که این یک آسیب مغزی شدید و بزرگ بوده و واقعا کاری جز حمایت از او نمی‌توانستند انجام دهند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
پری ندیمی ۷۱ ساله، چندین دهه صاحب گالری هنری به نام خودش یعنی "گالری پری ندیمی" بود که درست در گوشه‌ای از پارک ترینیتی قرار دارد. پری که اصالتا، قبل از مهاجرت به کانادا، در ایران به دنیا آمده بود از حامیان هنر در تورنتو به شمار می‌رفت. علاقه و اشتیاق زیاد او از دوران کودکی تا زمان درگذشتش، به هنر معاصر بود و به گفته اطرافیان، وی از نظر کمک به هنرمندان شهرت داشت و در جامعه هنری به خوبی شناخته شده بود. دوستانش می‌گویند او یک تاجر بسیار زیرک نیز بود که همیشه به دنبال کشف استعدادهای جوان و نوآور بود. او فردی بسیار مهربان و متفکر بود، همیشه مایل به گوش دادن به حرف‌های اطرافیان و دیگران، و دوستی بسیار وفادار بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
مادلین گفت که پری اغلب در پارک ترینیتی به پیاده‌روی می‌رفت و در آن حتی می‌دوید. او یک خواهر و برادر دارد که در شهر تورنتو زندگی می‌کنند. پری یک برادرزاده نیز دارد که ساکن اتاوا است. مادلین افزوده که این خانواده در غم سنگین از دست رفتن پری هستند و از طرف دیگر می‌خواهند افکار عمومی را از آنچه برای پری رخ داده آگاه کنند. این دومین درگذشت ایرانیان بر اثر حادثه در بزرگشهر تورنتو در طی یک هفته گذشته است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
مادلین با نشان دادن عکس‌های پری و تعریف داستان وی گفت: "ما فکر می‌کنیم که عموم مردم حق دارند بدانند… افراد زیادی یا چندین نفر در توییتر یا مکان‌های دیگر چند پُست درباره درگذشت او گذاشته‌اند. ما فکر می‌کنیم منصفانه است که مردم بدانند که پری دیگر میان ما نیست". پلیس تورنتو توضیحی درباره وضعیت پری نداد و گفت که این یک تحقیق جنایی نیست و ارتباطی به پلیس پیدا نمی‌کند.
 
درخت قاتل
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

یک متخصص کشاورزی و درخت گفت، درختی که بر اثر طوفان شکست و منجر به مرگ پری شد، یک درخت "نارون سیبری" است و افزود که این درخت شاخه‌های باریک، بلند و ضعیفی دارد که به احتمال زیاد همانها منجر به شکستگی درخت شده‌‌اند. از آن زمان این درخت توسط شهرداری تورنتو برای تجزیه و تحلیل بیشتر حادثه قطع شده است. این همان نوع درختی است که در یک حادثه دیگر در سال ۲۰۱۶ در "بل وودز"، با شکسته شدن، باعث مرگ یک مرد ۲۰ ساله شده بود.

بیشتر بخوانید:


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, July 31, 2023 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به