مقتول دانش‌آموز کلاس دهم دبیرستانی در ادمونتون بود که بعدازظهر ۸ آوریل در انتظار اتوبوس مورد حمله قرار گرفت و کشته شد
پلیس می‌گوید ۷ نوجوان که شامل ۶ پسر و ۱ دختر می‌شود را به قتل درجه دوم ۱ دانش‌آموز ۱۶ ساله دبیرستانی در ادمونتون متهم و دستگیر کرده است.
"کارانویر ساهوتا"، دانش‌آموز کلاس دهم دبیرستان "مک نالی" در ادمونتون، بعدازظهر ۸ آوریل منتظر اتوبوس بود که مورد حمله قرار گرفت و کشته شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
هفت نوجوان دبیرستانی با دست به یکی کردن، این دوست دانش‌آموز ۱۶ ساله را با چاقو به قتل رساندند
پلیس ادمونتون روز جمعه گفت که ساهوتا و ۷ متهم با یکدیگر آشنا بودند و افزوده که در ابتدا تصور می‌شود این حمله به علت تشدید خشونت بین دو گروه رقیب باشد، اما هیچ مدرکی دال بر دخالت باند یا دسته‌ای وجود ندارد. ساهوتا در ۱۵ آوریل (یک هفته بعد) در بیمارستان درگذشت. کالبد شکافی تایید کرد که علت مرگ، جراحات حاصل از ضربات چاقو به قفسه سینه او بوده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"شین پرکا" از بخش تحقیقات جنایی سرویس پلیس ادمونتون روز جمعه در یک کنفرانس خبری گفت: "هر زندگی که از دست می‌رود غم‌انگیز است. از دست دادن یک جوان، آنهم به این شکل، تقریبا در شهر ما بی‌سابقه بوده و اینکه بگوییم این مساله یک مشکل و معضل بوده، دستِ کم گرفتن و نیز کتمان حقیقت است". پرکا افزود که ساهوتا در این حمله دچار جراحات متعدد با ضربات چاقو شده بود و همه اتهامات پس از مرگ قربانی و تکمیل کالبد شکافی به قتل درجه دو ارتقا یافته است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
نوجوانان متهم شامل ۶ پسر، دو نفر ۱۴ ساله، دو نفر ۱۵ساله و دو نفر۱۶ ساله، و یک دختر ۱۷ ساله هستند. این دختر ۱۷ ساله همچنین به تلاش برای جلوگیری و ممانعت از اجرای عدالت نیز متهم شده و پلیس افزوده که این جنایت، یک جنایت غیرمرتبط با باندبازی‌ست. پلیس گفت که در ابتدا و طی چند روز و در هفته‌ی پس از حادثه، ۶ نوجوان به تلاش برای قتل در رابطه با حمله به ساهوتا متهم و دستگیر شدند. و سرانجام روز جمعه حکم جلب نوجوان هفتم نیز صادر شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
پرکا گفت که تحقیقات فوق‌العاده پیچیده بود، اما حجم اطلاعات ارائه شده توسط مردم به پلیس کمک بسیاری کرد تا هر هفت مظنون شناسایی شوند. پرکا گفت: "هیچ مدرکی مبنی بر اینکه نشان دهد این یک درگیری داخل باندی یا بین چند باند و گروه بوده وجود ندارد. اینها فقط جوانان دبیرستانی معمولی بودند که کمی سابقه اختلاف نظر با یکدیگر داشته‌اند". پرکا بدون اشاره به موضوع اختلاف و اینکه چرا این حادثه در آنجا و آن زمان رخ داده، ادامه داد که پلیس اتهامات بیشتری را در این پرونده (مانند قتل عمد درجه اول) پیش‌بینی نمی‌کند و افزود: "پلیس نمی‌تواند به طور قطعی بگوید که کدام یک از نوجوانان متهم به بازداشتگاه منتقل خواهند شد، اما همه آنها مراحل دادگاه و وثیقه‌گذاری را طی خواهند کرد. برای پنج نوجوانی که روز جمعه در برابر قاضی حاضر شدند قرار وثیقه صادر شده و قرار است که در ۱۳ می‌ به دادگاه اولیه بروند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

ممنوعیت انتشار اسامی و اطلاعات این حادثه بعلت زیر سن قانونی بودن نوجوانان اعمال می‌شود، که از بعدازظهر جمعه اجرایی شد تا از انتشار نام هفت متهم و قربانی محافظت کند. نام قربانی قبلا با اجازه خانواده‌اش منتشر شده بود. این ممنوعیت انتشار در دادگاه توسط رسانه‌ها به چالش کشیده شد و در نتیجه قاضی اجازه داد نام قربانی (ساهوتا) منتشر شود. اما نام هفت متهم این پرونده قابل ذکر نیست.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, April 23, 2022 - 08:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به