این فیلم‌ها شامل ژانرهای مختلف از موزیکال، ابرقهرمانان تا انمیشن می‌شود
کرونا و فیلم و سینما؟ حتما شوخی می‌کنید؟ نه باید گفت که ۲۰۲۱ سال بازگشت مجدد فیلم‌های جالب بوده است. پس از بازگشایی سینماهای تعطیل شده، در همین مدت کوتاه، فیلم‌های جالبی داستان‌های خود را برای تماشاگران تعریف کردند: از یک حماسه در صحرا گرفته تا آخرین فیلم جیمز باند و غیره.
اکنون مجموعه‌ای از ۲۰ فیلم عالی امسال برای لذت بردن شما را اینجا لیست کرده‌ایم که شامل ژانرهای مختلف از موزیکال، ابرقهرمانان تا انمیشن می‌شود. یادتان نرود که فیلم "قهرمان" اصغر فرهادی نیز امسال جزو شرکت‌کنندگان "اسکار" است. 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
تماشای این ۲۰ فیلم برتر سال ۲۰۲۱ را از دست ندهید
۲۰.  مامان ریزه‌میزه:
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در جنگل، یک دختر هشت‌ساله دوست جدیدی پیدا می‌کند، انگاری که این دوستش مادرش است در سن جوانی. مامان ریزه‌میزه که جایی بین ارواح و گذر در زمان غوطه می‌خورد نتیجه نگرش جدید کارگردانش "سلین شیاما" درباره جوانی و زمان است.
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
۱۹.  دختر گمشده
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"اولیویا کولمن" بازیگری تمام نشدنی‌ست. وی در این فیلم یک بازی سخت و ناراحت کننده‌ای دارد و نقش یک دختر گمشده را ایفا می‌کند. "مگی جیلنهال" کارگردان فیلم آنرا به آرامی شروع می‌کند و کولمن که به عنوان نویسنده در تعطیلات به سر می‌برد با چالش‌هایی درباره مادر شدن مواجه می‌گردد.
 
۱۸.  اکنون زمانی برای مردن نیست
جیمز باند و مرد خانواده بودن مگر جور در می‌آید؟ بازی آخر "دنیل کریگ" به عنوان "مامور ۰۰۷" طبق معمول پُر است از صحنه‌های پُرهیجان اما این نقطه عطف کاری کریگ برایش به‌طور شگفت‌انگیزی احساساتی‌ست زیرا فیلم پایانی جالب دارد.
 
۱۷.  پرندگان مست
"ایوان گربوویچ" کارگردان این فیلم از کارتل‌های مواد مخدر در مکزیک گرفته تا کارگران مهاجر در کبک کانادا را به تصویر کشیده تا انسانی که جهانی و در این میان گرفتار شده را جلوی روی بیننده بگذارد.
 
۱۶.  فرار
بهترین انیمیشن سال مستندی درباره فرار از افغانستان است. این فیلم تجربه و نگاه شخصی "امین نوابی" از پناهندگی را به میان می‌کشد که او در آن در حال بازگویی سفر دلخراش خود از سرزمینش به دانمارک است. آنچه پشت سر می‌گذارد و آنچه با خودش به مهاجرت می‌برد.
 
۱۵.  جوکی
خوب ببخشید، این فیلم در واقع در ژانویه اکران خواهد شد، اما دیدن این فیلم در "فستیوال فیلم تورنتو" با بازی "کلیفتون کالینز جونیور" مدتهاست ذهن خیلی‌ها را به خود مشغول کرده است. این فیلم مستقل درابه یک شخصیت آرامی‌ست که نگران سوارکاری در مرتع است.
 
۱۴.  مهاجمان شب
ژانر مهاجمان شب برای بومیان آمریکا و کانادا از همان نوع فیلمی‌ست که "پلنگ سیاه" برای سیاهپوستان دارد، ژانری علمی - تخیلی از بومیان با داستانی هیجان‌انگیز که مدارس بومیان کانادا را با جلوه‌ای قدرتمند به شما نشان می‌دهد.
 
۱۳ . مال من، مال من
"مایک میلز" کارگردانی‌ست که در یک سینمای ساکت می‌تواند معجزه خلق کند. این فیلم با نشان دادن استعدادهای "خواکین فینیکس" به عنوان یک روزنامه‌نگار یک شبکه رادیویی که مجبور شده نقش یک پدر را بازی کند درباره شادی، غم، اندوه و یادگیری چگونه گوش دادن به دیگران است.
 
۱۲.  اسپنسر
این فیلم با استفاده از مشهورترین زن جهان یک آزمایش فکری در مورد مادر شدن اسپنسر جسور، زیبا و شجاع را به نمایش می‌گذارد زیرا "کریستن استوارت" از خودش خارج می‌شود و تبدیل به زندگی دلخراش شاهزاده مردم "دینا" می‌گردد.
 
۱۱.  شیوا کوچک
دانیل روز بسیار بدی را سپری می‌کند زیرا بین خانواده عزادارش و "شوگر ددی" خودش به دام افتاده است. مجموعه‌ای خنده‌دار و هیجان‌انگیز از نویسنده / کارگردان جدید "اما سلیگمن".
 
۱۰.  این مرد معمولی نیست
مستندی درباره "بیلی تیپتون" موسیقی‌دان جاز که قطعا هرگز یک مرد معمولی نبوده. این داستان تنها خاطرات زندگی او را روایت نمی‌کند، بلکه نکته قوت این فیلم روش داستان‌گویی قابل توجه آن است که در آن از طیف وسیعی از نوازندگان برای به تصویر کشیدن موضوعات ترنس‌ها استفاده می‌کند.
 
۹.  داستان بخش غربی
این فیلم اول شما را با زیبایی‌هایش مبهوت می‌کند زیرا دوربین روی شهری که به سرعت در حال تغییر است می‌چرخد و سپس شما را آنچنان درون خود می‌کشد که تصورش را هم نمی‌توانید داشته باشید. "استیون اسپیلبرگ"، کارگردان مشهور، دیدگاه جدیدی از داستان بخش غربی را با اصالت و نگرش خود به تصویر کشیده است.
 
۸.  قدرت سگ
"بندیکت کامبربچ" در این فیلم نقش یک گاوچران خشن با یک زندگی پنهانی را به تصویر می‌کشد و شخصیت‌پردازی می‌کند. از منظره‌هایی زیبای مونتانا تا رازهای ناگفته، نقاط قوتی هستند که "جین کمپیون" کارگردان این فیلم شما را مثل همیشه با آن مجذوب می‌کند.
 
۷.  خوک
"نیکلاس کیج" در نقش یک آشپز سابق ژولیده و تقریباً وحشی که در جنگل با خوک وفادار خود زندگی می‌کند، ظاهر می‌شود. کشاکش میان خوک و گراز بودن و سخنانی که وی در این فیلم در مورد زندگی پرمعنا می‌زند، اثر زیادی روی شما خواهد گذاشت.
 
۶.  پاس دادن
فیلم در دهه ۱۹۲۰در هارلم در جریان است، و اجرای حرفه‌ای "تسا تامپسون". این فیلم را می‌توانید بصورت آنلاین در نتفلیکس ببینید، فیلمی که درباره دوستی، فریب و خواهش‌های نفسانی‌ست.
 
۵ . مرد عنکبوتی: راهی به سوی خانه وجود ندارد
با شک رفتم که این فیلم را ببینم اما در آخر فیلم از دیدنش راضی بودم. این فیلم توانست ایده جهان‌های موازی و تبدیل شخصیت‌ها را به خوبی نشان دهد، اما بهتر از آن پُرماجرا بودن عالی نسبت به بقیه فیلم‌هایش است.
Spiderman

۴.  تیک تیک … بوم!
"اندرو گارفیلد" در نقش "جاناتان لارسون"، آهنگساز مشتاق موسیقی‌ست که برای شکست بزرگ خود مبارزه می‌کند، تعجب نکنید شما را میخکوب می‌کند. "لین مانوئل میراندا" این فیلم را کارگردانی کرده و سرشار از عشق سینمایی و استعاره‌های زیرکانه است، آفرین به این فیلم.

 
۳.  کوچه کابوس
شخصیت‌های عجیب و غریبی در این فیلم دنبال علایق خود هستند، از نبردهای رباتی به اندازه آسمان خراش گرفته تا دیگر صحنه‌ها، بازسازی یک فیلم "کلاسیک سیاه" با زرق و برق‌های جدید و بازیگری بی‌نظیر "بردلی کوپر" به عنوان مردی شیاد خود فریفته، همیشه یادتان خواهد ماند.
 
۲.  لوبیا
"تریسی دیر" کارگردان فیلم "موهاک" که زندگی در بحران "اوکا" را تجربه کرده از دردها و ضربه‌هایی که خورده می‌گوید. این داستان خیره‌کننده یک دختر جوان است که قدرت خود را کشف می‌کند.
 
۱.  تپه شنی
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

تپه شنی، تحقق سفری است که سال‌ها پیش با پسر جوانی به نام "دنیس ویلنوو" آغاز شد که عاشق رمان‌های "فرانک هربرت" گشته بود. ویلنوو همیشه می‌خواست که این فیلم را کارگردانی کند. از او در مورد آرزویش می‌پرسیدید حتما چشمانش برق می‌زد اما صبر کرد و با ساختن فیلم‌هایی مانند "ورود" و "بلید رانر ۲۰۴۹" پله به پله بالا برود و زمانی که آماده شد بتواند این فیلم را آنطوری که می‌خواهد بسازد. نتیجه‌اش برای طرفداران داستان‌های علمی تخیلی که تشنه مناظر و جهان‌های جدید هستند، پُر از جزئیات و درام و جذابیت است. ممکن است برای دیدن همه اسرار این فیلم مجبور شوید چند بار آنرا ببینید، اما به دیدن بارهایش می‌ارزد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, December 20, 2021 - 20:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به