این خرید فقط یک مشکل دارد: شما نمی‌توانید قبل از دادن پیشنهاد به داخل خانه بروید و آن را ببینید
تصور کنید که بتوانید با کمی بیش از 100000 دلار خانه‌ای را در یکی از داغترین بازارهای املاک و مستغلات کشور خریداری کنید. اما این خرید فقط یک مشکل دارد: شما نمی‌توانید قبل از دادن پیشنهاد به داخل خانه بروید و آن را ببینید!
شهرداری تورنتو امروز سه خانه را به حراج می‌گذارد‌، یکی از آنها خانه‌ای با ارزش 932000 دلار در بالا‌ی "های‌پارک" واقع شده اولین پیشنهاد قیمت 119000 دلار ارزیابی شده است. دو خانه دیگر که در این محدوده قیمت قرار دارند یک خانه دو طبقه است که با قیمت ‌775000 دلار در محله "بلور" و "اوستینگتون" که اولین پیشنهاد قیمت 97000 دلار بوده و دیگری یک خانه "اسپلیت لِوِل" در حومه "اتوبیکوک" با قیمت ارزیابی 457000 دلار که می‌توانید فقط با 92400 دلار پیشنهاد خود را شروع کنید. هر سه این خانه‌ها به دلیل عدم پرداخت مالیات به تصرف شهرداری درآمده‌اند؛ صاحبان این املاک یا مرده‌اند و یا توان پرداخت مالیات را ندارند.   
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"کیسی برندون"‌، مدیر اداره مالیات تورنتو‌، گفت: "این یک شانس است، اتفاق حیرت‌انگیزی‌ست در فروش منازل به خاطر عدم پرداخت مالیات". اعداد آغازین مناقصه‌ها ارتباط به میزان طلب شهرداری، به علاوه هزینه‌های مرتبط با آن دارد؛ شهرداری سعی در‌ جمع‌آوری بدهی‌های معوقه‌ای دارد که پرداخت نشده است. برندون گفت:‌ "البته این خانه‌ها با این قیمت‌ها به فروش نمی‌روند، ولی قطعا قیمت فروش خیلی کمتر از بازار خواهد بود". وی اضافه کرد با توجه به این موضوع که اجازه ورود به خانه‌ها به خریداران داده نخواهد شد، ممکن است نفر برنده را بعد از ورود به خانه متعجب کند. وی گفت: "البته شما می‌توانید اطراف خانه را بازدید کنید ولی نمی‌توانید داخل آن شوید و بازرسی کنید، این خانه‌ها سال‌ها خالی از سکنه بوده‌اند و دارای وضعیت خوبی نیستند، ممکن است حیواناتی داخل آنها ساکن شده باشند".
به طور کلی املاک حراجی توسط شهرداری به کار زیادی نیاز دارند‌ از نوسازی‌های گسترده گرفته تا تکمیل، تخریب‌ها و بازسازی تا اینکه این ملک قابل سکونت شود؛ و ریسک این نوع خرید ارزشش را دارد. او گفت: "فروش خانه آخرین مرحله در روند ما برای جمع‌آوری معوقات مالیاتی است و این مسئله کم پیش می‌آید‌ زیرا در این شهر تمایلی به فروش زمین برای پرداخت معوقه‌های مالیاتی وجود ندارد، البته ما تمام تلاش خود را برای جمع‌آوری مالیات بر دارایی از مالکان قبل از رسیدن به این نقطه کرده‌ایم؛ شهرداری حدود 8 سال در تلاش بوده تا بدهی‌های مالیاتی این سه خانه را بگیرد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, December 4, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به