دست‌هاى خود را قبل و بعد از بازديد ضد‌عفونى بفرماييد
بازار مسکن در کلانشهر تورنتو روز به روز داغ‌تر مى‌شود. طبق آمارى که تشکيلات املاک تورنتو TRREB روز چهارم مارچ منتشر کرد تعداد معاملات ماه فوريه تقريبا يک و نيم برابر زمان مشابه سال قبل است. اگر بخواهم دقيق‌تر صحبت کنم بيش از چهل و پنج در‌صد افزايش در حجم معاملات نسبت به سال گذشته، همانطور که مى‌دانيد افزايش معاملات، ماه‌هاست که سير صعودى گرفته است. باز جاى شکرش باقيست که عرضه ملک براى فروش، نزديک به هشت در‌صد بالاتر از پارسال بوده است. اگرچه با اين تقاضاى عظيم براى خريد، بازار بزودى با کمبود عرضه مواجه خواهد بود. متوسط قيمت املاک دست به دست شده در ماه فوريه بيش از شانزده در‌صد افزايش نشان مى‌دهد و البته باز هم جاى شکرش باقيست که بانک‌ها با سختگيرى جلوى وام‌ها را گرفته‌اند. طبق معمول اين سه سال اخير قيمت کاندو آپارتمان با بيش از هجده در‌صد افزايش پرچم‌دار است و خانه‌هاى رديفى با نزديک به پانزده درصد افزايش مقام دوم را از نظر افزايش قيمت دارند. خانه‌هاى ويلايى و مستقل نيز با افزايش قيمتى در حدود چهارده درصد در مقايسه با قيمت‌هاى فوريه سال گذشته از اين بازار سهمى در خور توجه داشته‌اند. براى اينکه شما را با ذکر آمار و ارقام خسته نکنم جدولى از سايت TRREB در اين صفحه انتخاب کرده‌ام که تعداد فروش و تغييرات قيمت هر بخش از املاک دست به دست شده را به تفکيک نشان مى‌دهد، ملاحظه بفرماييد و اگر پرسشى داريد يا نياز به گزارش املاک منطقه خودتان داريد حتما تماس بگيريد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

سال‌هاى گذشته نزديک بهار، اگر خاطرتان باشد، تمايلى به نوشتن در مورد بازار ملک نداشتم و بيشتر ترجيح مى‌دادم از عيد بنويسم، زمستان در شهر ما خيلى طولانى است. استاندارش مثل همه جاى دنيا سه ماه است ولى اينجا به کسى جواب پس نمى‌دهد و هر چقدر بخواهد طول مى‌کشد. بعضى سال‌ها‌ بخش بزرگى از فصول قبل و بعد از خودش را هم اشغال مى‌کند و گاهى بقدرى دوام مى‌آورد که انسان کلافه مى‌شود. بخصوص که بهار براى ما مفهوم متفاوتى دارد و دوست داريم که چهارشنبه سورى و عيدمان بوى بهار بدهد. اتفاقا امسال بنظر مى‌رسد که هوا براى يک عيدی بى‌نظير، آماده مى‌شود و اگر همينطور ادامه بدهد مى‌توانستيم شاهد بهارى به موقع باشيم و يک عيد با شکوه را در کنار هم برگزار کنيم. اما‌ مراسم و جشن‌هايى که گروه‌هاى مختلف جامعه ايرانى تدارک ديده بودند يکى پس از ديگرى بخاطر نگرانى از انتشار ويروس منتفى مى‌شوند و افسوس که مصائب در يک سال گذشته چنان پشت سر هم بر سر هموطنان نازل شده که فرا رسيدن بهار و عيد را تحت‌الشعاع خودش قرار داده است. عيدى که طى هزاران سال به هر زحمتى و به هر سختى حفظش کرده بوديم و تمام زيبايى‌اش در يکپارچه شدن ناگهانى يک ملت بود حال بايد بصورت انفرادى، در خفا و در قرنطينه آنرا جشن بگيريم و حفظش کنيم براى روزهاى بهترى که در پيش رو خواهيم داشت. متاسفانه تقصير اين گسترش ويروس در جهان متوجه بى‌مبالاتى ما ساکنان اين سياره است. کسانى که هنوز فکر مى‌کنند توجه به مسائل بهداشتى يک امر شخصى است و به ديگران مربوط نيست در حاليکه بى‌توجهى يک نفر در قاره آسيا در حال حاضر ممکنست باعث بيمارى و مرگ شخصى در کشور و حتى قاره‌اى ديگر بشود. در اينجا از دوستان خريدارى که براى بازديد به املاک فروشى تشريف مى‌بريد خواهش مى‌کنم نکات بهداشتى را رعايت بفرماييد بطور مثال کفش‌هاى شما ممکنست عامل انتقال ويروس باشند، لطفا با کفش وارد منزل فروشندگان ملک نشويد. دست‌هاى خود را قبل و بعد از بازديد ضد‌عفونى بفرماييد. مطمئن هستم در اينمورد اين روزها زياد شنيده‌ايد و به نکات بهداشتى به اندازه کافى آگاهى داريد‌، طبق آخرين اطلاعات پزشکى هر شخصى بدون اينکه بداند ممکنست ناقل اين ويروس باشد خواهش من اينست که مراعات بفرماييد و براى بازديد خصوصى از املاک فروشى ما لطفا تماس بگيريد. به اميد ديدار.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 4, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به