پيش‌بينى من براى چند ماه آينده اينست که بازار ملک رونق بيشترى خواهد گرفت
اين هفته نوشتن در مورد امور مربوط به مسکن و بازار ملک حوصله و دل و دماغى مى‌خواهدکه راستش من ندارم و فکر مى‌کنم اکثر شما خوانندگان وفادار اين متن هفتگى هم احتمالا حوصله‌اش را نداريد. شايد يک کمى خارج از موضوع روز بنظر برسد وقتى همگى اخبار سرزمين مادرى را با نگرانى دنبال مى‌کنيم و به سختى مى‌توانيم ارتباطى حتى تلفنى با عزيزانمان برقرار کنيم. اگرچه فعاليت روزانه هيچکدام از ما مختل نشده و بهر‌حال چاره‌اى هم نيست زندگى را نمى‌شود متوقف کرد بنابراين هر روز طبق معمول به دفتر کارم مى‌روم و مشترى‌هاى فراوانى را هر روز ملاقات مى‌کنم و اتفاقا خيلى هم سرمان شلوغ است، همانطور که حتما اخبار مربوط به معاملات ملک را در اين صفحه دنبال مى‌کنيد سال دو هزار و شانزده تا اواسط آپريل دو هزار و هفده بازار عجيبى بود بطوريکه قيمت ملک اگر نگوييم ساعتى و روزانه ولى هر هفته بالاتر مى‌رفت و تقريبا ملکى براى خريد پيدا نمى‌شد يعنى ملک براى فروش عرضه مى‌شد ولى بلافاصله چندين پيشنهاد قيمت دريافت مى‌کرد و خريدار سرگردان حس مى‌کرد که اگر امروز پيشنهاد فوق‌العاده‌اى به فروشنده ندهد و ملک را نخرد فردا بايد با قيمت بالاترى بپردازد... تا اينکه دولت انتاريو خود را مجبور ديد که جلوى اين بساط را هر طورى شده بگيرد و تصميماتى را که بارها تاکيد کرده بود که نخواهد گرفت‌ و از راه و روش ونکووور پيروى نخواهد کرد بالاخره همان راه را رفت و ناگهان بازار ملک را دچار شوک و رکود کرد و البته بازار کاندو و برج‌سازان را سکه کرد چون آن روزها اين بخش بازار ارزانتر تلقى مى‌شد و خريد کاندو به صرفه بنظر مى‌رسيد. بنابراين بقيه سال دو هزار و هفده را مى‌توان سال رکود ناميد، سال بعد از آن سالى شد که عرضه فراوان بود ولى خريداران همچنان در ترديد بسر مى‌بردند و در واقع منتظر بودند که قيمت‌ها به کف و پايين‌ترين سطح خود برسد اگرچه بازار کاندو و برج‌سازان همچنان داغ بود، سال دو هزار و هجده را بايد سال ترديد و سردرگمى نامگذارى کرد و اما سالى که در آن قرارداريم سال رونق دوباره بازار ملک است‌، اعتماد خريداران برگشته و باعث رونق دوباره بازارشده است بطوريکه هنوز نزديک به چهل روز به پايان سال مانده است تعداد املاک دست به دست شده از طريق سيستم "ام ال اس "از تعداد کل فروش سال گذشته به ميزان قابل توجهى بالاتر است و همانطور که عرض کردم اتفاقا اين روزها خيلى هم سرمان شلوغ است و گاهى جواب پيغام‌هاى تلفنى و ايميل‌هاى شما با تاخير مواجه مى‌شود که از اين بابت عذر خواهى مى‌کنم چون اين روزها مدام اخبار سرزمين مادرى را لحظه به لحظه دنبال مى‌کنيم،‌ اگرچه به علت قطع ارتباطات اخبار چندانى هم دريافت نمى‌کنيم و تنها نگرانيست که مى‌ماند.
در پايان به دست‌اندرکاران اين نشريه وزين بخاطر موفقيتى که اخيرا کسب کرده‌اند تبريک عرض مى‌کنم، در ميان نشريات قومى،‌ "ايران استار" جوايزى را در زمینه‌های مختلف درو کرده است که باعث افتخار جامعه ايرانى اين شهر است.‌ در واقع کافيست يکبار اين نشريه را ورق بزنيد و تصور بفرماييد کدام نشريه قومى و يا حتى در سطح ملى شايسته‌تر بوده که مقام اول را داشته باشد. بنظر من که حق همين بوده و مزد زحماتشان را گرفته‌اند. براى گردانندگان اين نشريه که از نزديک شامل تلاش شبانه‌روزى آنها هستم آرزوى موفقيت بيشتر دارم.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
در هر حال اين چندخط را وظيفه داشتم که مطابق روال هر هفته در خدمت شما باشم، اميدوارم هفته آينده اخبار خوبى به گوش برسد. در ضمن در جواب يک پرسش تکرارى دوستان خريدارى که مدام از طريق ايميل و تلفن سوال مى‌کنند بايد عرض کنم پيش‌بينى من براى چند ماه آينده اينست که بازار ملک رونق بيشترى خواهد گرفت اگر فقط يک چيز را در مورد اين بازار با قاطعيت بتوانم اظهار کنم اينست که زمستان و تابستان ندارد، اگر شرايط خريد داريد همين امروز اقدام کنيد بهتر است، تنها در مورد پيش خريد کاندو که همچنان داغ است توصيه مى‌کنم احتياط کنيد و بدون مشاور املاکى که به بازار احاطه کامل داشته باشد و بدون يک وکيل خوب که قرارداد را براى شما کاملا مطالعه کند وارد معامله نشويد، اگر پرسشى در اين زمينه داريد لطفا تماس بگيريد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

به اميد ديدار.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, November 20, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به