فروش ماه مه امسال نسبت به سال قبل در ماه مه (مه 2018) معادل 18% بالاتر رفته است که نشانه بهتر شدن اوضاع مسکن و پر رونق شدن آنست
با عرض سلام و آرزوی اوقاتی خوش برای شما، در این هفته قصد دارم در ابتدا نگاه کلی به وضعیت خرید و فروش خانه و آپارتمان در تورنتو داشته باشم و در دنباله راجع به یک پروژه عالی در ریچموند‌هیل با قیمت مناسب صحبت کنم که فقط برای مدتی کوتاه، شما می‌توانید با پرداخت 10% قیمت خرید، آپارتمان را از شرکت سازنده پیش‌خرید کنید.‌
در هفته قبل آمار و نتایج فروش خانه و آپارتمان در ماه مه 2019 اعلام شد. مطابق این آمار، در ماه مه کلاً 9989 واحد در کل تورنتو فروش رفته در حالیکه سال قبل 8450 خانه فروخته شده بود. فروش ماه مه امسال نسبت به سال قبل در ماه مه (مه 2018) معادل 18% بالاتر رفته است که نشانه بهتر شدن اوضاع مسکن و پر رونق شدن آنست. در همین حال، آمار‌ها نشان از افزایش شدید اجاره در تورنتو کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
به هر جای این شهر که نگاه کنیم، اجاره‌ها بین 10 تا 20% بالاتر رفته است. برای مثال آپارتمان یکخوابه در تقاطع " یانگ و استیلز" که تا سال قبل 1750 دلار به اجاره می‌رفت، هم‌اکنون به 2050 دلار و آپارتمان دو خوابه دیگری در "‌بی‌ویو و میجرمکنزی" از 1950 دلار به 2200 دلار افزایش یافته است.
مستاجرین هم‌اکنون واقعاً فشار گرانی اجاره را احساس می‌کنند. به همین علت هم من قصد دارم در مورد یک پروژه فوق العاده در ریچموندهیل صحبت کنم که شرکت سازنده آن پروموشن خاصی را فقط برای مدت کوتاهی گذاشته که به شما امکان می‌دهد، آپارتمانها و تاون‌هاوسهای آن را با حداقل پول پیش Deposit، پیش‌خرید کنید و 3-2 سال بعد خانه یا آپارتمان نوی خود را تحویل بگیرید.
همانطور که می‌دانید، اکثر شرکت‌های سازنده برای پیش‌فروش آپارتمان‌هایشان، از شما مبلغی معادل 20% را در طو‌ل یکسال تا یکسال و نیم می‌گیرند. برای مثال اگر یک آپارتمان دو خوابه در تورنتو معادل 750 هزار دلار قیمت داشته باشد، شرکت‌‌های سازنده اغلب در‌ ظرف یکسال تا 1.5 سال، مبلغی معادل 150 هزار دلار را به صورت اقساطی و در چهار قسط می‌گیرند و مابقی مبلغ خرید را شما از بانک وام می‌گیرید و به سازنده می‌‌پردازید. به عبارت دیگر برای خرید یک آپارتمان دو خوابه، شما حدود 150 هزار دلار پول نقد در ظرف یکسال و نیم نیاز دارید تا با آن اقساط شرکت سازنده را پرداخت کنید.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

اما پروژه این هفته، به شما امکان می‌دهد که تنها 10% مبلغ خرید را تا هنگام تحویل به شرکت سازنده پیدا کنید. به عبارت دیگر با پرداخت تنها 10% در ظرف چند ماه، شما هیچ مبلغ دیگری را تا سال 2022 به سازنده نمی‌پردازید. این پروژه در نزدیکی خیابان‌‌های "الگین‌میلز" و "بی‌ویو" ساخته خواهد شد و دارای تمام امکانات رفاهی می‌باشد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
برای مثال برای یک آپارتمان 650 اسکوئرفیتی، شما تنها 46 هزار دلار در دو قسط به سازنده می‌دهید و برای یک آپارتمان بزرگ دوخوابه+دن با زیربنای 950 فوت مربع، شما تنها معادل 63 هزار دلار در دو قسط مساوی خواهید پرداخت.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
شرایط پروموشن ویژه فوق به صورت Limited Time و فقط برای مدتی کوتاه است و از آخر ماه جون، شرایط خرید مطابق وضعیت سابق و با 20% انجام خواهد شد.
اگر شما هم تا به حال برای سال‌ها مستاجر بودید و یا آنکه قصد سرمایه‌گذاری دارید، این پروژه‌ی عالی در این نقطه ممتاز ریچموندهیل به شما امکان پیش‌خرید با قیمت و شرایط عالی می‌دهد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر، با من تماس بگیرید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, June 12, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به