شاید برای اینکه بخواهید به یک رابطه غلط ادامه دهید دائم خود را فریب دهید
هر چقدر که شروع یک رابطه عاطفی لذت‌بخش است، تمام کردن آن سخت و تلخ می‌باشد. اما چگونه می‌توان یک رابطه عاطفی را به اتمام رساند؟
رابطه با انسان‌های مختلف چه به صورت رابطه دوستی و خانوادگی و چه به صورت رابطه عاطفی برای همه ما قابل اهمیت و احترام است. مسلما هیچکدام از ما از پایان دادن به یک ارتباط خرسند نخواهیم شد ولی گاهی با توجه به نوع رابطه و انرژیی که ما روی رابطه می‌گذاریم، نیاز ما در رابطه تامین نمی‌شود و به مرور این رابطه انرژی بیشتری از ما می‌گیرد. بسیار حایز اهمیت است که بدانیم بیرون آمدن از یک رابطه با توجه به نوع آن رابطه‌ آداب خود را دارد. این آداب نه تنها برای تمام کردن رابطه مهم هستند، بلکه در کنترل خصوصیات فردی ما نیز تاثیر‌گذارند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
به هر حال چه در روابط دوستی و چه در روابط عاطفی، وابستگی وضعیت شناختی افراد را به هم ریخته و فرد وابسته فقط و فقط نقاط مثبت طرف مقابل را می‌بیند و وسوسه‌های خود را نمی‌تواند کنترل کند پس به طور کلی یک فرد وابسته‌، فردی است که رگه‌هایی از وسواس و افسردگی در شخصیتش است. پس بسیار مهم است که قبل از هر چیز، از پایان دادن ارتباط مطمئن شوید. شاید برای اینکه بخواهید به یک رابطه غلط ادامه دهید دائم خود را فریب دهید و کارهایتان را توجیه کنید. وقتی کسی در یک ارتباط غلط قرار می‌گیرد برای اینکه نخواهد آن را ترک کند سعی می‌کند جنبه‌های مثبت رابطه را بزرگ جلوه دهد و از کنار جنبه‌های منفی آن به آسانی بگذرد و این کار باعث می‌شود که نتوانیم جلوی اشتباهاتمان را بگیریم و همیشه به رفتار غلط خود ادامه دهیم.
معمولا ما تحت تاثیر احساسات و عواطف نمی‌توانیم به خوبی تصمیم بگیریم و در واقع وابستگی می‌تواند روی احساسات و عواطف و رفتار ما تاثیر بگذارد البته ما نمی‌توانیم به طور قاطع بگوییم که کدام تصمیم بهترین است‌؛ رفتن یا ماندن در یک رابطه‌!
تصمیم‌گیری صحیح به تمرکز‌، مطالعه و بررسی و مشاوره نیاز دارد‌، در این هنگام باید از خود سوال کنیم آیا منافعی که من از این رابطه می‌گیرم به زیان‌های آن می‌چربد یا آیا نیازهای کودکانه‌ام مانع از تصمیم‌گیری صحیح من نمی‌شود؟
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

به تمام دلایل خود برای قطع ارتباط خوب فکر کنید؛ سعی کنید هم با منطق و هم احساستان تصمیم بگیرید و از تصمیم‌های عجولانه و صرفا احساسی دوری کنید. این مرحله بسیار اساسی است، زیرا در صورتی که در اینجا نتوانید خوب خودتان را قانع کنید، بعدا دچار مشکل می‌شوید.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
تمام کردن یک رابطه چه دوستانه و چه عاشقانه‌ برای هردو طرف بسیار سخت و ناراحت‌کننده است. و مشکلات روانشناختی بسیاری برای بیشتر افراد ایجاد می‌کند. با این حال،  بسیاری از افراد ممکن است تصمیم به قطع رابطه بگیرند. برای این اشخاص راه‌هایی وجود دارد که بتوانند رابطه‌ی خود را با آسیب و ناراحتی کمتری به پایان برسانند. برخی از این روش‌ها عبارتند از: تصمیم‌گیری قطعی درمورد اتمام رابطه، لیست کردن مشکلات و دلایل برای پایان دادن به رابطه، مشورت گرفتن مشاورمورد اعتماد، مطرح کردن تصمیم در زمان و مکان مناسب، و مطرح کردن دلایل برای اتمام رابطه به صورت واضح و مشخص برای طرف مقابل. همچنین برای اینکه به طرف مقابل آسیب جدی وارد نشود باید ،سعی کنید خود را در جایگاه طرف مقابل قرار دهید، برای اتمام رابطه فقط روی نکات منفی و مشکلات تاکید نکنید، به اعتماد به نفس طرف مقابل آسیب نرسانید، رابطه را با قطعیت به پایان برسانید، کلیشه‌ها را کنار بگذارید، و مسئولیت پایان رابطه را بپذیرید.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
آیا هنوز این سوال در ذهن شما باقیمانده که واقعا می‌توانم تنهایی را تحمل کنم و آیا می‌توانم با تنها ماندن احساس خوبی داشته باشم و …؟ البته فراموش نکنیم که این کار ابتدا به نظر آسان نمی‌رسد و طبیعی است که احساس ترس و وحشت داشته باشید ولی با کمک گرفتن از افراد آگاه و بی‌طرف اگر بتوانید به خوبی و با صبر و حوصله این مرحله را پشت سر بگذارید می‌توانید احساس سرشار از اعتماد به نفس داشته باشید و دوباره به خودتان افتخار کنید. فراموش نکنید اگر از ارتباط عاطفی خود رنج‌ می‌برید این خود شمایید که باید با انتخاب روشی صحیح خود را نجات دهید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, June 5, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به