بنابر اطلاعات سایت زیلو میانگین ارزش مسکن در میامی ۳۳۳,۶۰۰ دلار است
پیشبینی‌‌های بازار املاک میامی برای سال 2019 چیستند؟
میامی میزبان حدود نیم میلیون سکنه این شهر است. به هر حال، بازار مسکن میامی بسیار بزرگتر از این است (این بازار شامل فلوریدای جنوبی و بیش از پنج میلیون جمعیت می‌شود). همین نیز بازار املاک میامی را به هفتمین بازار بزرگ ایالات متحده و دومین بازار بزرگ مسکن در حوزه جنوب شرقی کشور تبدیل کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
اما این برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک میامی کافی نیست. طبق گزارشی که Zillow در دسامبر ۲۰۱۷ منتشر کرد، میامی چهارمین بازار مسکن ارزشمند کشور محسوب می‌شود. پس از لس‌آنجلس (ارزش کلی ۲٫۷ تریلیون دلار)، نیویورک (۲٫۶ تریلیون دلار) و واشنگتن (۹۹۶٫۷ میلیارد دلار)، ارزش کلی بازار مسکن میامی حدود ۸۶۴٫۲ میلیارد دلار بوده که هر سال ۴٫۷ درصد افزایش داشته است. با در نظر داشتن این سرعت افزایش سالانه فقط فکر کنید که ارزش این بازار در سال ۲۰۱۹ چقدر خواهد بود؟
 
پیشبینی‌های بازار املاک میامی فلوریدا در سال ۲۰۱۹
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بنابر اطلاعات سایت زیلو میانگین ارزش مسکن در میامی ۳۳۳,۶۰۰ دلار است. در سال گذشته، ارزش مسکن در میامی ۴٫۶ درصد افزایش داشته و پیشبینی‌ها برای بازار املاک میامی نشان می‌دهند که در سال ۲۰۱۹ نیز قیمت‌ها شاهد افزایش ۳٫۶ درصدی خواهند بود. میانه قیمت هر فوت مربع در میامی ۴۳۱ دلار و بیشتر از Miami-Fort Lauderdale-West Palm Beach Metro با میانه ۲۱۹ دلار است. در حال حاضر میانه قیمت مسکن در میامی ۴۸۰,۰۰۰ دلار است. میانه قیمت اجاره در این شهر نیز ۲۵۰۰ دلار و بیشتر از Miami-Fort Lauderdale-West Palm Beach Metro با میانه ۲۱۰۰ دلار است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در اینجا نمودار قیمت املاک میامی را که سایت زیلو منتشر کرده، مشاهده می‌کنید. این نمودار نرخ رشد ۳٫۶ درصدی را تا سپتامبر ۲۰۱۹ نشان می‌‌دهد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
روند بازار املاک میامی در سال ۲۰۱۸
مطابق گزارشات یکی دیگر از شرکت‌های اطلاعاتی املاک به نام ترولیا (Trulia)، روند بازار املاک میامی افزایش سالانه ۶ درصدی در میانه قیمت فروش و افزایش ۲ درصدی ماهیانه در میانگین اجاره بها را نشان می‌دهد. از ۲۲م سپتامبر تا ۲۲میلادی اکتبر، میانه اجاره بهای ماهانه آپارتمان‌ها در میامی ۲۲۳۴ دلار بوده است. از ۱۸م جولای تا ۱۷میلادی اکتبر، میانه قیمت فروش خانه در میامی۳۱۵,۰۰۰ دلار بوده است (این آمار بر اساس فروش ۳۱۷۹ خانه به دست آمده). به این صورت، میانه قیمت هر فوت مربع ۲۲۱ دلار بوده که در مقایسه با همین دوره در سال گذشته، یک درصد کاهش داشته است.
 
خلاصه بازار املاک میامی
میانه قیمت فروش: ۳۱۵,۰۰۰ دلار
قیمت هر فوت مربع: ۲۲۱ دلار
تعداد خانه‌های فروشی ترولیا: ۶۳۱۴
میانه اجاره بهای ماهانه: ۲۲۳۴ دلار
میانه درآمد اعضای خانواده: ۴۳,۳۹۵ دلار
صاحبان مسکن: ۶۰ درصد
جمعیت مجرد: ۲۹ درصد
میانه سن: ۴۰ سال
تحصیل کردگان دانشگاهی: ۳۲ درصد
یکی دیگر از وبسایت‌های املاک و مستغلات به نام موووتو (Movoto) گزارش داده که میانه قیمت مسکن در میامی ۴۴۵,۰۰۰ دلار است. میانه لیست قیمت‌ها در سایت موووتو در میامی تغییری کمتر از یک درصدی از سپتامبر تا اکتبر نشان می‌دهد. تعداد خانه های فروشی در میامی ۹۲۶۱ است، که از سپتامبر ۲۰۱۸ شاهد افزایش ۴ درصدی بوده است. میانگین قیمت هر فوت مربع در میامی ۳۲۸ دلار است. در سپتامبر ۲۰۱۸ این قیمت ۳۳۰ دلار بود.
 
به گزارش سایت neighborhoodscout مجتمع‌های آپارتمانی بزرگ یا آپارتمان‌های بلند معمول‌ترین نوع مسکن در میامی هستند. این گونه مسکن‌ها ۵۴٫۸۶ درصد از واحدهای مسکونی شهر را به خود اختصاص داده‌اند. دیگر انواع معمول مسکن در بازار املاک میامی عبارتند از منازل شخصی خانوادگی (۲۵٫۲۳ درصد)، خانه‌های ردیفی و دیگر منازل متصل (۹٫۹۴ درصد) و تعداد اندکی خانه دوبلکس و خانه‌ های تغییر داده شده به آپارتمان یا دیگر ساختمان‌های آپارتمانی کوچک (۹٫۵۰). این ترکیب مسکونی ویژه تا حدی غیر معمول بوده و ویژگی شهرهای متراکم و دارای مرکز شهری سرزنده است.
 
ترقی املاک در میامی
طبق داده‌های neighborhooscout، ترقی املاک میامی در ۱۰ سال گذشته بیشتر از میانگین کشوری بوده است. در ۱۰ سال گذشته، نرخ ترقی املاک انباشته در میامی ۲۲٫۶۴ درصد بوده که در سطح ملی در میان ۳۰ درصد اول قرار دارد. این یعنی سالانه ۲٫۰۶ درصد. نرخ‌های ترقی در میامی به اندازه‌ای قدرتمند هستند که املاک میامی، علی رغم رکود ملی بازار مسکن، ترقی خود را با سرعت بیشتری نسبت به دیگر جوامع ادامه داده است. تنها نگاهی به ۱۲ ماه گذشته اندازید، نرخ ترقی میامی همچنان در میان بالاترین نرخ‌های رشد آمریکاست، یعنی ۷٫۵۶ درصد، که از نرخ ترقی ۸۲٫۷۹ درصد شهرها و شهرک‌های کشور بیشتر است.
بحران توان مالی در شهر "میامی- دید" (Miami-Dade) وخیمتر می‌شود. طبق گزارش ماه ژوئن ۲۰۱۸ اتحادیه مشاورین معاملاک ملکی، میانگین قیمت‌های منزل شخصی از ۳۳۵۰۰۰ دلار به ۳۵۵۰۰۰ دلار افزایش یافته است، این ۷۸مین رشد ماهیانه متوالی بود. میانگین قیمت‌های آپارتمان ۲٫۱ درصد (از ۲۳۵۰۰۰ دلار به ۲۴۰۰۰۰ دلار) افزایش داشته است. مرکز شهر میامی مکان مناسبی برای مستأجران است.
در حال حاضر Brickell، Downtown و Midtown گرانترین نقاط شهر" میامی-دید" برای اجاره هستند. اما نقاط گران قیمت برای خریداران عبارتند از Coral Gables، Miami Beach و Coconot Grove. خریداران با بودجه کمتر باید به Homestead، Miami Shores و Kendall توجه داشته باشند. سرمایه‌گذاران به Design District توجه کنند. میامی بیچ همچنان مکان محبوبی است، اما مراقب قیمت های نوسانی باشید. همچنین ترافیک یکی از عوامل کلیدی انتخاب مکان زندگی محسوب می‌‌شود.
بنابر سایت زیلو، برای چهارمین سال متوالی میامی بیچ، با میانه قیمت ۵۲۰ دلار برای هر فوت مربع، یک بار دیگر بیشترین ارزش محلی را دارا بود. Brickell، با ۴۹۷ دلار برای هر متر مکعب، جایگاه دوم را دارد، در حالی که مناطق لاکچری سواحل Sunny Isles (554 دلار) و Key Biscayne (753 دلار) در مکان سوم هستند. به نظر می‌رسد کهHomestead، جایی که میانگین قیمت هر فوت مربع ۱۴۰ دلار است، کم ارزش ترین محله است. Miami Shores (338 دلار) در جایگاه دوم کم ارزشترین‌ها قرار دارد، زیرا قیمت آن نسبت به سهام مسکن و کیفیت مدرسه دیگر محلات قابل مقایسه، از قبیل Pinecrest و Coral Gables، پایین‌تر است. میامی بیچ شمالی (۲۳۷ دلار)، Little Havana (257 دلار) و Kendall (226 دلار) در رتبه سوم هستند.
 
به ترتیب ۱۰ محله گران قیمت میامی عبارتند از:
1.  Bayshore
2.  N Miami Ave / NW 36th St
3.  Buena Vista
4.  Biscayne Blvd / NE 25th St
5.  S Miami Ave / SW 1st St
6.  NW 2nd Ave / NW 24th St
7.  E Flagler St / NE 2nd Ave
8.  City Center
9.  SE 2nd Ave / SE 1st St
10.  NW 7th Ave / NW 17th  St
 
آمار بازستانی ملک در میامی در سال ۲۰۱۸
درصد تخلف در وام مسکن در میامی ۱٫۲ درصد است که از نرخ ملی ۱٫۱ درصد بیشتر است. در سطح ملی، ارزش مسکن تا بیش از ۲۰ درصد از اوج آن در سال ۲۰۰۷ تا اواخر سال ۲۰۱۱ سقوط کرده است، از این رو، اکنون بسیاری از صاحب خانه‌ها زیر آب هستند، به این معنی که آنها بیش از ارزش خانه‌هایشان بدهکار هستند. ۱۰ درصد از صاحب خانه‌های میامی زیر قرض وام‌های مسکن خود هستند. این میزان در Miami-Fort Lauderdale-West Palm Beach Metro، هفت ممیز دو درصد است.
در RealtyTrac، در حال حاضر ۸۱۸۴ ملک در میامی فلوریدا در مرحله بازستانی (Foreclosure) هستند، در حالی که خانه‌های فروشی در میامی فلوریدا در این سایت تنها ۳۴۵۶ عدد است. در ماه سپتامبر تعداد املاکی که پرونده توقیف برایشان صادر شد، ۲۴ درصد کمتر از ماه قبل و صفر درصد بیشتر از همین ماه در سال گذشته بود. در آگوست ۲۰۱۸، فروش مسکن در میامی در مقایسه با ماه قبل ۹۹ درصد، و در مقایسه با سال گذشته ۸۹ درصد کاهش داشت. در میامی میانگین قیمت فروش یک منزل بدون ضرر ۲۸۷,۰۰۰ دلار بود.
 
قصد خرید یا فروش خانه در آمریکا را دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاور رایگان به زبان فارسی با من تماس بگیرید.
 
Livanproperties@gmail.com
416-7109417
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

301-646-5606
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 15, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به