صورت‌های مالی تلفیقی انتاریو نشان می‌دهد فروشگاه‌های فروش ماری‌جوانا در انتاریو هزینه‌های بالغ بر 106 میلیون دلار در این دوره داشته‌اند
مطابق اسناد عمومی تازه منتشر شده گروه خُرده‌فروشی ماری‌جوانا کانادا‌، استان انتاریو در آخر سال مالی گذشته بابت فروش ماری‌جوانا 42 میلیون دلار ضرر کرده است. شرکت استانی فروش آنلاین و توزیع عمده ماری‌جوانا تفریحی از درآمد 64 میلیون دلاری سال مالی منتهی به 31 مارس 2019 خبر داد. با این حال‌، صورت‌های مالی تلفیقی انتاریو (او‌سی‌آر‌سی)‌ نشان می‌دهد فروشگاه‌های فروش ماری‌جوانا در انتاریو هزینه‌های بالغ بر 106 میلیون دلار در این دوره داشته‌اند.
ماری‌جوانا برای مصرف تفریحی بزرگسالان از 17 اکتبر سال گذشته در کانادا قانونی شد و تا‌کنون مشکلات مربوط به زنجیره تأمین و کمبود محصول تا حد زیادی برطرف شده است. کمبود عرضه باعث شد تا دولت انتاریو تعداد اولیه مجوزهای خرده فروشی را تا 25 عدد کاهش دهد‌، اما در حال حاضر این استان در حال افزایش تعداد فروشگاه‌ها به 75 عدد، تا اکتبر امسال است. هفته گذشته فروشگاه‌های فروش ماری‌جوانا (او‌سی‌اس) اعلام كرد كه "پاتریک فورد" مدیرعامل، به زودی بازنشسته خواهد شد و "کال بریکر"‌، مدیر ارشد مسابقات اسب‌دوانی و قرعه‌کشی انتاریو‌، به عنوان مدیر اجرایی موقت منصوب خواهد شد. "راد فیلیپس" سخنگوی وزیر دارایی انتاریو گفت: "هزینه‌های اولیه راه‌اندازی، دلیل اصلی ضرر مالی اولیه می‌باشد. قانونی شدن ماری‌جوانا یک سرمایه‌گذاری جدید برای انتاریو بوده، برای راه‌اندازی سیستمی که بتواند ما را به اهداف‌مان برساند سرمایه‌گذاری‌های لازم انجام شده؛ یعنی حمایت از جوانان و مبارزه با بازار غیرقانونی. گزارشات مالی او‌سی‌آر‌سی منعکس کننده هزینه‌های اولیه برای توسعه این خرده‌فروشی است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"امیلی هوگوین" دبیر مطبوعاتی وزیر دارایی انتاریو از طریق ایمیل نوشت: "شرکت خرده‌فروشی ماری‌جوانا در انتاریو (او‌سی‌آر‌سی) برای حمایت از رویکرد انتاریو برای خرده‌فروشی‌، نیاز به سرمایه‌گذاری‌های اساسی داشت‌ که از آن طریق شاهد یک شبکه گسترده از فروشگاه‌های خرده‌فروشی خصوصی در سراسر استان برای مبارزه با بازار‌ غیرقانونی بودیم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 18, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به