آخرین نامه‌های هشدار دهنده اداره مالیات شامل ۲۱۳,۰۰۰ نامه دیگری بود که این اداره در ماه نوامبر ارسال کرده بود
اداره مالیات کانادا می‌گوید بیش از ۴۴۱,۰۰۰ نامه "آموزشی" برای کانادایی‌ها ارسال کرده که در آن می‌گوید ممکن است مجبور باشند کمک‌های ماهانه ۲,۰۰۰ دلاری را که طی شیوع کرونا دریافت کرده‌اند تا پایان همین امسال و همین ماه پس دهند. در چند هفته گذشته ، بسیاری از کانادایی‌ها گزارش داده‌اند که چنین نامه‌هایی را دریافت کرده‌اند و اکنون می‌ترسند که نه فقط مبالغ دریافتی بلکه سود آنها را نیز باید بازپرداخت کنند.
سخنگوی اداره مالیات البته این نامه‌ها را امروز "نامه‌های آموزشی" نامید و گفت که "قادر به تأیید نیست که اشتغال و / یا درآمد این افراد در سال ۲۰۱۹ یا در ۱۲ ماه قبل از تاریخ درخواستشان شامل حداقل ۵,۰۰۰ دلار درآمد خالص بوده است یا خیر".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
صدها هزار نامه آموزشی اداره مالیات به کانادایی‌ها: ماهانه ۲,۰۰۰ دلاری که گرفتید را تا آخر ماه پس دهید
تعداد ۴۴۱,۰۰۰ نامه ارائه شده توسط اداره مالیات نشان می‌دهد که این مشکل تا چه اندازه گسترده است. طبق آمارهای فدرال نزدیک به ۹ میلیون کانادایی درخواست دریافت کمک‌ها اضطراری ماهانه ۲,۰۰۰ دلاری را داده‌اند یا داده بودند. این بدان معناست که تقریباً ۵ درصد از متقاضیان نامه‌هایی دریافت کرده‌اند که می‌گوید ممکن است واجد شرایط نبوده باشند و مجبورند مبالغ را بازپرداخت نمایند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بسیاری از این افراد اظهار داشتند که دولت فدرال هرگز به روشنی نحوه محاسبه مبلغ ۵,۰۰۰ دلار را تعیین نکرده و به ویژه اشاره می‌کنند که این درآمد حداقل ۵,۰۰۰ دلار در ۱۲ ماه گذشته قبل از کسر مالیات بوده یا خیر؟ برخی از افراد علاوه بر عدم وضوح می‌گویند که اداره مالیات بعدا از اعلان این تعریف و واجد شرایط بودن را تغییر داده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
اما اداره مالیات می‌گوید که تعریف درآمد کاملاً روشن است: "اداره مالیات درآمد خود اشتغالی را درآمد خالص قبل از مالیات می‌داند (درآمد ناخالص منهای هزینه‌ها). این با نحوه محاسبه، درآمد خوداشتغالی با ادعای اداره مالیات مطابقت دارد و روشن است که تغییری در این مورد ایجاد نشده است". اداره مالیات همچنین می‌گوید که این مسئله را "از همان ابتدا" در صفحه پرسش و پاسخ خوداشتغالان روی وب‌سایت "کانادا دات سی‌ای" منتشر کرده است. اما جستجو در صفحات اینترنتی بایگانی شده نشان می‌دهد که این اطلاعات مدتی پس از ۲۱ آوریل، یعنی حدود دو هفته پس از باز شدن برنامه، اضافه شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
پرداخت کنیم یا نکنیم؟
اداره مالیات می‌گوید همه افرادی که نامه‌ای دریافت می‌کنند ملزم به بازپرداخت کمک‌های اضطراری دریافتی خود نخواهند شد. به گیرندگان توصیه می‌شود اظهارنامه مالیاتی سال ۲۰۲۰ خود را تکمیل کنند تا به اداره مالیات کمک کند تا مزایا و اعتباراتی که به آنها تعلق می‌گیرد به درستی شناسایی و محاسبه شود. این اداره افزوده کسانی که به این اداره بدهکار هستند تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۰ ترغیب به بازپرداخت مبالغ دریافتی خود می‌شوند و این امر برای تشکیل پرونده مالیاتی آنهاست نه مهلت بازپرداخت.
اما در نمونه نامه‌های هشداری اداره مالیات آمده است: "اگر قادر به بازپرداخت فوری مبلغ نیستید" ما می‌توانیم ترتیبی اتخاذ کنیم که براساس توانایی پرداخت شما زمان و انعطاف بیشتری به شما بدهد. در واقع اداره مالیات فعالیت جمع‌آوری بدهی‌های مالیاتی مردم را در طی شیوع کرونا به حالت تعلیق درآورده و هنگامی که لازم باشد جمع‌آوری بدهی‌های معوقه از جمله ماهانه ۲,۰۰۰ دلار و سود احتمالی آنرا از سر می‌گیرد. برخی از کسانی که از اداره مالیات چنین نامه‌هایی دریافت کرده‌اند می‌گویند که مبالغ دریافتی را صرف نیازهای اولیه زندگی مانند مواد غذایی و اجاره کرده‌اند و می‌افزایند قادر به بازپرداخت پول نیستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

آخرین نامه‌های هشدار دهنده اداره مالیات شامل ۲۱۳,۰۰۰ نامه دیگری بود که این اداره در ماه نوامبر ارسال کرد و خطاب به کانادایی هایی بود که مبالغی را هم از طریق "سرویس کانادا" و هم از طریق اداره مالیات دریافت می‌کردند و به آنها هشدار داده بود که هر چه زودتر مبالغ را خودشان پس بدهند و یا ممکن است مجبور به بازپرداخت شوند. اداره مالیات می‌گوید این احتمال وجود دارد که برخی از کانادایی‌ها هر دو نامه را دریافت کرده باشند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, December 14, 2020 - 20:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به