برخی هشدار داده‌اند که به محض اتمام کمک‌های مستقیم مالی دولت به کانادایی‌ها و نیز اتمام زمان تعویق بازپرداخت وام مسکن، احتمال سقوط اقتصادی وجود دارد
یک اقتصاددان بانک مرکزی کانادا می‌گوید آغاز بهبود اقتصادی در کانادا امسال می‌تواند کاملا متفاوت از آخرین بحران مالی کانادا در سال ۲۰۰۸ باشد. "میکائیل خان"، مدیر پایداری مالی بانک مرکزی کانادا امروز ۲۰ جولای گفت: در حالیکه میزان اشتغال به دلیل بیماری کرونا کاهش یافته، ما قیمت خانه‌ها در حال رشد است و به همین علت خریداران خانه‌ها توانایی گرفتن وام مسکن برای خرید خانه را از دست می‌دهند.
او ادامه داد: از آنجایی که معافیت موقت از بازپرداخت وام مسکن که بعلت شیوع کرونا مجاز شده است، اکنون مهمترین بخشی که دریافت وام مسکن را تعیین خواهد کرد به سر کار برگشتن آنهاست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
وام‌های مسکن کانادا پس از کرونا متفاوت خواهد بود
خان درباره تفاوت کاملا مشخص در این زمینه گفت: "نهایتا آنچه در دریافت وام مسکن از این پس {برای مدتی} مهم خواهد بود داشتن شغل و درآمد خواهد بود". او که در اجلاس املاک و مستغلات "جابجایی باهوشانه" در تورنتو صحبت می‌کرد گفت که مدتی‌ست در حال مطالعه وام‌های مسکن است و این شیوع کرونا را به مانند فاجعه طبیعی می‌بیند که طبق آن اشخاص توانستند بازپرداخت وام مسکن خود را به تعویق اندازند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

تحقیقات بانک مرکزی کانادا نشان می‌دهد که در سال ۲۰۰۸ به دلیل "وجود شکنندگی اساسی در سیستم مالی جهانی" مدت زیادی طول کشید تا روی کانادا اثر بگذارد، اما کرونا مانند یک شوک ناگهانی عمل کرده است. خان می‌گوید: "وقتی با یک شوک بزرگ روبرو می‌شوید، بسیار مهم است که شرایطی که شوک در آن شروع می‌شود را در نظر بگیرید. آنچه سال‌ها ما را در سطح ملی نگران کرده بوده سطح بالای بدهی خانوارها بود، در این زمان بود که کرونا شیوع یافت.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
افزایش ورشکستگی‌ها
این تحقیقات می‌گویند که در طی چند ماه گذشته برخی هشدار داده‌اند که به محض اتمام کمک‌های مستقیم مالی دولت به کانادایی‌ها و نیز اتمام زمان تعویق بازپرداخت وام مسکن، احتمال سقوط اقتصادی وجود دارد. خان گفت: "وقتی صحبت از بهبودی اقتصادی می‌شود این سوال مطرح می‌شود که تا چه حدی شاهد ورشکستگی خواهیم بود؟ من فکر می‌کنم معقول است که انتظار داشته باشیم تعداد ورشکستگان افزایش یابد، آنچه در مورد آن نگران هستیم افزایش بسیار گسترده آن است".
خان گفت که وقتی بازپرداخت یک وام مسکن به مشکل می‌خورد ناشی از "فشار مضاعف" بیکاری و یا کاهش شدید قیمت خانه باشد. امروز، قیمت خانه‌ها در بسیاری از مناطق بهبود یافته اما وضعیت کار خوب نیست، بطوریکه بهبود بازار كار بسیار تعیین کننده خواهد بود. البته کاهش رشد جمعیت در اثر کم شدن مهاجرت می‌تواند در آینده باعث تضعیف بازار املاک شود. اما خان گفت در حال حاضر معقول نیست که صاحبان خانه‌های سالم اعلان ورشکستگی کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

خان می‌گوید: "در مواردی که صاحبخانه حتی نمی‌تواند وام مسکن خود را پرداخت کنند، تا زمانی که در خانه‌هایشان پول اولیه دارند بهتر است تا مشکلی پیش نیامده سعی کنند خانه خود را بفروشند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, July 20, 2020 - 20:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به