بنظر می‌رسد پناهندگان و پناهجویان بین این دولت‌ها تبدیل به وسیله "چانه زنی" برای جابجایی بودجه اضافی شده‌اند و در این میان، جایی جز خیابان‌های تورنتو برای رفتن ندارند
طبق بررسی‌های انجام گرفته، اکنون بسیاری از پناهجویانی که در شهر تورنتو زندگی می‌کنند مجبورند در خیابان‌ها بخوابند زیرا سه سطح دولتی کانادا، یعنی سطح فدرال، استان انتاریو و شهرداری تورنتو در مورد اینکه چه کسی باید صورتحساب پناهجویان را پرداخت کند، دارند بحث می‌کنند.
مدافعان حقوق پناهجویان می‌گویند که گیر افتادن اینچنینی پناهجویان "مایه شرمساری" کاناداست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
وضعیت شرم‌آور: بعلت دعوای دولت کانادا، انتاریو و شهرداری تورنتو، پناهجویان در خیابان می‌خوابند
در روزهای اخیر، چند ده نفر دیده شده‌اند که انگار در پیاده‌روهای بیرون یک مرکز کمک به مسکن و سرپناه اضطراری در مرکز شهر تورنتو، کمپ زده و خوابیده‌اند. از اول ژوئن، شهر تورنتو پناهجویانی را که به پناهگاه‌های شهرداری مراجعه می‌کنند را نمی‌پذیرد و آنها را به برنامه‌های فدرال ارجاع می‌دهد. تورنتو با اشاره به چالش‌هایی که شهر با آن مواجه است می‌گوید که دولت فدرال باید بودجه اضافی آنها را تامین کند. مهاجرت، پناهندگی و شهروندی از جمله وظایف دولت فدرال کاناداست اما تامین سرپناه به دولت شهری بر می‌گردد و تامین بهداشت و پناهگاه به دولت استانی.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
شهر تورنتو می‌گوید که برای پوشش هزینه‌های حمایت از پناهجویان به کمک "فوری" از دولت فدرال به مبلغ حداقل ۱۵۷ میلیون دلار نیاز دارد و افزود که وظیفه رسیدگی به پناهندگان و مهاجران در "حوزه دولت فدرال قرار می‌گیرند". شهرداری می‌گوید که بودجه کافی برای حمایت از ۵۰۰ نفر را دارد، اما نمی‌تواند که برای حمایت از بیش از ۳,۰۰۰ پناهجویی که روزانه از سیستم سرپناه این شهر استفاده می‌کنند، هر روز سراغ بودجه‌های دیگری برود که هر ساله با کمبود مواجه می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
از سوی دیگر، اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا می‌گوید که دولت فدرال قبلا تقریبا ۲۱۵ میلیون دلار به شهر تورنتو برای رسیدگی به "فشارهای موقت مسکن کوتاه مدت ناشی از افزایش تعداد متقاضیان پناهندگی که به تورنتو می‌رسند"، داده است. ای اداره می‌افزاید که ۱۷۵ میلیون دلار اضافی دیگر برای خدمات اسکان مهاجران و پناهندگان در منطقه تورنتو در بودجه فدرال ۲۰۲۳-۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است. این وزارتخانه گفت که در حال حاضر در تلاش است تا به پناهجویان منزلگاه موقت بدهد و قرار است تا ۳ جولای (یعن پنج روز پیش)، ۳,۵۳۶ اتاق از هتل‌های شهر برای این افراد در شش استان اختصاص داده شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
اما شهر تورنتو می‌گوید که دولت فدرال برای پوشش هزینه‌های پناهجویانی از سال ۲۰۲۲ بودجه جدیدی در اختیار این شهر قرار نداده است. وزارت کار، مهاجرت، آموزش و توسعه مهارت استان انتاریو نیز می‌گوید که این استان در سال گذشته بیش از ۹۶ میلیون دلار بودجه به بیش از ۱۵۰ سازمان در سراسر انتاریو ارائه کرده که بیش از میزان تخصیص داده شده هر ساله بوده است.
بنظر می‌رسد پناهندگان و پناهجویان بین این دولت‌ها تبدیل به وسیله "چانه زنی" برای جابجایی بودجه اضافی شده‌اند و در این میان، جایی جز خیابان‌های تورنتو برای رفتن ندارند.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی خاطرنشان کرد: در همین حال، پناهندگانی که از طریق برنامه‌های اسکان مجدد به کانادا می‌رسند، واجد شرایط دریافت ۱۲ ماه حمایت درآمدی از سوی دولت فدرال، همراه با اسکان موقت و کمک در یافتن محل اقامت دائم هستند. طبق قانون مسئولیت تامین سرپناه برای پناهجویان و پناهندگان باید در نهایت بر عهده دولت فدرال باشد، به همین دلیل شهرداری تورنتو رویکرد دولت فدرال به این قضیه را محکوم کرده است. روز چهارشنبه، "اولیویا چاو" شهردار جدید تورنتو، دولت ترودو را بعنوان مقصر این موضوع اعلان کرد.

بیشتر بخوانید:

از سری مصاحبه‌های زنده و حضوری ایران استار با وزرای استانی و فدرال کانادا و مک‌ناتون بیشتر بخوانید:

از سری افتضاح در اداره مهاجرت، بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, July 8, 2023 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به